کمتر افزونه وردپرس نصب کنید

کمتر افزونه وردپرس نصب کنید  . نصب بیش از حد افزونه به خاطر اینکه آنها رایگان  و در دسترس هستند  می تواند مضر باشد .افزونه های سرعت سایت شما را کاهش می دهند . افزونه ها می توانند امنیت سایت شما را به مخاطره بیاندازند . افزونه هایی را که نیاز ندارید غیر فعال و پاک کنید . فقط از افزونه هایی که نیاز دارید استفاده کنید .

افزونه ها عملکردی را به وب سایت شما اضافه می کنند. تا زمانی که طرح زمینه شما با ویژگی های داخلی همراه نباشد ، برای افزودن ویژگی هایی مانند فرم های تماس ، خبرنامه ها یا چت های زنده به سایت خود به پلاگین نیاز خواهید داشت. با این حال ، داشتن افزونه های زیاد می تواند سرعت سایت شما را کند کرده و حتی امنیت سایت شما را به خطر بیندازد.

لینک فهرست افزونه ها در وب سایت رسمی وردپرس : https://wordpress.org/plugins

wordpress-plugins list

افزونه های لازم را نصب کنید.

فقط افزونه هایی را که واقعاً نیاز دارید نصب کنید ، که به نفع کاربران و وب سایت شما خواهد بود – وسوسه انتخاب هرچه جالبتر را پیدا نکنید. افزونه های کد اضافی که به ارمغان می آورند می توانند سایت شما را سنگین کرده و سرعت بارگذاری آن را کاهش دهند.

از آنجا که افزونه ها توسط هر کسی می توانند ایجاد شوند ، کیفیت انتخاب و انتخاب زیادی وجود دارد. افزونه ها از نظر امنیتی رسماً بررسی می شوند اما از نظر کیفیت بررسی نمی شوند ، بنابراین بهتر است همیشه نظرات کاربران را نیز بخوانید.

از افزونه های نال شده استفاده نکنید

افزونه های نال شده معمولا در ایران استفاده زیادی دارند . علت آن شاید نداشتن اطلاعات کاربر از مخاطرات آن است . سایت های زیادی افزونه های نال شده را فارسی کرده و به فروش می رسانند که علاوه بر مشکلات امنیتی و حقوقی که می تواند داشته باشد غیر اخلاقی است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید