Bcc چیست

Bcc مخفف عبارت Blind Carbon Copy به معنای لغوی کپی کربن کور است  یک قسمت ایمیل است که به شما امکان می دهد یک یا چند گیرنده را “کور” کنید. این قسمت مشابه فیلد Cc است ، اما آدرس های ایمیل ذکر شده در قسمت Bcc برای همه گیرندگان پنهان است.

وقتی کسی را کپی می کنید ، آن شخص یک نسخه از ایمیل را دریافت می کند. او هیچ پاسخی به پیام دریافت نمی کند. بنابراین ، کپی کردن کور کربن یک روش مفید برای به اشتراک گذاشتن ایمیل با یک یا چند کاربر است که نیازی به دنبال کردن موضوع ایمیل ندارند.

هنگام ارسال ایمیل به گروه بزرگی از افراد ، استفاده از قسمت Bcc آداب و رسوم مناسبی است. پنهان کردن لیست گیرنده ها از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند و از اشتراک ناخواسته آدرس های ایمیل جلوگیری می کند. با این حال ، اگر گیرندگان باید بدانند که شخص دیگری پیام را دریافت کرده است ، بهتر است از قسمت Cc استفاده کنید.

مقایسه  Cc و  Bcc

به طور کلی ، باید از قسمت To برای گیرنده (های) اصلی – افرادی که پیام به آنها ارسال می شود استفاده کنید. گیرندگان ثانویه که باید موضوع ایمیل را دنبال کنند در قسمت Cc قرار دارند. اگر می خواهید یک نسخه از ایمیل را برای مراجعه به دیگران ارسال کنید ، قسمت Bcc منطقی است.

توجه: گیرندگان Bcc می توانند آدرس های ایمیل ذکر شده در قسمتهای To و Cc را مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید