آیا وردپرس برای من مناسب است؟

وردپرس - محبوبترین سیستم مدیریت محتوا

آیا وردپرس برای من مناسب است؟ وردپرس نرم افزاری مناسب برای طراحی وب سایت است . اگر می خواهید یک سایت شخصی یا شرکتی داشته باشید بله وردپرس مناسب است . اگر می خواهید یک پروژه و وب سایت پیچیده طراحی کنید . بله وردپرس برای شما مناسب است .اگر تعجب می کنید که چرا وردپرس چنین سیستم مدیریت محتوای وب سایت بسیار پرکاربرد است ، در اینجا برخی از مزایای وردپرس به عنوان یک بستر وب سایت آورده شده است:

 

وردپرس چیست ؟

وردپرس نرم افزار طراحی سایت است . در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای مدرن برای طراحی یک وبلاگ ساده یا یک سایت حرفه ای و پیچیده است .

می خواهید اطلاعات کاملی در مورد وردپرس داشته باشید مقاله ما را درباره وردپرس مطالعه کنید .

سادگی وردپرس ، مدیریت ساده سایت با وردپرس:

وردپرس نرم افزار مناسبی برای طراحی سایت است .وردپرس به شما امکان می دهد به سرعت محتوای وب سایت خود را منتشر و بسازید. حتی به عنوان یک مبتدی می توانید به راحتی از وردپرس استفاده کنید.
هزینه رایگان است

نرم افزار واقعی وردپرس موجود در WordPress.org برای بارگیری و استفاده رایگان است. اما ، شما باید هزینه میزبانی وب و نام دامنه را پرداخت کنید.

انعطاف پذیری وردپرس

وردپرس به شما امکان می دهد انواع مختلفی از وبلاگ ها را از وبلاگ های شخصی و فروشگاه های آنلاین گرفته تا مجلات و روزنامه های آنلاین ایجاد کنید.
استفاده آسان

اگر می توانید از یک نرم افزار پردازش کلمه مانند Microsoft Word استفاده کنید ، می توانید از WordPress برای ساخت و مدیریت وب سایت استفاده کنید.

نرم افزار منبع آزاد  – وردپرس اپن سورس است Open source

وردپرس نرم افزاری منبع باز است که تحت مجوز عمومی عمومی GNU (GPL) مجوز دارد ، به این معنی که متعلق به یک شرکت یا نهاد واحد نیست. صدها توسعه دهنده و کاربر برای بهتر کردن نرم افزار همکاری و مشارکت می کنند. روح منبع باز به معنای پیشرفت مداوم ، پاسخگویی و استفاده رایگان برای همه است.

نیازی به دانستن کد نیست

وردپرس نیاز به دانستن نحوه کدگذاری برای ایجاد وب سایت را برطرف می کند. در حالی که وردپرس از زبانهای مختلف برنامه نویسی استفاده می کند ، نیازی به دانستن هیچ یک از آنها برای استفاده از وردپرس نیست.
قابل توسعه با افزونه های وردپرس – نرم افزار اصلی وردپرس را می توان با افزونه های وردپرس توسعه داد. افزونه های وردپرس بیت های نرم افزاری هستند که می توانید برای افزودن ویژگی های بیشتر (مانند تجارت الکترونیکی ، سئو ، تهیه نسخه پشتیبان ، فرم های تماس و موارد دیگر) در وب سایت خود بارگذاری کنید. هزاران افزونه وردپرس رایگان در فهرست افزونه های WordPress.org و یک صنعت پر رونق پلاگین (پولی) در دسترس است.

با تم های وردپرس بسیار قابل تنظیم است

تم های وردپرس طراحی و طرح وب سایت شما را ارائه می دهند. با یک کلیک یک دکمه ، می توانید با استفاده از یک تم جدید وردپرس ، ظاهر کل وب سایت خود را تغییر دهید. مضامین پیشرفته تر وردپرس بیشتر شبیه صفحه سازان وردپرس هستند و به شما امکان کنترل بیشتر طرح ها را می دهند.

امنیت وب سایت

در حالی که هیچ بستر وب سایتی از امنیت 100 درصدی برخوردار نیست ، اما امنیت تیم وردپرس با یک تیم امنیتی هوشیار از توسعه دهندگان و کاربران اصلی همچنان در حال بهبود است. مسائل رایج امنیتی وردپرس معمولاً به دلیل خطای کاربر است ، نه خود نرم افزار.

سرعت وردپرس مناسب است

شما با وردپرس می توانید وب سایتی سریع و قابل قبول داشته باشید . یکی از فاکتورهای مهم یک وب سایت سرعت لود صفحه می باشد . به ویژه سرعت سایت در گوشی های هوشمند و تبلیت بسیار مهم است . امروزه کاربران منتظر لود یک سایت کند نمی شوند و وب سایت دیگری مراجعه می کنند .

وب سایت امکانات بسیار مناسبی برای افزایش و پرفرمنس سایت دارید . کافی است افزونه های مربوط به بهینه سازی تصویر و وب سایت را نصب کنید و از سیستم کشینگ وردپرس استفاده کنید تا وب سایت سریع داشته باشید .

سئو وردپرس ، با وردپرس می توانید سئو عالی داشته باشید

سئو یا بهینه سازی سایت یکی از عوامل مهم در جذب بازدید کننده و افزایش فروش داشته باشید . بدون سئو ، یک وب سایت به جزیره ای متروکه می ماند که هر چقدر هم زیبا و عالی باشد اما بازدید ندارد و هیچ کس از آن خبر ندارد . وردپرس ویژگی های ممتازی دارد که باعث می شود موتورهای جستجو آنرا به خوبی درک کرده و به آن امتیاز بدهند . وب سایت های وردپرس کاملا سئو بیس است .

شما با استفاده از افزونه های سئو وردپرس می توانید ، سئو وب سایت خود را بهبود ببخشید .

با مطالعه این مقاله می توانید با بهترین افزونه های وردپرس آشنا شوید : بهترین افزونه های سئو وردپرس

طراح سایت حرفه ای وردپرس

شما به راحتی می توانید طراح سایت حرفه ای برای خود انتخاب کنید . با همکاری طراح سایت حرفه ای می توانید از امکانات سئو بهتر استفاده کرده و وب سایت حرفه ای داشته باشید . یکی از ویژگی های ممتاز وردپرس وجود طراحان وب سایت آشنا به وردپرس است .

 

یک جامعه پر رونق از کاربران و توسعه دهندگان

هنگامی که یک وب سایت وردپرس دارید ، می توانید از طریق WordPress Meetup محلی خود ، WordCamps و موارد دیگر در جامعه بزرگتر وردپرس شرکت کنید. شهرت وردپرس شهرت فوق العاده خوشامدگویی ، کمک و نوآوری دارد.

یک صنعت پلاگین و تم برتر

آیا وردپرس برای من مناسب است؟ بله به خاطر اینکه شما می توانید مناسب سلیقه اتان ظاهر زیبایی برای سایت خودتان انتخاب کنید

وردپرس شامل افزونه های و قالب های رایگان هستند . از خصوصیات قالب های رایگان سرعت و داشتن امکانات مناسب است . شما می توانید به جای قالب های رایگان از قالب های اختصاصی استفاده کنید . قالب های اختصاصی که توسط طراحان سایت وردپرس برای صنعت یا کسب و کار شما نوشته می شود می تواند برند شما را اعتبار ببخشد . قالب های غیر رایگان فراوانی نیز وجود دارد که شما می توانید خرید کنید .

آیا وردپرس برای من مناسب است؟ بله علت آن وجود افزونه هاست که می تواند بی شمار امکان را برای سایت شما به ارمغان بیاورد.

 

افزونه های وردپرس امکانات لازم را مطابق نیاز شما به سایت اضافه می کنند . مانند قالب های رایگان ، وردپرس افزونه های فراوانی نیز دارد که می توان از آنها استفاده کرد . افزونه های غیر رایگان با امکانات خاص نیز وجود دارد . امکان خاصی دارید که منحصر به کار شماست با یک طراح حرفه ای وردپرس مشورت کنید . طراحان حرفه ای وردپرس می توانند امکانات لازم را مطابق با یک افزونه اختصاصی برای شما تهیه کنند .

برای طراحی قالب یا افزونه های اختصاصی وردپرس با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید .

لیک صفحه  تماس با ما :  اطلاعات تماس

 

دانلود وردپرس

شما از طریق لینک زیر می توانید وردپرس را با امکانات فارسی دانلود کنید .

لینک دانلود آخرین نسخه وردپرس : https://wordpress.org/download/

دیدگاهتان را بنویسید