سئو سایت

سئو سایت
سئو سایت فاکتورهایی است که باعث بهینه سازی سایت موتورهای جستجو می شود . سئو سایت باعث افزایش ترافیک سایت می شود

توجه کنید همه ، همه جا ، هر زمانی ، برای هر چیزی با کامپیوتر یا گوشی خود در حال جستجو هستند. شما با سئو سایت خود این شانس را پیدا می کنید تا در فهرست  جستجوها باشید .بیش از 60،000 جستجو در هر ثانیه اتفاق می افتد.سئو سایت یعنی حضور قوی تر در موتورهای جستجو ، فروش  و کسب درآمد بیشتر .

موتورهای جستجو مانند Google تقریبا نیمی از مطالب موجود در وب سایت ها را از دست می دهند. محتوای از دست رفته مساوزی با  سود از دست رفته.

ما به شما کمک می کنیم  تا آن فرصت های از دست رفته را کشف کرده و آنها را به نتایج سودآوری کسب و کار تبدیل کنید .

جستجوی ارگانیک را ساده کنید و رشد خود را تضمین کنید .ما در حال ارائه راه کارهای  لازم برای کسب و کار های بزرگ و کوچک هستیم . رفع پیچیدگی وب سایت های مدرن ، صرفه جویی در وقت ، کاهش ریسک و افزایش ترافیک وب سایت ها . همه اینها در حالی است که درآمد پایدار را به همراه دارید.

بیشتر کاربران  فعالیت خود را با جستجوی چیزی شروع می کنند، این چیزی است که نیاز دارند . مردم از اینترنت برای برآوردن نیاز خود جستجو می کنند .این جستجو برای کسب اطلاعات ، آموزش و خرید انجام می شود .

سئو سایت یا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایندی است که اجازه می دهد شما با مشتریان بالقوه بیشتری  که آماده خرید هستند در ارتباط داشته باشید.

سئو چیست ؟

سئو SEO مخفف search engine optimization  به معنای “بهینه سازی برای موتور جستجو” است. به زبان ساده ، سئو به معنای روند بهبود سایت شما برای افزایش ترافیک از طریق جستجوهای مرتبط  در موتورهای جستجو است. هرچه صفحات وب سایت شما در نتایج جستجو بیشتر و بهتر دیده شوند ، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی بیشتر است.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

موتورهای جستجو برای تبلیغات سایت ها  ساخته نشده اند . وظیفه موتور جستجو ارائه بهترین فهرست برای هر جستجو است . بله مهم در جستجوها جستجوگر هست نا صاحبان سایت . پس سایت ها باید تلاش کنند تا  در فهرست جستجو باشد و این همان سئو سایت است .

هر بار که جستجو می کنید ، هزاران ، گاهی میلیون ها صفحه وب با اطلاعات مفید وجود دارد. اینکه موتورهای جستجو مانند گوگل چگونه می فهمد کدام نتایج برای نشان دادن بهتر است  مدتها قبل از تایپ شما شروع می شود و با تعهد به شما در ارائه بهترین اطلاعات هدایت می شود.

گوگل چگونه کار می کند
گوگل چگونه کار می کند

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره نحوه کار کرد موتور جستجو گوگل روی لینک کلیک کنید :

https://www.google.com/search/howsearchworks/

سئو  سایت ترافیک و بازدید سایت را بالا می برد و درآمد شما را افزایش می دهد

اگر به دنبال رشد جدی کسب و کارخودتان هستید ، سئو  SEO یا بهینه سازی موتور جستجو استراتژی مناسب شماست.

چرا کار می کند؟

ساده است ! بازدیدی های هدفمند سایت را افزایش می دهد و این بازدید کنندگان از شما خرید می کنند .

یک کمپین اختصاصی سئو با وب برتر  سئو درون صفحه ای و خارج از صفحه را شامل می شود ، که شامل مواردی مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی و پیاده سازی محتوا است . این  به شما کمک کند تا با ارزش ترین مخاطبان شما را در اینترنت پیدا کنند.

نه تنها این ، بکه  نتایج استراتژی SEO کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل می کنیم تا اطمینان حاصل شود که کمپین شما در بهترین حالت خود عمل می کند.

خدمات سئو ما شامل چه مواردی است؟

با خدمات سئو وب برتر  ، کسب و کار شما یک راه حل کامل برای سئو می یابد که شامل موارد زیر است:

  • سئو و بهینه سازی SEO داخل صفحه
  • سئو و افزایش ترافیک خارج صفحه
  • سئو فنی سایت
  • سئو سفارشی
  • استراتژی سئو سفارشی – Custom SEO strategy
  • تحقیق کلمات کلیدی – Keyword research
  • افزایش لید Lead و revenue tracking
  • تجزیه و تحلیل و نظارت بر رقبا – Competitor analysis
  • گزارش سه ماهه و ماهانه
  • و بیشتر

از آنجا که ما یک مجموعه خدمات دیجیتال مارکتینگ  هستیم ، می توانیم از هر نظر بهینه سازی وب سایت و رشد حضور آنلاین شما ، به تجارت شما کمک کنیم. به عنوان مثال ، ما خدمات طراحی وب ، خدمات بازاریابی محتوا و خدمات تبلیغات کلیکی  را ارائه می دهیم.

فرایند سئو سایت با تکنولوژی پیشرفته

اولین گام سئو سایت  : تحقیق و پژوهش RESEARCH

هنگامی که ما یک فعالیت سئو  SEO را آغاز می کنیم ،در مورد وب سایت شما ، کسب و کارتان ، صنعت شما ، رقبا تحقیق می کنیم . از داده ها بدست آمده برای تهیه یک نقشه راه برای سئوی وب سایت شما استفاده می کنیم.

  • تجزیه و تحلیل عمیق رقبا
  • آنالیز سایت و سرور
  • بیش از 200 فاکتور مهم سئو سایت را تجزیه و تحلیل کنید.

 

گام دوم سئو سایت : بهینه سازی OPTIMIZE

از information architecture تا  User experience  ، صدها تغییر بزرگ و کوچک در وب سایت شما ایجاد می کنیم تا به گوگل Google کمک کنیم تا شما را بهتر بشناسد. آژانس سئو ما با داشتن یک تیم اختصاصی برای توسعه وب می تواند از سئو SEO فنی شما نیز مراقبت کند و به شما در افزایش قابلیت استفاده ، سرعت و عملکرد وب سایت شما کمک کند.

  • عناوین جالب توجه و توضیحات متا
  • قابلیت استفاده را بهبود ببخشید
  • معماری سایت را به روز کنید

گام سوم  سئو سایت : محتوا CONTENT

محتوای سایت عامل محرکه موتورهای جستجو هستند . محتوای سایت باید برای موتورهای جستجو قابل فهم و ارزشمند باشد تا آنرا در فهرست جستجو خود ذکر کند . ما به شما آموزش می دهیم چگونه محتوا سایت خود را ایجاد کنید که برای ربات های موتورهای جستجو قابل درک و ایندکس کردن باشد . نکات فنی را در محتوا اعمال می کنیم که اعتبار محتوا را بالا ببرد .

ما می دانیم که محتوا علاوه بر آنکه برای موتورهای جستجو مهم هستند باید برای کاربران تهیه شوند . محتوا باید بتواند مزیتهای شما را در رقابت با دیگران برای کاربران مشخص کند . محتوا باید بتواند کاربران سایت را ترغیب به خرید و استفاده از خدمات شما بکند .

این که آیا شما در مورد ترغیب به  خرید  منحصر به فرد شرکت خود بحث می کنید یا محتوای آموزشی را از طریق یک پست و نوشته وبلاگ ارائه می دهید ، ما پیشنهادات موضوعی ، محتوای با کیفیت و منحصر به فرد را ارائه می دهیم تا علاوه بر رتبه بندی وب سایت ، بلکه باعث افزایش فروش و تقویت رشد شرکت شما شود.

  • تهیه مطالب با درک صحیح مخاطب .
  • محتوای سایت باید نرخ تبدیل را افزایش دهد ( باعث فروش بیشتر شود ).
  • تهیه محتوا که مزایای خدمات و محصولات شما را نشان دهد .
  • تهیه محتوا مناسب و تاکید بر مزایا به جای ویژگی های کالا و خدمات شما .
  • محتوای سایت باید ابهامات خرید را از بین ببرد ( رقبای شما در باره شما چه می گویند و جواب شما در آن مورد چیست ).
  • تهیه محتوا که شما را به یک برند معتبر تبدیل کند ( وب سایت و محتوا آن این امکان را برایتان مهیا می کند )
  • تهیه محتوای شیوا ، ساده و قابل فهم تا مخاطب با آن ارتباط برقرار کند و تصمیم بگیرد .
  • تاکید و ایجاد محتوا مطابق استانداردهای موتورهای جستجو مانند گوگل
  • نگارش صحیح محتوا و بدون ایراد
  • پاراگراف بندی صحیح و استفاده از عناصر و جلوه های مناسب برای زیبایی محتوا
  • از پارگراف ،  جملات و کلمات کوتاه و ساده در محتوا سایت استفاده کنید.
  • ایجاد وبلاگ و محتوا آموزش با ارزش

گام چهارم سئو سایت : کلمات کلیدی – KEYWORDS

فرآیند دقیق تحقیق در مورد کلمات کلیدی  در قلب خدمات سئو سایت ما قرار دارد. کلمات کلیدی خاصی که ما هدف قرار می دهیم به ما کمک می کند مخاطبان خود را تعریف کنیم و بازدید ارزشمندی را به سایت شما هدایت کنیم. مراجعه به وب سایت شما ، می تواند منجر به فروش جدید ، فروش با ارزش و موارد دیگر شود.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبا – Competitor Keyword Analysis
نقشه برداری کلمات کلیدی – Keyword Mapping
ردیابی رتبه پیشرفته – Advanced Rank Tracking

Earned media (رسانه اکتسابی) چیست؟

امروزه شبکه های اجتماعی تبدیل به محل انتقال نظر و دیدگاه های کاربران شده است. مردم روزانه تعداد زیادی پست میخوانند، آنها را به اشتراک میگذارند و در مورد آنها با یکدیگر تبادل نظر میکنند. کسب و کار ها با فعالیت در این رسانه ها برای جلب نظر هرچه بیشتر کاربران و مشتری تلاش میکنند. در واقع شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نوعی روش تبلیغ کم هزینه و کارا را ایجاد کرده است.

تبلیغات در فضای مجازی محدود به ارايه عکس و مطلب و پست در وبسایت و وبلاگ نمیشود، کاربران در هر ثانیه نظرات خود را در رابطه با موضوعی که از آن لذت برده اند، باعث ناراحتی شان شده و … در شبکه های اجتماعی پخش میکنند، این نوع نظر دهی اگر در مورد برند خاصی باشد و دیگران آن نظر را ببینند و درباره ی آن گفتگو کنند، نوعی استفاده از رسانه های آنلاین در راستای تبلیغ برای آن برند است که میتواند تبلیغ منفی و یا مثبت باشد. این روش استفاده از رسانه های آنلاین اصطلاحا earned media (رسانه اکتسابی) گفته میشود. روشهای دیگر با نام های paid media (رسانه پولی) و owned media (رسانه شخصی) وجود دارند.

 

گام پنجم سئو سایت : استفاده از رسانه های اکتسابی و بک لینک

رسانه های اکتسابی و سئو خارج از صفحه خدمات مهمی برای قرار دادن سایت شما در مقابل مخاطبان هدف شما هستند. تیم اختصاصی بازاریابی محتوای ما با کمک به  شما در ایجاد پیوند (و روابط)  ، فرصت های جدیدی را برای رشد وب سایت ایجاد می کند.

تبلیغ محتوا – Content Promotion
اشاره های مرتبط از وبلاگ ها / مطبوعات – Relevant Mentions From Blogs/Press
کمپین های بازاریابی ویروسی – Viral Marketing Campaigns

 

گام ششم سئو سایت – تبلیغات اینترنتی

 

 

گام هفتم سئو سایت – تست و آزمایش

ورود ترافیک جستجوی مرتبط و واجد شرایط به سایت  ، تازه آغاز خدمات بهینه سازی SEO ما است. ما با شما شریک هستیم تا مطمئن شویم وب سایت شما بازدیدکنندگان رابه روشی روشن و مختصر هدایت می کند. ما معتقدیم که همه چیز را آزمایش می کنیم و به طور مداوم در استراتژی بازاریابی SEO شما پیشرفت ایجاد می کنیم.

تجزیه و تحلیل مسیر تبدیل – Conversion Path Analysis
بهبودهای تماس برای عمل – Calls-to-action Improvements
بهبودهای مداوم از طریق ردیابی ROI –

 

گام مهم سئو سایت  – حفظ و نگهداری رنک سئو سایت

همه چیز در اینترنت می تواند سریع تغییر کند حتی الگوریتم های موتورهای جستجو . البته ما درک صحیحی از فرهنگ سئو داریم و آن ارائه افزایش اعتبار مطالب سایت ، خود سایت و برند سازی و این موجب حفظ جایگاه مشتریانمان خواهد شد . اما برای ارائه خدمات بهینه همیشه سئو سایت را همراه با پشتیبانی ارائه می دهیم .

ما با پشتیبانی سایت و ادامه استراتژی سئو خدمات پیوسته ای را در اختیار شما قرار می دهیم که همه چیز حفظ و بهبود یابد . رقابت در سئو شدید هست و ما این را می دانید . ما خدمات سئو حرفه ای سایت را همراه با پشتیبانی ارائه می دهیم .

کدام مسائل سئو بیشتر مهم است؟

این ها چیزهایی هستند که اگر به درستی انجام دهید در سئو سایت موفق خواهید شد

  • سایت خود را مسدود نکنید
  • بازدید کننده وب سایت را سردرگم نکنید
  • گوگل را از منابع crawling در سایت خود مسدود نکنید و یا عناصر ویژه‌ ای را در صفحه خود ترسیم نکنید.
  • طراحی ریسپانسیو بر روی موبایل و دسکتاپ داشته باشید
  • محلی باشید که به مشتری هدف خود مراجعه کنید.
  • سایت خود را در کنسول جستجو مانند ابزارهای گوگل سرچ کنید
  • عبارت کلید واژه خود را حداقل یک‌بار در عنوان صفحه قرار دهید
  • عبارت کلید واژه خود را حداقل یک بار در محتوای اصلی صفحه قرار دهید
  • از پر کردن محتوای کلید واژه‌های کلیدی خود داری کنید
  • شرح meta description بهینه ایجاد کنید
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای اصلی صفحه با کیفیت بالا و توسط یک متخصص حرفه ای نوشته شده است. اگر محتوای شما به طور ارگانیک به اشتراک گذاشته نشود ممکن است یک مشکل کیفی محتوا داشته باشید.
  • اطمینان حاصل کنید کلمات کلیدی که می خواهید برای آن ها رتبه بندی کنید در سایت شما وجود دارد. کیفیت رقابت برای این رتبه بندی ها مشخص می کند که شما چقدر به تلاش نیاز دارید.
  • از کلمات مترادف و مشترک در صفحه خود استفاده کنید
  • اضافه کردن ارزش به صفحات با تصاویر ، ویدئو ، جداول
  • بهینه سازی برای افزایش رضایت کاربر (به عنوان مثال افزایش زمان حضور در صفحه یا سایت)
  • بروز رسانی محتویات مهم در سایت چند بار در سال
  • اصلاح کردن محتویات قدیمی سایت
  • از انتشار صفحات ضعیف خودداری کنید
  • تاریخ تغییر صفحه یا انتشار مطلب قرار گیرد
  • محتوای اصلی را فدای صفحات نا مربوط و تبلیغات نکنید
  • پیوند به مطالب مرتبط در سایت خود با متن مفید
  • از یک اسکرول ساده در سایت خود استفاده کنید
  • ایجاد صفحات با توصیه‌های W۳C در مورد HTML ، H۱، متن و غیره
  • ایجاد صفحات برای برآورده کردن بهترین شیوه ها و توجه به چیزی که بازدیدکنندگان وب سایت را اذیت می کند.
  • ایجاد صفحاتی که در آن محتوای اصلی صفحه اولویت داده می شود و تبلیغات آزار دهنده را حذف می کند ( به خصوص در تلفن همراه )
  • تهیه وب سایتی که توصیه‌های فنی گوگل را انجام می‌دهد.
  • اطمینان از لود سریع صفحات وب بر روی موبایل و دسکتاپ
  • اگر می‌توانید عبارت کلیدواژه را در نشانی اینترنتی کوتاهی بگنجانید
  • استفاده از عبارت کلیدواژه در انکر تکست داخلی که به این صفحه اشاره دارد (حداقل یکبار)
  • استفاده درست از تگ هدینگ
  • اطمینان حاصل کنید محتوای اصلی تمام صفحات سایت
  • دارای کیفیت بالا هستند.
  • اطمینان حاصل کنید که شیوه‌ های قدیمی SEO از سایت حذف شده اند
  • از اجرای روش‌های قدیمی SEO در کمپین های جدید اجتناب کنید
  • disavow کردن بک لینک های بی کیفیت
  • ارائه روشن از مالکیت دامنه وب سایت ، کپی‌ رایت و اطلاعات تماس در سایت
  • زمانی که به اندازه کافی خوب کار کردید، محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی اصلی به اشتراک بگذارید.
  • گرفتن بک لینک از وب سایت‌های معتبر
  • نظارت بر هر گونه تولید محتوا توسط کاربر در سایت شما، به این دلیل که به عنوان بخشی از محتوای سایت خودتان در نظر گرفته می‌شود.
  • توجه به مسائل امنیت سایت مثلا https

دیدگاهتان را بنویسید