چرا باید از وردپرس استفاده کنیم

چرا باید از وردپرس استفاده کنیم ؟ وردپرس یکی از محبوب ترین نرم افزاهای تولید وب سایت های زیبا و کارآمد است . وردپرس توسعه دهنده گان بسیاری دارد و به روز رسانی مرتبی دارد و استفاده از آن آسان می باشد . این دلایل برای استفاده از وردپرس برجسته است .

1 -وردپرس یک نرم افزار رایگان است.

این بدان معناست که شما در بارگیری ، نصب ، استفاده و اصلاح آن متناسب با نیازهای خود آزاد هستید. می توانید از آن برای ایجاد هر نوع وب سایتی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به مقاله ما در مورد دلیل رایگان بودن وردپرس مراجعه کنید؟

در حالی که خود نرم افزار وردپرس رایگان است ، برای نصب آن به یک نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید.

نام دامنه آدرس وب سایت شما در اینترنت است. این همان چیزی است که کاربران شما برای دسترسی به وب سایت شما در نوار آدرس مرورگر خود تایپ می کنند

میزبانی وب خانه وب سایت شماست که تمام پرونده های وب سایت شما در آن ذخیره می شود.

توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند و به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

آنها همچنین به کاربران WPBeginner 60٪ تخفیف در میزبانی و نام دامنه رایگان ارائه می دهند. در واقع ، شما می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

به توصیه های میزبانی بیشتری نیاز دارید؟

انتخاب بهترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس را مشاهده کنید.

اگر می خواهید شخصی باتجربه برای راه اندازی سایت وردپرس شما فعالیت کند ، اعضای مستعد با استعداد ما خوشحال می شوند که به شما در شروع کار کمک کنند. بهترین قسمت این است که ما سرویس راه اندازی رایگان وبلاگ وردپرس را ارائه می دهیم.

همچنین می توانید با دنبال کردن راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب وردپرس ، این کار را انجام دهید.

اگر با وردپرس به مشکلی برخوردید ، به سادگی سوال  خود را در Google تایپ کنید. پاسخ را به احتمال زیاد در وب سایت ما پیدا خواهید کرد.

2. وردپرس با قالب و پلاگین ها آسان است

تم های وردپرس

بخش عمده ای از افرادی که از وردپرس استفاده می کنند نه طراح وب هستند و نه برنامه نویس. در حقیقت ، بیشتر افراد بدون اطلاع قبلی از طراحی وب سایت ها ، از وردپرس استفاده می کنند.

برای افراد باهوش غیر فناوری ، وردپرس راه حل مناسبی است زیرا هزاران قالب (موضوع) وب سایت رایگان وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. تقریباً برای هر نوع وب سایتی (خواه وبلاگ ، سایت شغلی یا فروشگاه آنلاین) یک تم وردپرس عالی وجود دارد.

تم های وردپرس به راحتی قابل تنظیم است زیرا بسیاری از آنها با پنل گزینه های خود ارائه می شوند که به شما امکان تغییر رنگ ، بارگذاری آرم ، تغییر پس زمینه ، ایجاد اسلایدرهای زیبا را می دهد و آن را بدون نیاز به نوشتن کدی به صورت دلخواه تنظیم می کنید.

همچنین می توانید با استفاده از افزونه ها ، عملکرد سفارشی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی برای وب سایت شما هستند که می توانید از آنها برای افزودن ویژگی های پیشرفته مانند تجزیه و تحلیل ، فرم های تماس ، منطقه عضویت و موارد دیگر استفاده کنید.

درست مثل مضامین ، هزاران افزونه رایگان و ممتاز برای استفاده در دسترس شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به مقاله ما در مورد پلاگین های وردپرس و نحوه عملکرد آنها مراجعه کنید.

افزونه های وردپرس

گذشته از افزودن قابلیت های اضافی ، برخی از افزونه های وردپرس به شما امکان می دهند وب سایت خود را به یک بستر کاملاً جدید تبدیل کنید. به بررسی تخصصی افزونه های ضروری وردپرس برای هر وب سایت نگاهی بیندازید.

3. وردپرس SEO Friendly است

وردپرس با استفاده از کد استاندارد با کیفیت بالا و نگارش معنایی تولید شده است. به زبان غیر گیکی ، این باعث می شود گوگل و سایر موتورهای جستجو عاشق وردپرس باشند.

به همین دلیل سایت های وردپرس در موتورهای جستجو رتبه بالاتری نسبت به سایرین دارند.

با طراحی ، وردپرس بسیار SEO دوستانه نیست. برای بهینه سازی بیشتر وب سایت خود می توانید از افزونه های SEO WordPress نیز استفاده کنید. برای راهنمایی کامل گام به گام ، برای بهینه سازی صحیح وب سایت ، به راهنمای نهایی SEO WordPress ما مراجعه کنید.

4- مدیریت وردپرس آسان است

وردپرس همراه با یک سیستم مدیریت به روزرسانی داخلی است. با این کار می توانید افزونه ها و مضامین خود را از داخل داشبورد مدیریت وردپرس خود به روز کنید.

وردپرس همچنین در صورت وجود نسخه جدیدی از وردپرس به شما اطلاع می دهد ، بنابراین می توانید با کلیک کردن روی یک دکمه سایت خود را به روز کنید.

برای محافظت از اطلاعات خود در برابر هرگونه حادثه یا هک کردن ، می توانید به راحتی از یک افزونه پشتیبان گیری وردپرس استفاده کنید تا به صورت خودکار نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را با خیال راحت در مکانی از راه دور ذخیره کنید.

همچنین می توانید با استفاده از برنامه های موبایل وردپرس سایت وردپرس خود را در حال حرکت مدیریت کنید.

5. وردپرس ایمن است

قالب و پوسته وردپرس

وردپرس با در نظر داشتن امنیت توسعه یافته است و به نظر می رسد یک بستر بسیار امن و ایمن برای اجرای یک وب سایت است. با این حال ، درست مثل دنیای واقعی ، اینترنت می تواند مکانی نامطمئن باشد.

متجاوزانی خارج از کشور هستند که می خواهند تا آنجا که می توانند سایت خود را در اختیار بگیرند. برای محافظت از سایت وردپرس خود ، چند کار ساده وجود دارد که می توانید برای امنیت بیشتر آن انجام دهید. برای جزئیات ، به راهنمای گام به گام امنیت وردپرس برای مبتدیان مراجعه کنید.

ما از Sucuri در وب سایت های خود برای محافظت در برابر تهدیدات رایج مانند حملات بی رحم و بدافزار استفاده می کنیم.

6. وردپرس می تواند انواع مختلف رسانه ها را مدیریت کند

انواع رسانه های وردپرس

وردپرس فقط به نوشتن متن محدود نمی شود. همراه با بارگذار رسانه داخلی برای رسیدگی به پرونده ها ، فایل های صوتی و ویدئویی.

وردپرس از وب سایت های فعال شده oEmbed پشتیبانی می کند که به این معنی است که می توانید YouTube vide را تعبیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید