افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت می تواند کسب و کارتان را رونق بدهد و موجب رشد آن باشد .
افزایش ترافیک سایت موجب افزایش لید و فروش بیشتر می شود .

چرا افزایش ترافیک سایت مهم است

بازدید بیشتر و ترافیک وب سایت شاخص مهمی است و می تواند باعث رشد کسب و کار شما بشود.. افزایش ترافیک سایت  می تواند به شما کمک کند:
• ببینید بازاریابی شما چقدر خوب کار می کند
• برای تصمیم گیری بینش درباره مخاطبان خود اطلاعات جمع کنید
• اعتبار سئو و موتور جستجو را بهبود ببخشید
• تولید Lead های بیشتر ، افزایش تبدیل ها و جذب مشتری بیشتر

با این وجود دستیابی به این مزایا نیازمند هدایت ترافیک به وب سایت شما به روش صحیح  است. در این پست ، ما روش های رایگان افزایش به وب سایت شما را به گونه ای تحت تأثیر قرار خواهیم داد که مطابق استراتژی موفقی باشد .

آنچه مهم است، افزایش ترافیک هدفمند سایت است

ترافیک به وب سایت شما به بهبود رتبه شما کمک می کند که به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک بیشتری می شود ، اما شما می خواهید مطمئن شوید که افزایش ترافیک نیز با افزایش تعامل همراه است. اگر میزان بازدید شما در حال افزایش است اما نرخ تبدیل شما در حال کاهش است ، ترافیک مناسبی ندارد. یک جای کار مشکل دارد.

روش های مختلفی برای بهینه سازی وب سایت شما برای تبدیل وجود دارد. ارائه اطلاعاتی که بازدیدکنندگان شما به دنبال آن هستند و پیمایش آسان و بصری است. اما اولین قدم ، جذب بازدیدکنندگان صحیح است. هدف شما از ترافیک  وب سایت ، هدایت بازدیدکنندگان با صلاحیت بیشتر به سایت شما است. یعنی کسانی که به احتمال زیاد به لید و مشتری تبدیل می شوند.

پس مهم است ترافیک ایجاد شده هدفمند و احتما فروش را بالا ببرد . البته هر چقدر ترافیک بالاتری داشته باشید این خوب است . اما وقتی عالی می شود که تعداد بیشتری فروش از طریق ترافیک سایت داشته باشید.

سئو تنها کانال افزایش ترافیک به سایت نیست .

سئو یکی از روش های مهم افزایش ترافیک سایت است . افزایش ترافیک سایت از طریق سئو سایت هدفمند است . سئو سایت با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو رتبه بالاتری در جستجوهای سایت ایجاد می کند . کسب رتبه بالاتر می توانید تعداد کلیک و بازدید ها را بالاتر ببرد . اما سئو تنها را برای کسب ترافیک سایت نیست . می توان از کانال های دیگر نیز می توان ترافیک سایت را افزایش داد .

استفاده از تمامی کانال های ترافیک سایت مفیدتر باشد . علاوه بر سئو سایت باید به فکر راه های دیگری برای افزایش بازدید سایت بود .

کانالهای جذب ترافیک هدفمند سایت

هیچ ابزاری برای افزایش  ترافیک  رایگان و با کیفیتی وجود ندارد . بلکه ترکیبی از کانال ها وجود دارد که برای هدایت بازدیدکنندگان با هم کار می کنند. برخی به تلاش نیاز دارند ، برخی به زمان و برخی به پول نیاز دارند. برخی از استراتژی ها و کانال هایی که به وب سایت شما مراجعه می کنند شامل موارد زیر است:

  •  لیست های فهرست آنلاین – Online directory listings
  •  سئو سایت در صفحه – On-page SEO
  •  سئو خارج از صفحه – Off-page SEO
  •  پست الکترونیک – Email
  •  رسانه های اجتماعی – Social media
  •  تبلیغات آنلاین – Online ads
  •  وبلاگ نویسی – Blogging
  • تبلیغات سنتی
  • روش های دیگر

در بخش بعدی ، به جزئیات بیشتر در مورد موثرترین (و قابل اعتماد) راه های افزایش بازدید وب سایت خواهیم پرداخت.

 

انجام سئو داخلی صفحه On-Page SEO

بسیاری از تاکتیک های سئو SEO وجود دارد که می توانید در هر یک از صفحات وب سایت خود انجام دهید تا رتبه آنها در موتورهای جستجو افزایش یابد و بازدیدکنندگان بیشتری به دست آورید. این شامل تولید محتوای با کیفیت بالا که مخاطب شما در جستجوی آن است و نوشتن توضیحات متای مختصر برای صفحات شما می باشد. توضیحات متا در زیر URL شما در نتایج جستجو ظاهر می شود.

دانستن اینکه یک صفحه چیست و چه چیزی منجر به کلیک می شود ، کاربران را برای انجام این کار بسیار بیشتر می کند. تاکتیکهای جستجوگرها در صفحه از جمله این موارد رایگان هستند ، اما مدتی طول می کشد.

 

در فهرست راهنماهای آنلاین لیست شوید

راه دیگر برای افزایش بازدید به وب سایت شما این است که در فهرست های آنلاین رایگان و سایت های بررسی قرار بگیرید. برای اکثر این سایت ها ، نمایه شما پیوندی به وب سایت شما خواهد داشت ، بنابراین به روزرسانی فعالانه این لیست ها و دریافت نظرات مثبت احتمالاً منجر به بازدید بیشتر وب سایت می شود. علاوه بر این ، بسیاری از دایرکتوری ها مانند Yelp دارای دامنه قدرتمندی در Google هستند. این احتمال وجود دارد که صفحه رایگان Yelp کسب و کار شما برای جستجوهای مرتبط رتبه بالایی داشته باشد.

کتاب اول جزء دایرکتوریهای ایرانی می باشد که می توانید کسب و کار خودتان را داخل آن سایت ثبت کنید .

 

ساخت بک لینک Build Backlinks

بک لینک پیوندی به وب سایت شما از وب سایت دیگری است. بک لینک از مشاغل مکمل یا تأثیرگذارهای صنعت ، نه تنها تجارت شما را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار می دهد ، بلکه باعث ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما می شود. علاوه بر این ، Google در صورت مشاهده سایر سایت های معتبر که به شما اشاره می کنند ، بک لینک را انتخاب می کند و اعتماد خود را به تجارت شما افزایش می دهد.

اعتماد بیشتر گوگل منجر به کسب رتبه های بالاتر می شود که منجر به بازدید بیشتر می شود. با بک لینک با کیفیت به طور رایگان در Google مورد توجه قرار بگیرید.

 

نوشتن مطلب در صفحات اجتماعی ، یا به اشتراک گذاری مطالب سایت

رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی رایگان در اطراف هستند و در هدایت بازدید از وب سایت شما نقش دارند. از Facebook ، Instagram و LinkedIn برای تبلیغ پست های وبلاگ و سایر صفحات مفید در وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان شبکه های اجتماعی خود را به بازدید کنندگان وب سایت تبدیل کنید .

ایجاد محتوا مفید رایگان است و آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. شما در زمینه محصول یاخدمات خود متخصص هستید. کار شما این است که آن را برای مخاطبان خود ساده بیان کنید.

 

هشتگ ها را در پست های خود قرار دهید

با افزودن هشتگ به پست هایی که صفحات وب سایت و پست های وبلاگ شما را تبلیغ می کنند ، می توانید دامنه دسترسی خود را به فراتر از شبکه خود افزایش دهید و توسط کاربرانی که محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند کشف شوند.

 

از لندینگ پیج یا صفحه فرود Landing Pages استفاده کنید

صفحات فرود یکی دیگر از منابع رایگان بازدید از وب سایت شما است. اینها صفحات ویژه پیشنهادهای شما هستند ، مانند استفاده از کد تخفیف ، بارگیری راهنمای رایگان یا شروع دوره آزمایشی رایگان. این موارد شامل جزئیاتی است که کاربران برای حرکت به جلو و تبدیل به آن نیاز دارند و روی یک اقدام ویژه متمرکز هستند و احتمال وقوع آن را بیشتر می کنند.

از آنجا که صفحات فرود بسیار خاص هستند ، شما می توانید در پیام رسانی خود بسیار هدفمند شده و  بازدیدکننده از این صفحات را افزایش دهید.

 

 از کلمات کلیدی دو یا سه سیلابی استفاده کنید

در حالی که کلمات کلیدی short-tail اغلب بیشتر جستجو می شوند ، رتبه بندی آنها در موتورهای جستجو دشوارتر است. از طرف دیگر ، با هدف قرار دادن کلمات کلیدی چند سیلابی  ، شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر (حتی در صفحه اول) برای سوالات خاص محصولات و خدمات خود ایجاد می کنید و رتبه بالاتر به معنای بازدید بیشتر است. بعلاوه ، با پیشرفت موتورهای جستجو و قابلیت تبدیل متن به متن ، مردم از موارد بیشتری استفاده می کنند. بدین معنی که  ممکن است کلمات مشابه نیز به سایت شما هدایت شوند .

 

ایمیل مارکتینگ را شروع کنید

آیا ایمیل مارکتینگ مرده است . آیا از آنها نمی توان جواب گرفت . خیر اصلا اینطوری نیست . ایمیل مارکتینگ یکی از روش دیجیتال مارکتینگ است و اگر به درستی انجام شود مفید و موثر است . ایمیل مارکتینگ می تواند بازدید هدفمند سایت شما را افزایش دهد .
ارسال خبرنامه های منظم و تبلیغ پیشنهادات از طریق ایمیل راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است و همچنین می تواند به جذب بازدید از وب سایت شما کمک کند. اطلاعات مفید و پیوندهایی به صفحات وب سایت خود ارائه دهید که در آن آنها می توانند بیشتر بیاموزند ، مانند پست های وبلاگ و صفحات فرود برای پیشنهادات خاص. فقط مطمئن شوید که خوانندگان خود را بطور مداوم با ایمیل بمباران نمی کنید یا اینکه مشتریان شما از ایمیل های شما جدا می شوند ، حذف می شوند یا اشتراک آنها را لغو می کنند.

همچنین ، در مورد موضوعات ایمیل خود دقت کنید. اینها به شدت بر روی باز کردن یا عدم کاربری ایمیل شما تأثیر می گذارند. اگر ایمیل های شما هرگز باز نشوند ، نمی توانند بازدید سایت شما را تأمین کنند!

 

وبلاگ مهمان Guest Blog باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود

داشتن یک اینفلوئنسر در صنعت برای ارسال یک پست وبلاگ در سایت خود یا تبدیل مصاحبه با آنها به یک پست وبلاگ می تواند به ایجاد ترافیک کمک کند هم از طریق جستجوی ارگانیک و هم از طریق آن تأثیرگذار که محتوای مخاطبان خود را تبلیغ می کند . این همچنین می تواند به شما کمک کند تا تنوع بیشتری به محتوای شما اضافه شود و به بازدید کنندگان شما نشان دهد که در زمینه کاری خود فعال هستید.

متناوباً ، می توانید از تأثیرگذار بخواهید که در بازبینی یا پست جمع بندی خود ، تجارت شما را ذکر کند. این روش هنوز رایگان است ، اما شما همچنان به همکاری با اینفلوئنسر برای مبادله ای با سود متقابل نیاز دارید.

شما همچنین می توانید یک وبلاگ نویس مهمان باشید. مشاغل مکمل در منطقه خود را که مخاطبان آن به تجارت شما مرتبط است ، شناسایی کنید. ببینید آیا می توانید با ارسال پیوندی به وب سایت خود ، یک پست به وبلاگ آنها اضافه کنید یا خیر. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای مخاطبانش مرتبط و مفید باشد تا بیشتر یک مبادله باشد.

فعالیت آنلاین خود را افزایش دهید Engage Online

فعالیت در گروههای آنلاین و وب سایتهایی که به کسب و کار و جامعه شما مرتبط هستند رایگان است – و به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشید. درباره وبلاگ ها و پست های شبکه های اجتماعی نظر دهید ، به س questionsالاتی که افراد در حال ارسال آن هستند پاسخ دهید و در گفتگوهای مربوط به صنعت خود شرکت کنید. هرچه بیشتر با انجمن خود درگیر شوید ، بازدید بیشتر از نمایه و بازدید شما بیشتر می شود.

اگر پروفایل های شبکه های اجتماعی شما پیوندی به وب سایت شما دارند ، در نتیجه تعامل خود را به کانال دیگری برای بازدید وب سایت تبدیل کرده اید. فقط مطمئن باشید که با تعامل متوسط و صمیمانه درگیر شوید و از درج لینک به وب سایت خود در نظرات خودداری کنید – مبادا اسپم به نظر برسید و به اعتبار آنلاین و شغلی خود لطمه بزنید. افزایش ترافیک نباید هدف شما باشد ، بلکه نتیجه ثانویه است.

منبع :

https://thrivehive.com/free-ways-increase-website-traffic

https://thrivehive.com/on-page-off-page-seo

https://thrivehive.com/google-my-business

 

دیدگاهتان را بنویسید