افزایش بازدید سایت

 افزایش بازدید سایت - بهترین راه افزایش بازدید سایت تولبد محتوا و سئو سایت است

 

آیا راهی جادویی برای افزایش بازدید وبلاگ وجود دارد؟ همه می خواهند بیشتر و بیشتر به وب سایت یا وبلاگ خود مراجعه کنند زیرا این دلیل وجود این ویژگی های وب است ، اما چگونه می توانید از 0 به 1000 بازدید در روز و سپس از 1000 به 10،000 مراجعه کنید؟

آنچه در زیر توضیح خواهم داد ، برخی از استراتژیهای SEO است که برای رشد بازدید به وب سایتهای  اثبات شده است.

 

چگونه می توان بازدید سایت را افزایش دهیم .

اینها بهترین تکنیک هایی هستند که می توانید بصورت رایگان و بدون صرف هرگونه هزینه ، بازدید وبلاگ خود را دنبال کرده و افزایش دهید.

  • صبر کلید است
  • سایت خود را برای سئو بهینه کنید
  • انتشار محتوای با کیفیت
  • مرتباً منتشر کنید
  • محتوای خود را در دنیای اجتماعی تبلیغ کنید
  • تحقیق کلید واژه خود را انجام دهید
  • عناوین صنایع دستی که می توانند رتبه و بازدید شما را به دست آورند
  • مقداری ارسال مهمان انجام دهید
  • یک لیست ایمیل ایجاد کنید و یک خبرنامه ارسال کنید
  • بشویید و تکرار کنید!

 

1. صبر مقدس است

در حالی که اثبات شده است تمام مراحلی که در زیر می خوانید کار می کنند و اگر آنها را به درستی دنبال کنید می توانید میزان بازدید سایت خود را افزایش دهید ، این یک شبه اتفاق نمی افتد

حتی ممکن است طی 5 یا 6 ماه اتفاق نیفتد. چه مدت طول خواهد کشید به عوامل مختلفی بستگی دارد و مهم این است که صبر داشته باشید و  زود تسلیم نشوید.

به جای اینکه با اضطراب منتظر دیدن پست های وبلاگ خود در صفحه اول گوگل Google باشید ، می توانید بر نظارت بر پیشرفت خود (برای کلمات کلیدی مورد نظر خود تمرکز کنید) و از ماه به ماه شاهد پیشرفت آن باشید.

پیشرفت بسیار مهمتر از هر چیز دیگری است و هنگام انتظار ، می توانید انرژی خود را صرف ایجاد و انتشار محتوای با کیفیت بالا به طور منظم کنید.

2. وب سایت  خود را برای سئو بهینه کنید

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو رمز موفقیت وب سایت شما است. چرا؟

برای مبتدیان ،  سئو SEO به شما بازدید بیشتری از گوگل و سایر موتورهای جستجو می دهد.
به شما امکان تبدیل بیشتر می دهد (خواه افزایش زنگ خور و افزایش سفارش ، خواه این ثبت نام از طریق ایمیل باشد یا فروش یک محصول) زیرا ترافیک موتور جستجو در حال تبدیل شدن است.
از آنجا که افراد تمایل دارند به صفحاتی که در موقعیت های اول Google قرار دارند پیوند دهند ، سئو SEO به شما پیوندهای بیشتری می دهد
سئو SEO به همان دلیلی که در بالا گفته شد اشتراک اجتماعی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد ، یعنی اگر در اولین موقعیت های گوگل Google هستید ، این بدان معنی است که وب سایت شما خوب است ، بنابراین افراد تمایل بیشتری دارند که آن را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند
اکنون که مطمئن شدید سئو لازم است ، چگونه سایت خود را برای سئو بهینه می کنید؟

خوب ، هیچ راه حل جادویی یا تکنیکی وجود ندارد که بتوانید دنبال کنید اما درک اصول یک وب سایت دوستانه SEO و مراجعه به لیست سئو سایت ما مطمئناً شما را در مسیر درست قرار می دهد.

اگر می خواهید برای وب سایت یا وبلاگ خود بازدید بیشتری داشته باشید ،سئو  SEO باید نقطه شروع شما باشد.

 

3. محتوای با کیفیت را منتشر کنید

برای بیشتر افراد ، هیچ چیز جدیدی در اینجا وجود ندارد اما برای مبتدیان ، باید روشن شود که انتشار محتوای آنلاین کافی نیست.

آنچه شما نیاز دارید محتوای با کیفیت بالا است که موتورهای جستجو آن را دوست خواهند داشت . و مطالبی که برای کاربران جالب باشد به طوری که آنرا مطالعه کنند ، نظر بدهند و  آن مطلب را به اشتراک بگذارنند.

مرحله بعدی را ادامه می دهند (خرید ، ثبت نام در ایمیل و غیره) و به ول سایت خود باز می گردند برای بیشتر.

محتوای با کیفیت بالا چیست؟

در گذشته این مانند یک “سوال میلیون دلاری” بود اما در طول سال ها موتورهای جستجو پیشرفته تر شده اند و آنها اکنون می توانند محتوای با کیفیت بالا را تشخیص دهند و صفحاتی را که دارای محتوای با کیفیت بالا هستند از بقیه وب متمایز کنند.

به طور خلاصه ، محتوای با کیفیت بالا:

اصلی و منحصر به فرد: محتوای دقیقاً مشابه در هیچ وب سایت دیگری منتشر نشده است

توصیفی:  این یک نمای کامل و کامل از یک وضعیت را نشان می دهد ، تمام جنبه های یک داستان را پوشش می دهد (یعنی مغرضانه نیست)

نویسنده دارد: کاربران می توانند ببینند چه کسی محتوا را نوشته است ، توسط مدیر یا ناشناخته نوشته نشده است.

قابل به اشتراک گذاری : – افراد محتوا را دوست دارند و این را با تعامل با محتوا نشان می دهند (خواندن آن ، نظر دادن ، اشتراک گذاری).

اگر نمی توانید محتوای با کیفیت بالا تولید کنید ، احتمال موفقیت در اینترنت به حداقل می رسد ، بنابراین یا راهی برای بهبود کیفیت محتوای خود پیدا کنید. یا از راه تبلیغات اینترنتی وب سایت خود را معرفی کنیدو بازدید خود را افزایش دهید  .

4. برنامه مشخص برای انتشار مطالب داشته باشید .

هر روز مطلبی منتشر کنید ، یا هفته ای یک بار و یاحتی ماهی چند بار ، اما برنامه مشخص و منظمی داشته باشید . این باعث می شود موتورهای جستجو به صورت هماهنگ عمل کنند .
هنگامی که نحوه تولید محتوای خوب را فهمیدید ، قدم بعدی این ا

ست که بتوانید به طور منظم محتوای خوب تولید (انتشار) دهید.

سازگاری سخت ترین و در عین حال مهمترین قسمت موفقیت در بلاگ نویسی است.

چرا برنامه مشخص لازم است ؟

هنگامی که شما یک برنامه انتشار کاملا مشخص دارید (به عنوان مثال دوشنبه ، دوشنبه ، جمعه) ، این انگیزه دیگری برای کاربران برای بازدید مجدد از صفحه شما و همچنین موتورهای جستجو برای بازگشت و دریافت مطالب جدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وب سایت شما ایجاد می کند. .

فراموش نکنید که موتورهای جستجو می خواهند با نشان دادن اطلاعات به روز و دقیق در نتایج جستجو ، کاربران خود را راضی نگه دارند تا وقتی وب سایت خود را به طور منظم به روز می کنید ، مطالب شما را با سرعت بیشتری انتخاب کنند.

یک برنامه واقع بینانه برای انتشار ایجاد کنید که می توانید در طولانی مدت دنبال کنید نه یک برنامه خیلی خوش بینانه و در پیروی از آن شکست می خورید.

برای افزایش احتمال دنبال کردن برنامه وبلاگ نویسی ، پست های وبلاگ را برای 2 هفته قبل آماده کنید و سپس شروع به انتشار کنید. به شما زمان کافی برای تهیه محتوای جدید را  می دهد.

5- محتوای خود را در دنیای اجتماعی تبلیغ کنید

فقط مطالب را منتشر نکنید بلکه آنها را نیز تبلیغ کنید. وقتی دکمه انتشار را فشار دهید ، “کار” شما تمام نشده است. ایجاد و انتشار وبلاگ ها اولین بخش معادله وبلاگ نویسی است ، قسمت دوم تبلیغ محتوای شما است تا مورد توجه شایسته قرار گیرد.

منظور ما از تبلیغ محتوای شما چیست؟

بخشی از “مسئولیت های شغلی” شما یا به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال یا وبلاگ نویس انفرادی ارتباط با سایر وبلاگ نویسان در مکان خود است و بهترین راه برای انجام این کار از طریق کانال های مختلف رسانه های اجتماعی است.

اگر این کار را به درستی انجام داده باشید ، احتمالاً حداقل چند هزار دنبال کننده در توییتر ، فیس بوک و غیره خواهید داشت.

این افراد افرادی هستند که به احتمال زیاد مطالب شما را جالب می دانند (به شرطی که با “افراد مناسب” ارتباط برقرار کرده باشید) بنابراین باید با اطلاع رسانی از طریق شغل و شخصی خود به آنها اطلاع دهید که محتوای جدیدی در وب سایت یا وبلاگ خود دارید. حساب های شبکه های اجتماعی.

فایده تبلیغ محتوای شما از نظر اجتماعی چیست؟

به زبان ساده ، هرچه افراد پست شما را بیشتر ببینند شانس بازدید از وب سایت شما ، به اشتراک گذاری آن و پیوند دادن به آن بیشتر است.

تبلیغ محتوای شما در شبکه های اجتماعی فواید مستقیم و غیرمستقیم بسیاری دارد و بهترین راه برای انتشار سریع مطالب جدید است.

 

6. تحقیق کلید واژه خود را انجام دهید
انجام برخی از دلایل انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی قبل از ایجاد محتوا ضروری است.

برای مبتدیان ، با یادگیری محبوب ترین کلمات کلیدی و عبارات به شما کمک می کند تا جایگاه خود را بهتر درک کنید.

دوم ، این به شما کمک می کند بازده بیشتری از تلاش های وبلاگ خود داشته باشید زیرا یک پست وبلاگ که نتیجه تحقیقات کلمات کلیدی است شانس بیشتری برای دستیابی به بازدیدهای ارگانیک و اجتماعی بیشتر دارد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی لازم نیست روندی دردناک یا زمان بر باشد. اگر مبتدی هستید ، در اینجا چند نکته برای سهولت زندگی شما آورده شده است:

با ابزار کلمه کلیدی Google شروع کنید :

این ابزار به شما تخمین می زند که تعداد ماهانه چند نفر کلمه کلیدی خاصی را در گوگل Google جستجو می کنند. من در یک پست متفاوت نحوه استفاده از این ابزار را توضیح خواهم داد اما این نقطه شروع شماست.

از Buzzsumo استفاده کنید :

Buzzsumo مانند موتور جستجو است اما نتایج براساس محبوبیت شبکه های اجتماعی است. به عبارت دیگر ، هنگام جستجوی اصطلاحی ، Buzzsumo به شما می گوید که کدام مقاله دارای این اصطلاح در رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری دارد.

 از جستجوی گوگل Google استفاده کنید :

تایپ کردن در جستجوی گوگل را شروع کنید و با دقت به پیشنهادات ارائه شده توسط گوگل Google نگاه کنید. حروف را هنگام تایپ کردن تغییر دهید تا پیشنهادهای بیشتری دریافت کنید. بعد از اینکه جستجو را انجام دادید ، به پایین صفحه بروید و ببینید “جستجوهای مرتبط” کدام یک هستند

 مشاهده کنید که رقبا چه کاری انجام می دهند :

وب سایت (های) رقیب (های) خود را از نزدیک تحت نظر داشته باشید و توجه داشته باشید که چه نوع محتوایی را منتشر می کنند. هدف شما این نیست که آنها را “کپی” کنید بلکه ایده هایی در مورد اینکه کجا تلاش خود را متمرکز کنید بدست آورید.

تحقیق کلمات کلیدی ابزاری مهم برای تمام تلاش های شما در زمینه بازاریابی دیجیتال است و نقطه شروع سئو ، بازاریابی PPC بلکه بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.

7. متاتگ های مناسب گوگل

عنوان صفحه و تگ توضیحات صفحه ( title , Description ) را با دقت مشخص کنید .

این مربوط به نکته قبلی است و آنچه شما باید علاوه بر تحقیق در مورد کلمات کلیدی درک کنید ، اهمیت انتخاب عناوین صفحه است که هم موتورهای جستجو و هم افراد می توانند آن را درک کنند.

عنوانی که فوق العاده مناسب کاربران  باشد لزوما یک عنوان مناسب  سئو  SEO نیست و برای حداکثر قرار گرفتن در معرض ، شما باید یاد بگیرید که چگونه تعادل بین این دو را حفظ کنید.

عنوان یک صفحه برای سئو نیز بسیار مهم است بنابراین باید مطمئن شوید که عنوان شامل کلمات کلیدی شما باشد در غیر این صورت موتورهای جستجو برای درک مطلب صفحه شما مشکل خواهند داشت.

عناوین محتوای خوب نه تنها میزان بازدید ارگانیک شما را افزایش می دهد بلکه میزان باز شدن ایمیل (در صورت ارسال خبرنامه) و اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را نیز افزایش می دهد.

عنوان مناسب باعث افزایش نرخ کلیکی یا CTR  صفحات سایت شما می شود .

 

 

8. از پست مهمان یا وبلاگ نویسی استفاده کنید .

تولید محتوا خارج از سایت و دادن لینک به سایت راهی مناسب برای افزایش بک لینک به سایت است . بک لینک مناسب اعتبار دامنه و سایت شما را افزایش می دهد .

وبلاگ نویسی کنید یا از سایت هایی مانند ویرگول برای انتشار مطالب خود استفاده کنید .

از نظر بسیاری ارسال پست میهمان به عنوان روشی “ایمن” برای ایجاد لینک سازی در نظر گرفته می شود اما مزایای واقعی ارسال پست مهمان بسیار بیشتر از دریافت پیوندی است که به وب سایت شما هدایت می شود.

ارسال مهمان راهی عالی برای تبلیغ برند شما (شخصی یا تجاری) و جلب بازدید از وب سایت شماست.

برای استفاده از این مزایا ، باید پست های خود را در وب سایت های با کیفیت و با بازدید زیاد منتشر کنید و این همیشه آسان نیست.

ابتدا باید وب سایت هایی را معرفی کنید که کاندیداهای خوبی برای پذیرش پست های شما هستند و سپس طرحی برای نحوه انتشار ایجاد کنید. ایده فقط ارسال ایمیل با پست شما جواب نمی دهد بنابراین شما باید بیشتر کار کنید و خلاقیت بیشتری داشته باشید.

وقتی به وب سایت های بزرگی مراجعه می کنید که مقالاتی از طرف مشارکت کنندگان را می پذیرند ، باید نمونه هایی از کارهای قبلی خود را به آنها نشان دهید ، بنابراین قبل از تماس با آنها اطمینان حاصل کنید که نمونه های خوبی از کارهای منتشر شده را در نمونه کارهای خود دارید.

هنگامی که سردبیر برنامه شما را برای مشارکت در کار بررسی می کند ، آنها همچنین نمایه های رسانه های اجتماعی شما را مشاهده می کنند تا اطمینان حاصل شود که حداقل در یکی از شبکه ها نمایه قوی دارید.

ارسال مهمان برای بازدید کار سختی است اما قطعاً چیزی است که وب سایت (یا وبلاگ) شما را از بقیه جدا می کند و این برای اهداف سئو SEO نیز بسیار مناسب است.

 

9. ارسال خبر نامه

یک لیست ایمیل ایجاد کنید و یک خبرنامه ارسال کنید

من نمی توانم به این فکر کنم که لیست ایمیل مفید نباشد. بسیاری از مردم بر این باورند که شبکه های اجتماعی لیست ایمیل ها را از بین می برند اما این هیچ کجا به حقیقت نزدیک نیست.

مردم هنوز از ایمیل استفاده می کنند و در واقع چندین بار ایمیل را در روز چک می کنند. در بیشتر موارد ، آنها همچنین با ورود ایمیل جدید به تلفن همراه ، ساعتهای هوشمند یا رایانه لوحی خود ، اعلانی دریافت می کنند.

برخی لیست های ایمیل و خبرنامه ها را نوعی هرزنامه می دانند اما این درست نیست.

هنگامی که افراد آدرس ایمیل خود را برای عضویت در خبرنامه شما وارد می کنند ، این کار را انجام می دهند زیرا آنچه را که می خوانند دوست دارند و نیاز بیشتری دارند.

بنابراین هر جایگاهی که دارید ، شروع به جمع آوری ایمیل از بازدیدکنندگان خود کرده و ایمیل هایی برای ارسال آنها برای ارسال پست های جدید ، پیشنهادات جدید ، محصولات جدید و هر چیز دیگری که ممکن است بدون اسپم شدن و بدون استفاده بیش از حد مورد علاقه آنها باشد ، برای آنها ارسال کنید.

قبل از ارسال خبرنامه ، لحظه ای فکر کنید که آیا برای گیرندگان مفید است یا چیزی است که مایلید در صندوق ورودی خود مشاهده کنید.

برای وبلاگ ها و وب سایت هایی که هیچ کالایی یا خدماتی نمی فروشند اما از AdSense یا روش های دیگری برای کسب درآمد از محتوای خود استفاده می کنند ، ثبت نام لیست ایمیل می تواند به عنوان معیار تبدیل در نظر گرفته شود.

با مطالعات مختلف ثابت شده است که ترافیک از یک لیست ایمیل بسیار هدفمند بهتر از هر منبع دیگری از جمله جستجو و PPC تبدیل می شود.

10. ادامه بدهید !

اگر به اندازه کافی در این حرفه اشتغال دارید ، باید بدانید که بازدید از یک وب سایت یکبار انجام نمی شود بلکه کاری است که به صبر و سخت کوشی زیادی نیاز دارد.

از طرف دیگر ، یک وب سایت (یا وبلاگ) با بازدید زیاد می تواند درآمد شما را افزایش دهد و تعدادی از فرصت های شغلی را برای رسیدن به اهداف (و رویاهای شما) ایجاد کند.

برای به پایان رساندن این نوشته با یک پیام مثبت ادامه می دهم  ، اگر همه کارها را به درستی انجام دهید ، می توانید میزان بازدید وب سایت خود را به طور طبیعی افزایش دهید. فقط صبر داشته باشید و تا رسیدن به سطح بازدید مورد نظر به کار خود ادامه دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید