راهنما افزونه وردپرس

راهنما افزونه وردپرس ، با مطالعه این راهنما با افزونه های وردپرس آشنا می شوید و مطابق راهنما می تواندی ویژگی های سایت خود را گسترش دهید . این راهنما به شما می آموزد که با کمک  افزونه ها وب سایت های پیچیده طراحی کنید .

از ویژگی های ممتاز سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توان به قالب و افزونه های وردپرس اشاره کرد . شما در وردپرس از طریق پنل کاربری می توانید از بین انبوهی قالب و افزونه آن را که لازم دارید را انتخاب و نصب کنید.

البته شما می توانید از قالب و افزونه های غیر رایگان هم استفاده کنید . نصب آنها ساده است .

می توانید فایل زیپ شده قالب و افزونه را بارگزاری کرده و نصب می کنید . این کار به راحتی انجام پذیر است .

ما در این مقاله در مورد افزونه های وردپرس صحبت خواهیم کرد .

افزونه ها امکان جدید و  لازم  را به وردپرس اضافه  می کند . شما با نصب افزونه جدید ویژگی های وردپرس را گسترش می دهید .

افزونه وردپرس
افزونه های وردپرس امکانات جدید را به وردپرس اضافه می کنند

 

نصب و استفاده از افزونه نیاز به کد نویسی ندارد

افزونه های وردپرس ابزارهای قدرتمندی هستند که بدون نیاز به کد نویسی  ، کارهایی را که می توانید با سایت وردپرس خود انجام دهید گسترش می دهند. اما با داشتن تقریباً 60،000 افزونه وردپرس که فقط در مخزن وردپرس موجود است و لیست در حال افزایش پلاگین های پریمیوم و رایگان موجود از سایر منابع آنلاین ، چگونه می توانید بهترین افزونه های وردپرس را که می توانند وب سایت شما را تأمین کنند پیدا کنید؟

در این راهنمای مبتدیان برای افزونه های وردپرس ، نگاهی خواهیم انداخت به همه موارد مربوط به افزونه هایی که به تأمین انرژی وردپرس کمک می کنند.

لینک فهرست افزونه های رایگان وردپرس در وب سایت رسمی وردپرس : https://wordpress.org/plugins

افزونه های وردپرس

از زمان راه اندازی وردپرس 17 سال پیش ، پلت فرم وردپرس راه طولانی را طی کرده است. به دلیل سهولت استفاده و قابلیت های قدرتمند وبسایت سازی ، بیشتر توسعه دهندگان را وا داشته که از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنند .

افزونه های وردپرس باعث می شود وردپرس همه کاره باشد. افزونه ها باعث می شود شما توسط وردپرس بتوانید انواع وب سایت را طراحی کنید . با وردپرس می توانید وب سایت هایی همچون :

  • وب سایت شخصی
  • وب سایت شرکتی
  • وب سایت فوروم
  • شبکه اجتماعی مانند فیس بوک
  • وب سایت آموزش آنلاین
  • وب سایت فروشگاهی
  • وب سایت خبری یا مجله اینترنتی
  • وب سایت عضو گیری
  • وب سایت آگهی نامه
  • وب سایت گالری تصاویر
  • وب سایتی مانند یوتیوب

به دلیل محبوبیت وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا ، اکوسیستم افزونه های موجود وردپرس برای پاسخگویی به تقاضای توسعه کاربران وردپرس که به دنبال راه های بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم برای ساخت یک وب سایت منحصر به فرد هستند ، رشد کرده است.

اما دقیقاً پلاگین های وردپرس چیست و چگونه از آنها استفاده می کنید؟

برای یافتن بهترین گزینه های افزونه وردپرس برای نیازهای فردی در توسعه سایت به کجا می توانید مراجعه کنید؟

بیائید به برخی سئوالات مهم بپردازیم و در مورد آنها صحبت کنیم :

فهرست مطالب راهنما افزونه وردپرس

افزونه وردپرس چیست؟

 

 

 

 

افزونه وردپرس چیست؟

یک افزونه وردپرس اساساً یک نرم افزار “add on” است که می توانید برای انجام کارهای بیشتر در وب سایت وردپرس خود بارگذاری کنید. اساساً ، یک افزونه وردپرس رشته ای از کد است که توسط یک توسعه دهنده ایجاد شده است که “به آن متصل می شود” و در پشت صحنه وب سایت وردپرس شما تعامل می کند.
به زبان دیگر ، یک افزونه وردپرس ویژگی ها ی جدیدی را به سایت شما اضافه می کند. برخی از افزونه های وردپرس عملکرد موجود هسته وردپرس یا حتی سایر افزونه ها را گسترش می دهند.

توسعه دهندگان افزونه ها را برای گسترش امکانات وردپرس کد نویسی می کنند

توسعه دهندگان سازنده وردپرس ده ها هزار افزونه نوشته اند که می توانید به راحتی  به سایت وردپرس خود اضافه کنید. یک افزونه وردپرس می تواند همه کارها را انجام دهد ، از بهبود جزئی سایت تا تغییرات گسترده و همه جانبه که به طور کامل نحوه نمایش و استفاده از وب سایت شما را تغییر می دهد.

به عنوان مثال ، به راحتی می توانید افزونه های وردپرس را پیدا کنید که سایت شما را به یک شبکه اجتماعی کاملاً فعال ، فروشگاه تجارت الکترونیک یا فروم کاربر تبدیل می کند ، اینها تنها چند مثال بود .

برعکس ، یک افزونه می تواند یک ویژگی کوچک مانند نمایش فید توییتر شما در صفحه اصلی را به سایت شما اضافه کند. فراتر از این ، می توانید افزونه هایی را پیدا کنید که به بهبود عملکرد سایت کمک می کنند یا به شما کمک می کنند رتبه بندی بهتری در سئو داشته باشید. یا می خواهید امنیت سایت خود را افزایش دهید خوب می توانید از افزونه های امنیت سایت وردپرس استفاده کنید .

جمله معروفی است که می گوید برای هر کاری که می خواهی انجام بدهید یک افزونه در وردپرس برای آن هست .

 

 

منبع : https://ithemes.com/wordpress-plugins-guide

دیدگاهتان را بنویسید