6 فاکتور مفید سئو سایت

. ما به عنوان یک متخصص SEO کار می کنیم و ارتباط بسیار نزدیک با موتورهای جستجو داریم و مانند هر رابطه ای ، هرچه زمان می گذرد ، یاد می گیرید که نیمه دیگر رابطه چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد. در این مقاله آنچه را کشف کرده ایم که Google در وب سایت بیشتر از همه دوست دارد ، نشان می دهیم. ما در ماه آینده به آنچه گوگل از آن متنفر است ، خواهیم پرداخت.

6 فاکتور مفید سئو سایت

طراوت و تازگی مطالب :

آخرین باری که وب سایت خود را به روز کردید چه زمانی بود؟ آیا تاریخ حق چاپ در پاورقی آمده است © 2002؟ در این صورت ، Google زمان روز را به شما نمی دهد. Google دوست دارد محتوای جدید را خزنده و به پایگاه داده خود اضافه کند. به همین دلیل ایده خوبی است که به طور منظم چیز جدیدی به وب سایت خود اضافه کنید. خواه یک محصول جدید باشد ، یک صفحه وب جدید یا یک مقاله جدید ، ارائه چیز جدیدی به Google آن را راضی و محتوا نگه می دارد.

محتوا:

مطالب مرتبط با طراوت است. نه فقط هر محتوا بلکه محتوایی که مربوط به آنچه وب سایت شما ارائه می دهد باشد. اگر محصولات سگ می فروشید ، افزودن مقاله ای در مورد روش های مناسب آموزش سگ یا اطلاعاتی در مورد نژادهای مختلف سگ ، امکان افزودن طبیعی عبارات جستجو به وب سایت شما را فراهم می کند. افزودن کلمات کلیدی مرتبط با آنچه سایت شما روی آن تمرکز دارد ، نشانه ای است که سایت شما روی چه موضوعی متمرکز شده است. همچنین بازدیدهای جدیدی را برای عبارات جستجوی متفاوت اما مرتبط از بازدیدکنندگانی ایجاد می کند که علاقه زیادی به آنچه شما ارائه می دهید دارند.

آدرسها:

url چیست؟

یک آدرس اینترنتی به معنای یاب منبع یکنواخت (یا جهانی) است. در اصطلاح غیر روحانی ، این نام منحصر به فرد آدرس صفحه وب است. هنگام ایجاد یک صفحه وب ، Google دوست دارد وقتی واژه هایی را در آدرس اینترنتی پیدا می کند که مربوط به محتوای موجود در صفحه وب باشد. یک صفحه وب با url bean-bag-chair.html جایگاه بسیار بهتری در رتبه بندی موتور جستجو برای عبارت جستجو “صندلی کیسه لوبیا” در مقایسه با یک صفحه وب با url page1.html دریافت خواهد کرد.

سرعت سایت :

گوگل دوست دارد کارها را سریع انجام دهد. اگرچه این کیفیت خاصی نیست که شما در یک شریک به دنبال آن می گردید ، اما این یک فاکتور تعیین کننده در تصمیم گیری برای تعیین محل قرارگیری لیست وب سایت شما در مقایسه با وب سایت دیگر برای همان عبارت جستجو است. صدها عنصر وجود دارد که Google هنگام تصمیم گیری در مورد نمایش یک صفحه وب در نتیجه جستجو ، در نظر می گیرد. این الگوریتم ریاضی از تعدادی ماده مختلف تشکیل شده است. یکی از این موارد مدت زمان بارگیری یک صفحه است. اگر سریع بارگیری شود ، گوگل درون خود احساس گرم و مبهمی پیدا می کند. اگر این کار برای همیشه طول بکشد ، سایت شما شانه خنک می کند و همچنین بازدید کنندگان را از دست می دهد

پیوندهای با کیفیت:

اگر می خواهید وب سایت شما سیگنال منبع مناسبی برای آن ارسال کند ، پیوندی را از یک وب سایت معتبر و معتبر بدست آورید. داشتن یک سایت مرتبط با وب سایت نیویورک تایم ، Google را بیش از پیوندی از یک وبلاگ تازه ایجاد شده با سابقه بسیار اندک ، مورد علاقه و علاقه خود قرار می دهد. اعتماد در هر رابطه ای بسیار مهم است و داشتن پیوندهای با کیفیت بالا که به وب سایت شما اشاره می کنند این اعتماد را القا می کند و جایگاه شما را در وب تثبیت می کند.

قدیمی بودن مطلب و سایت

این یکی از عواملی است که به طور غیرعادی تا حدودی دشوار است. وقتی نوبت به سن می رسد بزرگتر بهتر است. با شناسه جعلی نمی توانید Google را فریب دهید. اگر سن دامنه وب سایت شما بیشتر از رقبا باشد ، سایت شما احتمالاً در موتورهای جستجو بیشتر نشان داده می شود. اگر نام دامنه شما هفته گذشته خریداری شده باشد و سایت شما کاملاً جدید باشد ، برای کسب رتبه های عالی کمی بیشتر زمان لازم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید