مزایای وب سایت

امروزه داشتن وب سایت شرکتی به اندازه داشتن فروشگاه ، دفتر کار یا شماره تلفن بسیار مهم است. تحقیقات نشان داده است که 60 درصد  مشتری انتظار دارند که کسب و کار ها ، وب سایت شرکتی خود را داشته باشند . چرا هنوز هم صبر می کنید و مشتریان خود را از دست می دهید. اگر این مقاله را سالها پیش می نوشتیم گفتن مزایای داشتن وب سایت قابل نقد بود و هنوز بعضی از کسب  و کارها در داشتن وب سایت و الزام آن شک داشتن . امروز دیگر شک جایز نیست چون همه می دانند با نداشتن وب سایت به اعتبار برند خود ضرر می زنند . نداشتن وب سایت می تواند سود آوری شما را زیر سئوال ببرد . به صورت خلاصه وب سایت خود را ندارید ، بازار شما را فراموش می کند .

مزایای وب سایت

چرا باید سایت داشته باشیم ؟

 

وب سایت ندارید ، بازار شما را فراموش می کند .

امروز داشتن یک وب سایت حرفه ای و استفاده از دیجیتال مارکتینگ راهکاری لازم برای جایگزینی با روش های منسوخ شده بازاریابی سنتی است . مشتریان شما از طریق سایت می توانند با محصولات و خدمات شما آشنا شوند . وب سایت ندارید این مشتریان را از دست می دهید . می خواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید بدون تبلیغات اینترنتی و راه کارهای دیگر دیجیتال مارکتینگ این مهم را برای شما انجام می دهد . وب سایت ندارید پس تبلیغات موثر را نیز از دست می دهید .

وب سایت ندارید در جستجوهای گوگل حضور نخواهید داشت

یکی از راه های کسب مشتریان از طریق جستجوی گوگل است . امروز کسب و کارهای از طریق جستجوی گوگل یافت می شوند و مشتری کسب می کنند . وب سایت ندارید پس در جستجوی گوگل حضور ندارید و مشتریان فراوانی را از دست خواهید داد .

شما وب سایت ندارید پس رقابت اینترنتی را از دست می دهید

اگر وب سایتی ندارید ، به احتمال زیاد رقبایتان این کار را انجام داده اند.بسیار مهم است که هیچ فرصتی از دست نرود و در نتیجه باید  رقابت کنید . برای کسب سهم بیشتری از بازار باید رقابت کنید . امروز سهم عمده رقابت در اینترنت است .
اینترنت رقابت جدیدی را ایجاد کرده است . کسب و کارهای کوچک توانسته اند با فعالیت های اینترنتی سهم خود از بازار را افزایش دهد . شرکت های بزرگ و سنت گر که دیر به سراغ اینترنت آمده اند به زودی سهم خود را واگذار خواهند کرد . فکر می کنید امروز مشتریان خود را دارید، اگر رقابت اینترنتی را فراموش کنید به زودی کسادی را تجربه خواهید کرد .

اعتبار کسب و کار

از مزایای وب سایت اعتبار بخشی به کسب و کار و برند می باشد .  در دنیای مدرن امروز ، هر شرکت معتبری انتظار دارد که به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتری های احتمالی نسبت به هر مشاغلی که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی نداشته باشد بی اعتماد هستند و در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز می توان همین را گفت.
پس نداشتن یک وب سایت اعتبار شما شک می کنند . به جای آن با طراحی یک سایت حرفه ای می توانید به اعتبار خود بیافزایید .
اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد مشاغل شما با مشتریان و پاسخ دادن به همه مواردی است که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این ، داشتن یک وب سایت با کیفیت و آسان برای استفاده باعث می شود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند ، زیرا تصور می کنند می توانند انتظار تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینه های کسب و کار شما داشته باشند.

مزایای وب سایت : حضور آنلاین 24/7

از مزایای وب سایت حضور و در دسترس بودن بدون محدودیت زمانی و مکانی است .داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه قادر به یافتن شما هستند – در هر زمان و هر مکان. وب سایت شما حتی خارج از ساعات کاری نیز به یافتن مشتریان جدید ادامه می دهد. این کار راحتی کاربر را فراهم می کند زیرا آنها می توانند به راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند . بعلاوه ، از آنجا که امروزه اکثر شرکتها وب سایت خود را دارند ، هر فرصتی وجود دارد که با آفلاین ماندن ، مشتری خود را نسبت به رقبا از دست بدهید.

مزایای وب سایت : تبادل اطلاعات

از مزایای وب سایت در دسترس قرار دادن اطلاعات مهم کسب و کارتان برای مشتریانتان است . در ساده ترین حالت ، یک وب سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان ارائه می دهد. شما می توانید صفحه ای داشته و اطلاعات تماس خود را در آن به صورت کامل بنویسید . اگر کسی دنبال تلفن و آدرس شما باشد می تواند سرچ کند و این صفحه در دسترس مشتریان قرار می گیرید .می توانید  تصاویری از مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم های تماس برای ارتباط با مشتریان خود بهره بگیرید . حتی می توانید فیلم های تبلیغاتی بارگذاری کنید تا مشتریان خود را جذب کنید شما می توانید لینک صفحات اجتماعی خود را داخل سایت داشته باشید و این راهی برای تبلیغ صفحات اجتماعی است .

مزایای وب سایت : هزینه ها را کاهش می دهد

از مزایای وب سایت کاهش هزینه های فروش و خدمات بعد از فروش می باشد . برای دادن اطلاعات محصولات و خدمات خود به مشتریان وقت زیادی می گذارید و این اطلاعات را تلفنی در اختیارشان قرار می دهید . به جای تلفن می توانید توسط وب سایت  محصولات و خدمات خود را به خوبی معرفی کنید . برای نمایش نمونه کارهای خود می توانید قسمت پروژه ها را در سایت خود معرفی کنید و توسط گالری تصاویر نمونه کارهای خود را نمایش دهید .
برای جذب مشتری بیشتر هزینه بالائی انجام می دهید . خوب کافی است در جستجوهای آنلاین حضور داشته باشید و لینک وب سایت خود را بدهید .
علاوه بر نمایش ساده اطلاعات ، می توانید از وب سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف کنندگان استفاده کنید ، در برخی موارد نیاز به فروشگاه  که شامل هزینه های عملیاتی زیادی هستند (دستمزد کارکنان ، اجاره ، آب و برق فقط چند مورد را نام ببرید). حذف این هزینه های اضافی همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را پایین بیاورید و به کسب و کار خود این برتری واقعی را بدهید.

مزایای وب سایت : گسترش بازار

هرگز امکان عبور از موانع جغرافیایی آسان نبوده است. وب سایت شما گستره  نفوذ بالائی دارد . توسط وب سایت شما مشتریانی خواهید داشت که از  هیچ راه دیگری غیر از سایت امکان دسترس به آن را نداشتید . حتی می توانید تجارت خارج از شهر یا کشور خود داشته باشید ( این عالی است ).
از آنجا که سایت شما برای همه افراد در سراسر جهان قابل دسترسی است ،  هر کسی ، از هر کشوری ، می تواند شرکت شما را پیدا کند .

 بینش مصرف کننده

از مزایای وب سایت می توان ارتباط بهتر با مشتریان با آنالیز رفتار مشتریان در وب سایت است .می خواهید فروش خود را افزایش بدهید و راهی برای برخورد مناسب تر با مشتریان خود بیابید . خوب باید مشتریان خود را بشناسید و به خواسته ها ، نیازها ، تمایلات مشتریان بالقوه خود  آگاهی پیدا کنید . وب سایت شما می تواند این کار مهم را برای شما انجام بدهد .
ابزارهای تحلیلی به شما امکان می دهد مشتری معمول خود را بشناسید ، چگونه شما را پیدا کرده اند ، آنچه را دوست دارد و تجارت خود را برای به حداکثر رساندن خریدها از طریق سایت خود تنظیم کنید. دامنه متنوعی از داده های موجود همچنین می تواند به شما کمک کند تا درک کنید که کانال های رسانه های اجتماعی شما چگونه بر برند شما تأثیر می گذارد و حتی می تواند فرصت هایی را برای تغییر جنبه های آفلاین تجارت شما مانند زمان افتتاح شعب ، تبلیغات و دامنه محصولات برجسته کند.

مزایای وب سایت : تبلیغات

از مزایای وب سایت می توان امکان بهره گیری از راه های موثر تبلیغات اینترنتی و از طریق سایت است .تبلیغات فیزیکی دیگر به شما جواب نمی دهد . خوب از تبلیغات موثر اینرنتی استفاده کنید . قبل از آن وب سایت خود را برای جذب مشتری از طریق تبلیغات آنلاین مهیا کنید .
ابزارهایی مانند Google AdWords یا تبلیغات در فیس بوک به شما این قدرت را می دهد تا با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش های تبلیغات آفلاین سنتی ، به مشتری برسید. سئو و تبلیغات آنلاین یک روش عالی برای کمک به افزایش آگاهی است ، اگر این کار به درستی انجام شود ، بازدید از وب سایت شما می تواند افزایش یابد. اولین شرکتی باشید که مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی آنلاین کالا یا خدمات خاصی می بیند و از صفحه تماس با وب سایت یا ویژگی های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید.

 خدمات آنلاین مشتری

وب سایت ها روش ساده تری برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می دهند. با ارائه پاسخ به سوالات منظم پرسش شده در بخش سوالات متداول ، می توانید هزینه های خدمات مشتری را کاهش داده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید . همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه دهید. این همچنین بدان معنی است که مشتریان می توانند بلافاصله پاسخی دریافت کنند و در وقت صرفه جویی می کنند ، که به تشویق روابط مثبت مشتری در طولانی مدت کمک می کند. این می تواند برای شما یک مزیت باشد.

فرصت رشد

وب سایت ها ، به طور کلی ، روش های عالی برای تهیه مکانی است که می توان به سرمایه گذاران بالقوه مراجعه کرد. این نشان می دهد که شرکت شما در مورد چه چیزهایی است ، به چه چیزهایی رسیده است و می تواند در آینده به دست آورد.

می خواهید یک سایت شرکتی موفق طراحی کنید ، مقاله ما را در مورد طراحی سایت شرکتی  مطالعه کنید .

چگونه وب سایت موفق طراحی کنیم ؟ مقاله  چگونه یک وب سایت موفق طراحی کنیم را مطالعه کنید .

به دنبال یک وب سایت جدید هستید؟ ما خوشحالیم که کمک می کنیم!

لینک صفحه تماس با ما : اطلاعات تماس

 

دیدگاهتان را بنویسید