قدمت دامنه و تاثیر آن بر سئو سایت

یکی از فاکتورهایی موثر سئو ، سن دامنه و سایت می باشد . البته عوامل و فاکتورهای دیگری نیز در سئو و بهینه سازی سایت تاثیر گذار است .

وقتی نوبت بهینه سازی موتور جستجو می رسد ، معروف به SEO ، عوامل مختلفی به رتبه بندی وب سایت می افزایند. سئو در صفحه ، بک لینک و تراکم کلمات کلیدی متداول ترین و قابل توجه ترین در میان این عوامل هستند. با این حال ، عامل دیگری وجود دارد که ممکن است در رتبه بندی یک وب سایت نقش داشته باشد که اغلب توسط سئوکاران و مدیران سایت نادیده گرفته می شود ، و آن Domain Age است.

ابزار تست سن دامنه Domain Age Checker

 

برای تست عمر دامنه خود می توانید از این لینک استفاده کنید :

https://www.duplichecker.com/domain-age-checker.php

Domain Age Checker ابزاری آنلاین است که به شما کمک می کند سن دقیق دامنه یا وب سایت را از زمان ثبت آن تا زمان فعال بودن خود پیدا کنید. سن دامنه یکی از عوامل بسیار مهم در رتبه بندی وب سایت توسط موتورهای جستجو محسوب می شود. از این رو ، برای پیگیری سن وب سایت شما در اینترنت بسیار مهم است. با استفاده از جستجوگر دامنه دامنه ، می توانید سن دامنه رقبا و دامنه هایی را که می خواهید خریداری کنید نیز بررسی کنید. دامنه های قدیمی احتمالاً باعث افزایش رتبه خود در موتورهای جستجو می شوند. ابزارهایی مانند جستجوگر نام دامنه انبوه ، جستجوگر اختیار دامنه انبوه و جستجوگر سن دامنه ، جستجوی بازه زمانی دقیق برای سن دامنه خاص را بسیار راحت تر می کند. عموماً ، نتایجی که توسط جستجوگر سن دامنه به شما داده می شود قابل اعتماد و دقیق هستند.

به راحتی می توانید در اینترنت یک دامنه سنج دامنه رایگان پیدا کنید. بیشتر این ابزارها نیازی به ثبت نام ، ثبت نام یا نصب ندارند. برای اطلاع از سن تقریبی یک وب سایت می توانید از این ابزار استفاده کنید ، برخی از این ابزارها به شما امکان می دهند نگاهی به ظاهر وب سایت در ابتدا داشته باشید.

 

دامنه سن جستجوگر برای سئو و رتبه بندی Google؟

در مورد اینکه دقیقاً سن دامنه معین به چه ترتیب توانایی شما در رتبه بندی بهتر را دارد ، مقدار مشخصی بحث شده است. آزمایش و تجربه SEO ها تصویری واضح را نشان می دهد که سن دامنه بالاتر هنگام رقابت برای رتبه بندی کمی بهتر است. در حقیقت ، گوگل حتی در مورد اهمیت سن دامنه نیز نکاتی را نشان داده است ، گرچه همانطور که انتظار می رفت کارتها را نزدیک به سینه خود نگه دارند.

بگذارید درباره آنچه می دانیم بحث کنیم:

در تعیین رتبه بندی گوگل ، سن دامنه یک عامل حیاتی و بخشی از SEO است.
پس از کشف اولیه Google توسط وب سایت ها ، طی چند ماه اول به طور قابل توجهی مورد غفلت قرار می گیرد. در آن چند ماه اول ، رتبه بندی مناسب برای شرایط رقابتی کاملاً چالش برانگیز است. در حقیقت ، برخی از سئوکاران به سادگی ترجیح نمی دهند با دامنه های کاملا جدید کار کنند.
طبق گفته گوگل ، تفاوت دامنه 6 ماهه با دامنه 12 ماهه بسیار کم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید