Attachment چیست ؟

attachment پیوست یا پیوست ایمیل ، فایلی است که با یک پیام ایمیل ارسال می شود. این ممکن است یک تصویر ، فیلم ، سند متنی یا هر نوع پرونده دیگری باشد.

اکثر سرویس گیرندگان ایمیل و سیستم های پست الکترونیکی به شما امکان ارسال و دریافت پیوست را می دهند. برای ارسال پیوست همراه با ایمیل خود ، می توانید از دستور “پیوست” استفاده کنید ، سپس به پرونده ای که می خواهید پیوست کنید مرور کنید. در برخی از رابط های ایمیل ، می توانید فایلی را به پنجره پیام بکشید تا پیوست شود. هنگام دریافت پیوست ، اکثر برنامه های ایمیل به شما امکان می دهند پیوست را در محل خود مشاهده کرده یا در دستگاه ذخیره سازی محلی خود ذخیره کنید.

در حالی که برنامه های ایمیل مدرن ارسال و دریافت پیوست ها را آسان می کنند ، سیستم ایمیل اصلی (SMTP) در واقع برای رسیدگی به پرونده های باینری طراحی نشده است. بنابراین ، پیوست ها باید به عنوان متن رمزگذاری شوند تا با پیام ایمیل منتقل شوند. متداول ترین نوع رمزگذاری MIME است (برنامه های افزودنی نامه چند منظوره اینترنتی). در حالی که رمزگذاری MIME امکان ارسال پیام با ایمیل را فراهم می کند ، اما معمولاً اندازه پرونده پیوست را حدود 30٪ افزایش می دهد. به همین دلیل است که وقتی فایلی را به یک پیام ایمیل پیوست می کنید ، اندازه فایل پیوست بزرگتر از پرونده اصلی به نظر می رسد.

می توانید چندین پرونده را به یک پیام ایمیل متصل کنید. با این حال ، حداکثر اندازه پیوست های ترکیبی با ارسال و دریافت سرورهای نامه محدود می شود. به عبارت دیگر ، اندازه پیوست (ها) پس از رمزگذاری نمی تواند از حد سرور نامه خروجی یا ورودی بیشتر باشد. در روزهای اولیه ارسال ایمیل ، پیوست ها به یک مگابایت (1 مگابایت) محدود می شدند. امروزه بسیاری از سرورهای نامه اجازه پیوست های بزرگتر از 20 مگابایت را دارند. با این حال ، برای محافظت در برابر ویروس ها و بدافزارها ، بسیاری از سرورهای نامه انواع فایل های اجرایی مانند پرونده های .EXE یا .PIF را نمی پذیرند. اگر می خواهید یک فایل اجرایی برای کسی ارسال کنید ، می توانید فایل را به عنوان یک بایگانی .ZIP فشرده کنید قبل از اینکه آن را به پیام ایمیل پیوست کنید.

توجه: حتی مقدار زیادی از متن در مقایسه با اکثر پرونده های باینری فضای کمی را اشغال می کند. بنابراین ، ضمیمه کردن یک سند به ایمیل ممکن است اندازه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال ، یک ایمیل معمولی ممکن است فقط به یک کیلوبایت (1 کیلوبایت) فضای دیسک نیاز داشته باشد. پیوست کردن یک فایل 1 مگابایتی ، پیام را 1000 برابر بزرگتر می کند. بنابراین ، بهتر است فایلهای بزرگ را با استفاده از روش دیگری مانند FTP یا DropBox به اشتراک بگذارید. بعلاوه ، اگر در سرور نامه خود تقریباً به سهمیه ایمیل خود رسیده اید ، می توانید با حذف پیوست های قدیمی فضای زیادی را آزاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید