افزونه وردپرس

افزونه وردپرس یکی از چند رکن اصلی  وردپرس می باشد که اجازه گسترش وب سایت های وردپرس را می دهد  . افزونه های وردپرس امکانات یا ویژگی هایی را به وب سایت وردپرس اضافه می کنند . افزونه های وردپرس تیکه کدهایی هستند که به اصطلاح به هسته اصلی قلاب می شوند . افزونه ها را گاهی پلاگین Plugin نیز می گویند .

افزونه وردپرس چیست ؟

افزونه نوعی نرم افزار است که شامل گروهی از توابع است که می تواند به وب سایت وردپرس اضافه شود. آنها می توانند قابلیت ها را گسترش دهند یا ویژگی های جدیدی به وب سایت های وردپرس شما اضافه کنند.

افزونه های وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند و بصورت یکپارچه با وردپرس ادغام می شوند. در انجمن وردپرس جمله ای وجود دارد که می گوید: “افزونه ای برای آن وجود دارد”. آنها این امکان را برای کاربران فراهم می کنند تا بدون دانستن یک خط کد ، ویژگی هایی را به وب سایت خود اضافه کنند.

افزونه وردپرس رایگان یا پولی ( پرمیم )

هزاران افزونه وردپرس به صورت رایگان در فهرست رسمی افزونه های وردپرس موجود است.  گذشته از افزونه های رایگان ، تعداد زیادی مورد شگفت انگیز تجاری از شرکت های شخص ثالث و توسعه دهندگان موجود است.

لینک صفحه فهرست افزونه های وردپرس : https://wordpress.org/plugins

چگونه از افزونه های وردپرس استفاده کنم؟

در وردپرس نسخه 2.7 و بالاتر می توانید افزونه ها را مستقیماً از قسمت مدیریت وردپرس  نصب کنید. افزونه را در رایانه خود بارگیری کنید ، سپس وارد قسمت مدیر WP خود شوید و به افزونه ها> افزودن جدید بروید. به بایگانی افزونه بروید و آن را انتخاب کنید. سپس روی Install Now کلیک کنید و به زودی افزونه نصب می شود.

 

چند افزونه وردپرس وجود دارد؟

اما احتمالاً شنیده اید که داشتن افزونه های بیش از حد وردپرس در وب سایت شما بد است. بیش از 50،000 افزونه برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین می توانید به راحتی تعداد زیادی پلاگین را به صفحات خود اضافه کنید.

 

لینک های مرتبط

درباره وردپرس

افزونه وردپرس

نحوه انتخاب افزونه وردپرس

نصب افزونه وردپرس

بهترین افزونه های سئو وردپرس

بهترین افزونه های امنیت وردپرس

بهترین افزونه های سرعت وردپرس

بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس

بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس

بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس

بهترین افزونه های SMTP وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید