Bounce چیست ؟

Bounce  اصطلاح “گزاف گویی” دارای چندین معنی مختلف مرتبط با فناوری اطلاعات است . متداول ترین تعریف Bounce گزاف گویی که در دنیای رایانه استفاده می شود به پیام های الکترونیکی اشاره دارد.

1. بازگشت ایمیل
هنگام ارسال پیام الکترونیکی به شخص دیگر ، سرور نامه پیام را پردازش کرده و به صندوق پستی کاربر مناسب تحویل می دهد. به عنوان مثال ، اگر پیامی به “mrman@mail.com” ارسال کنید ، سرور mail.com به دنبال کاربری به نام “mrman” است تا پیام را به او برساند. اگر کاربر وجود نداشته باشد ، سرور ایمیل ممکن است پیام را به فرستنده برگرداند و بگوید “متأسفیم ، آن کاربر وجود ندارد”. این پیام ها اغلب از “زیر سیستم تحویل نامه” می آیند و دارای یک عنوان هستند که با عنوان “نامه برگشت خورده: برای جزئیات متن را ببینید.”
اگر پیام برگشتی دریافت کردید ، ممکن است بخواهید آدرس ایمیلی را که پیام را به آن ارسال کرده اید بررسی کنید و از درست تایپ بودن آن مطمئن شوید. اگر آدرس صحیح باشد ، ممکن است به خواندن متن پیام دریافت شده برای جزئیات بیشتر کمک کند. در متن رونویسی ممکن است چیزی مانند “سهمیه کاربر بیش از حد” باشد که به این معنی است که گیرنده به سهمیه نامه الکترونیکی خود رسیده است و برای دریافت نامه جدید باید برخی از پیام ها و / یا پیوست ها را حذف کند. در این صورت ، ممکن است بخواهید با آن فرد تماس بگیرید یا از یک آدرس ایمیل جایگزین استفاده کنید تا به فرد اطلاع دهید که برخی کارهای تعمیر و نگهداری صندوق ورودی را انجام می دهد.

2. راه اندازی مجدد کامپیوتر
اصطلاح Bounce  “گزاف گویی” همچنین می تواند روند راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد رایانه را توصیف کند. به عنوان مثال ، ممکن است پس از نصب نرم افزار جدید ، یک ایستگاه کاری احتیاج داشته باشد. به همین ترتیب ، اگر وب سایت های میزبان شده در سرور به درستی پاسخ ندهند ، ممکن است وب سرور بازگردد.
3. صادرات صدا
“گزاف گویی” همچنین می تواند روند صادرات چندین قطعه را در یک ترکیب صوتی به یک مونو مونو یا دو قطعه استریو توصیف کند. این به تلفیق ترکهای صوتی بعد از مخلوط شدن آنها کمک می کند. برگشتن به آهنگهای صوتی ، نیاز به پردازش را محدود می کند ، زیرا رایانه فقط باید یک آهنگ را به جای همه آهنگ ها به صورت جداگانه پردازش کند. Digital Performer برنامه اصلی نرم افزار صوتی است که برای صادرات صدا از تندرست استفاده می کند.
4. پنهان کردن اتصال شبکه
سرانجام ، “bouncing” همچنین می تواند در شبکه برای توصیف روشی برای مخفی کردن منبع اتصال شبکه کاربر استفاده شود. این نوع تندرست اغلب با اختصار “BNC” شناخته می شود. شخصی که اتصال شبکه خود را قطع می کند “گزاف گوی” نامیده می شود ، اگرچه این همان شخصی نیست که شناسه شما را در نوار چک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید