پاپ آپ در وردپرس

ساخت پاپ آپ در وردپرس، کاربرپسند و به روش صحیح طراحی و پیاده‌سازی شود یکی از بهترین و موثرترین ابزارها برای جذب کاربر و افزایش تعاملات آن با سایت شماست.

شما از طریق ساخت پاپ آپ در وردپرس، می‌توانید پیشنهادات و تخفیف‌های خود را به کاربران خود اطلاع داده یا محصول جدید خود را به مشتریان معرفی کنید. همچنین می‌توانید پاپ آپی برای دریافت ایمیل از مشترکین سایت خود طراحی کرده و به این شکل آن‌ها را عضو خبرنامه ایمیلی خود گردانید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با یک افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس آشنا کنیم با همیاروردپرس همراه باشید.

پاپ آپ  چیست ؟

پنجره بازشو یا پنجره کوچکی است که هنگام مرور وب سایت ظاهر می شود. بازاریاب ها عمدتا از پنجره های بازشو برای تبلیغات و تولید لید استفاده می کنند.

پاپ آپ یا  پنجره های بازشونده بحث برانگیز هستند – مخترع این فناوری حتی علناً به خاطر خلق خود عذرخواهی کرده است.

اگر از پنجره ای استفاده می کنید که از هیچ کجا ظاهر می شود ، مطمئناً  مخاطبان شما را به طور بالقوه اذیت می کند. مخصوصا وقتی راهی برای بستن این پنجره ناخواسته پیدا نمی کنند .  با این وجود ، اگر یک پنجره بازشو مهم باشد ، ممکن است یک افزودنی کاربردی به وب سایت شما باشد .

بنابراین ، بیایید بحث کنیم که پنجره های بازشو ممکن است برای استراتژی کسب و کار شما بسیار مهم باشند.

چرا پاپ آپ مهم است؟

پنجره های بازشو ابزاری چند منظوره هستند که می توانند به شما کمک کنند بازدید از وب سایت خود را به بازاریابی تبدیل کنید. در اینجا یک لیست کوتاه از عملکردهای اصلی یک پنجره بازشو وجود دارد:

 

مشترک ایجاد کنید.

وب سایت شما بازدید کننده زیادی دارد و شما نمی دانید که چگونه آنها را در ارتباط با نام تجاری خود مشارکت دهید. یک فرم اشتراک پاپ آپ که در آن کاربران می توانند آدرس ایمیل خود را ثبت  کنند این کار را انجام می دهد. به شما امکان می دهد لیست پستی یا آدرس ایمیل های خود را از مشتریان بالقوه  رشد دهید ، از طریق ایمیل با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و مطابق برنامه ریزی که برای دیجیتال مارکتیگ دارید استفاده می کنید .

تبلیغ محتوای خاص

اگرچه هدف اصلی از پنجره های بازشو تولید لید است ، شما می توانید کتاب الکترونیکی ، راهنما یا مطالعه موردی مربوط به صفحه بازدید کننده را تبلیغ کنید. این تخصص شما را در این زمینه نشان می دهد و به مخاطبان شما کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند. به عنوان مثال ، می توانید پیش بینی های برداشت خود را برای سال آینده در یک وبلاگ کشاورزی به اشتراک بگذارید.

bounce rate را کاهش دهید.

bounce rate  نشان می دهد که کاربر با چه سرعتی از سایت شما خارج می شود. هر چقدر میزان bounce rate کمتر باشد شما رنک بالاتری در موتورهای جستجوگر دارید . برای کاهش bounce rate ، بسیاری از بازاریاب ها از یک پنجره پاپ اپ  و استفاده می کنند و درخواست می کنند آدرس ایمیل ، شماره تلفن یا سایر اطلاعات را برای برقراری ارتباط بیشتر به اشتراک بگذارند. این پنجره  معمولاً هنگامی ظاهر می شود که کاربر قصد بستن برگه یا خروج از وب سایت را دارد.

 

برای آنکه وب سایت موفقی داشته باشید و مشتریان بیشتری داشته باشید باید از دیجیتال مارکتینگ و فنون آن استفاده کنید . برای مطالعه مطالبی در مورد دیجیتال مارکتینگ مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید .

مزایای پاپ اپ در وردپرس

روش‌‌های مختلفی وجود دارد که یک پنجره ی پاپ آپ می‌تواند به سود کسب و کار شما باشد. هنگامی که در حال طراحی وب سایت هستید، مزایای پنجره پاپ آپ را در نظر بگیرید:

مشترکین ایمیل:

ساخت پاپ آپ در وردپرس یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد لیست ایمیل می‌باشد. یکی از رایج‌ترین موارد استفاده از پنجره های پاپ آپ این است که از بازدید کنندگان سایت بخواهید نام و آدرس ایمیل خود را برای شما بگذارند. با این کار بازدیدکنندگان خود را به مشترک تبدیل کنید. هرچه تعداد مشترکین ایمیل شما بیشتر باشد، می‌توانید بازاریابی بیشتری برای تجارت خود انجام دهید.

سوال و جواب:

می‌توانید به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید. وقتی کاربری به سایت شما می‌آید، نشانه‌ی این است که به محصولات یا خدمات سایت شما علاقه‌مند است. ممکن است این کاربران سوالاتی برایشان پیش بیاید، بنابراین شما می‌توانید فرمهای پاپ آپی ایجاد کنید و از آن‌ها بخواهید نام، آدرس ایمیل و سوالات خود را بگذارند.

سنجش رفتار کاربران:

فرم‌های پاپ آپ راهی خوب برای دسته‌بندی بازدیدکنندگان سایت شماست. با درخواست از آن‌ها برای گذاشتن جزئیات در مورد خود می‌توانید پیشنهادهای هدفمندتری برای آن‌ها ارسال کنید.

دنبال کردن رسانه‌های اجتماعی:

می‌توانید از طریق ساخت پاپ آپ در وردپرس از بازدید کنندگان بخواهید صفحات رسانه‌های اجتماعی شما را دنبال کرده و به اشتراک بگذارند.
تبلیغ تخفیف‌ها و پیشنهاد‌های جذاب: با ارائه‌ی پیشنهادهای جذاب مانند تخفیف‌، ارسال رایگان، کوپن و تبلیغ محصول جدید، از پاپ آپ برای هدایت فروش استفاده کنید.

فرم‌های تماس:

همچنین می‌توانید فرم های تماس به صورت پاپ آپ ایجاد کنید تا به بازدید کنندگان خود راهی آسان برای تماس با شما بدهید.

به کمک افزونه Popup Builder می‌توانید هر چیزی را به صورت پاپ آپ درآورید، برای وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود پنجره های قدرتمند تبلیغاتی ایجاد و مدیریت کنید. این افزونه قدرتمند و در عین حال ساده ، به شما کمک می‌کند تا توجه بازدیدکنندگان خود را جلب کرده و پیشنهادات، تخفیف‌ها یا سایر اعلان‌های تبلیغاتی خود را به آن‌ها معرفی کنید. در ادامه مطلب نکاتی در مورد چگونگی ساخت پاپ آپ به روش اصولی و موثر را به شما خواهیم گفت .

نکات مربوط به ساخت پاپ آپ در وردپرس به روش موثر

روی پیشنهاد/محتوای خود تمرکز کنید:

اگر پیشنهاد/محتوای شما قوی و قدرتمند باشد، هیچ چیزی نمی‌تواند آن را کنار بزند. پس ابتدا تمام تمرکز خود را روی محتوا قرار دهید.

طراحی:

پنجره پاپ آپ را با توجه به هدف خود طراحی کنید. سعی کنید برای برقراری ارتباط سریع با کاربر از یک گرافیک جذاب و توضیحی مختصر و یک کلید Call to Action (اقدام به عمل) استفاده کنید.

تأخیر:

پنجره پاپ آپ نباید دقیقا بعد از بارگیری کامل وب سایت یا صفحات وب نمایش داده شود، باید آن را طوری طراحی کنید که با کمی تاخیر باز شود تا کاربر شروع به مشاهده محتوا کرده باشد. نمایش یک پنجره پاپ آپ بلافاصله پس از بارگذاری صفحه مانند ارائه یک لیوان آب، درست دم در است!

سفارشی سازی:

به منظور افزایش نرخ تبدیل، افزونه و محتوای آن را تنظیم کنید تا براساس مکان و نیاز مخاطب شخصی‌سازی شود.

گزینه ای آسان برای خروج:

همیشه به بازدیدکننده‌ی خود گزینه‌ای برای خروج/ لغو عملکرد پنجره ارائه دهید. به هیچ عنوان کاربران خود را مجبور به انجام کاری نکنید

ورود و احراز هویت:

ورود به سیستم، ورود به وب‌سایت و هر ویژگی مرتبط با ورود به سیستم یا تأیید اعتبار را نیز می‌توان در پنجره‌های پاپ آپ قرار داد.

نظرسنجی:

یکی از کاربردهای جالب پاپ آپ می‌تواند نظرسنجی از کاربران باشد!

 

معرفی افزونه پاپ ساز Popup Builder

لینک افزونه در فهرست افزونه های وردپرس : https://wordpress.org/plugins/popup-builder

معرفی افزونه https://wordpress.org/plugins/popup-builder/

 

استفاده از این افزونه قدرتمند و در عین حال آسان ، به شما کمک می کند تا توجه بازدیدکنندگان خود را جلب کرده و پیشنهادات ، تخفیف ها یا انواع دیگر اخطارهای تبلیغاتی را به آنها معرفی کنید.

 

Popup Builder یک افزونه بازشو برای وب سایت های وردپرس است ، که به شما امکان می دهد سبد سفارشی بسیار سفارشی را اضافه کنید. این افزونه lightbox با استفاده از کدهای کوتاه پنجره های بازشو بسیار جذاب را در وب سایت وردپرس شما فعال می کند. شما می توانید پنجره های بازشوی نامحدود را با تنظیمات خاص خود اضافه کنید. ما برای هر نوع پانل تنظیمات موثر اضافه کردیم. بنابراین ، می توانید تم ها ، رنگ ها ، اندازه ها و بسیاری از گزینه های دیگر را به طور کامل سفارشی کنید.

پنجره های بازشو ابزاری خوب برای بازاریابی هستند ، و از نظر جذابیت بسیار بالا هستند. یک صفحه وب با پنجره بازشو معمولاً بیشتر از همان صفحه بدون یکی از موارد دیگر را مشاهده می کند. مهمتر اینکه ، صفحه ای با یک پنجره کاملاً طراحی شده و متفکرانه اجرا شده بهتر از صفحه ای با پنجره بازشو ضعیف است . با پلاگین Popup Builder می توانید شکل ظاهری و عملکرد را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

با پلاگین Popup Builder می توانید هر نوع محتوایی را دقیقاً در پنجره Popup خود وارد کنید. آنها را به راحتی و سریع در هر برگه  یا نوشته قرار دهید. پنجره هایی که به طور خودکار باز می شوند ، بهترین راه حل برای جلب توجه بازدید کننده شما هستند.

Popup Builder یکی از بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس است که به شما امکان می دهد هر نوع محتوایی که بخواهید را در پاپ آپ های خود وارد کنید. این افزونه هم به صورت رایگان و هم پرمیوم عرضه شده است. برخی از ویژگی های نسخه رایگان افزونه Popup Builder عبارت است از:

ساخت و مدیریت پاپ آپ ها به هر تعداد که بخواهید
سفارشی سازی ظاهر پاپ آپ ها
انتخاب بین چند قالب مختلف پاپ آپ
تنظیم موقعیت قرارگیری پاپ آپ روی صفحه
پاپ آپ On Click و On Hover
نشان دادن پاپ آپ بعد از X مقدار از اسکرول کردن صفحه
و بسیاری موارد دیگر
برخی از ویژگی های نسخه Pro این افزونه عبارت است از:

پاپ آپ محصولات موجود در فروشگاه ساخته شده با افزونه WooCommerce
باز کردن فرم لاگین در پاپ آپ
پاپ آپ پوش نوتیفیکیشن
پاپ آپ ویدئو
پاپ آپ شبکه های اجتماعی
پاپ آپ قرار دادن محدودیت سنی
و بسیاری موارد دیگر

 ویژگی های WORDPRESS POPUP BUILDER

  • هر تعداد پنجره بازشو را که می خواهید ایجاد و مدیریت کنید
  • ظاهر و احساس پنجره بازشو را سفارشی کنید
  • جلوه انیمیشن پنجره ای را تنظیم کنید
  • از بین چند تم پنجره انتخاب کنید
  • مکان پنجره را روی صفحه تنظیم کنید
  • نمایش پنجره بازشو بعد از X مقدار پیمایش صفحه / پنجره های پیمایشی – بعضی اوقات نمی خواهید فوراً پنجره بازشو را نشان دهید ، بهتر است این گزینه را تنظیم کنید تا فقط هنگام پیمایش بازدید کننده ، پنجره بازشو نشان داده شود.
    پنجره OnClick / OnHover
  • دکمه شناور – با کلیک روی دکمه شناور یک پنجره بازشو را فعال کنید. این گزینه با گزینه های سفارشی سازی بسیاری همراه است: سبک ، موقعیت ، قالب بندی متن ، طراحی حاشیه ، و غیره. دکمه شناور را می توان با پالت رنگ و سبک طراحی کرد که متناسب با طراحی وب سایت شما باشد.
  • پنجره تأیید را تغییر مسیر دهید / از پنجره اعلامیه خارج شوید
  • پاپ آپ تکراری – نمایش پنجره بازشو در هر X دوره زمانی

سازگار با شبکه وردپرس

سازگار با WPML
سازنده DIVI سازگار است
با کلیک روی محتوای پنجره ، کاربر به صفحه دیگری هدایت می شود
نمایش / پنهان کردن پنجره بازشو برای نقشهای کاربر انتخاب شده (پانل مدیریت)
پنجره بازشو را از URL باز کنید. مثال http://popup-builder.com/index.php؟sg_popup_id=1
پس از ارسال فرم ، پنجره بازشو را دوباره باز کنید

پنجره HTML
پنجره بازشو
پنجره بازشو در فیس بوک
پنجره کوتاه کوتاه
پنجره اشتراک – این نوع آسانترین راه برای ایجاد ارتباط کارآمد بین کاربران و وب سایت شما از طریق پنجره اشتراک است. با استفاده از این راه حل ساده پنجره ای ، می توانید مشترکین را به روشی بسیار دلپذیر و زیبا به سرعت جمع آوری کنید. با استفاده از ماژول خبرنامه ما می توانید به راحتی نامه های پستی ارسال کنید.
خبرنامه – تبلیغات بازاریابی را مستقیماً از سازنده پنجره ارسال کنید
پنجره PDF

با افزونه های زیر سازگاری دارد

فرم 7 تماس بگیرید
فرم های نینجا
فرم های جاذبه
TablePress – کافی است cache_table_output = false را به کد کوتاه اضافه کنید Ex. [شناسه جدول = 213 cache_table_output = false /]
فرم های مهیب
WP Google Maps
نقشه های HTML5
بررسی سازنده

 

 

دیدگاهتان را بنویسید