اولویت های سئو برای محتوای سایت چیست

اولیت های سئو برای محتوای سایت

اولویت های سئو برای محتوای سایت چیست ؟ تنها کلمات کلیدی مهم نیستند و گوگل هوشمندانه معنا شناسی محتوای شما را بررسی می کند و مطابق رفتار کاربر آن را ارزش گذاری می کند .

در چهار تماس از هر پنج فروش ، بازاریاب ها ، آژانس های دیجیتال و موسسانی که با ما تماس می گیرند ، می پرسند:

آیا می توانید در زمینه  سئو SEO به ما کمک کنید؟

پاسخ همیشه مثبت است. از ابتدای تاسیس آن ، سئو SEO (بهینه سازی موتور جستجو) تا حد زیادی به عنوان یک بازی محتوا باقی مانده است. بنابراین در حوزه نشر دیجیتال ، هر آژانس محتوایی (مانند وب برتر ) نیز به طور ضمنی یک شرکت سئو است . به دپارتمان های بازاریابی و استراتژیست های سئو کمک می کند تا در مسابقه رتبه یک ، صفحه یک پیروز شوند.

اما سوالی که ناگزیر دنبال می شود ، کمی نگران کننده است:

آیا می توانید از کلمات کلیدی SEO در نوشتن مطالب خود استفاده کنید؟

پاسخ ما در اینجا سریع و بدون تغییر است:

البته. اما کلمات کلیدی فقط نوک کوه یخ هستند. موارد بسیاری وجود دارد که در سئو موثر است .

برای هر کسی که سئو مطالعه کرده باشد ، واضح است که سفر نهایی گوگل  Google به عنوان یک موتور جستجو ، شناخت و پاداش دادن به ارزشمندترین محتوا است.

بخاطر داشته باشید:

مأموریت اصلی شرکت گوگل این بود که “اطلاعات جهان را سازماندهی کرده و آنها را در دسترس جهانی و مفید قرار دهد.” پس از دو دهه و تغییر شرکت ، این هنوز درست است.

گوگل علاوه بر آنکه بر کلمات کلیدی تاکید دارد .

اما بیشتر  ، گوگل Google به دنبال رفتارهای انسانی است .

به عنوان مثال. چگونه خوانندگان اطلاعات را جستجو می كنند ، اولویت بندی می كنند و پردازش می كنند . برای شناسایی “نشانه های” ارزش ، كه سپس به الگوریتم جستجوی فوق العاده پیچیده ای اضافه می كند كه همه چیز را مشاهده و رتبه بندی می كند.

البته ، هیچ کس – البته جز خود موتورهای جستجو مانند گوگل با نحوه دقیق کار موتورهای جستجو آشنا نیستند . اما ما می توانید حدس ها نزدیک به واقعیت داشته باشیم . بله رفتار موتورهای جستجو منطقی است و می توان بیشتر این رفتار را حدس زد .

مطمئناً ، تعقیب الگوریتم ممکن است منجر به افزایش رتبه بندی کوتاه مدت شود.

اما در دراز مدت ، محتوای با کیفیت تنها چیزی است که ارزش انتشار دارد.

این پایدارترین محتوا خواهد بود. و هرچه گوگل استانداردهای کیفیت بیشتری را افزایش دهد ، ناشران محتوای نیز نیاز به ارتقا سطح استاندارد خود دارند.

و به طور خلاصه ، به همین دلیل است که

1) کلمات کلیدی شما را در بازی جستجو خیلی دور نمی کند

2) محتوای با کیفیت برای همیشه پادشاه است.

ما در این مقاله نشان می دهیم که جز انتخاب کلمات کلیدی مناسب عوامل دیگر نیز بر سئو و سئو محتوای سایت موثر هستند .

فاکتور 1 سئو : حجم محتوا و کلمات کلیدی

سالهاست که حجم محتوا و کلمات کلیدی دو رهنمود ساده  برای سئو است .
به همین ترتیب ، این دو عامل به عنوان یک نقطه کانونی برای بسیاری از استراتژی ها عمل کرده اند. به ضرر موارد جدیدتر و مهمتر.

در حجم ، بهترین پست قابل قبول است پست های طولانی بهتر است .

در سال 2016 ، بكلینك دریافت كه از 1 میلیون نتیجه جستجو ، متوسط ​​نتیجه صفحه اول شامل 1890 كلمه است.

در مورد کلمات کلیدی ، منابعی مانند Moz بر این باورند که تحقیق در مورد کلمات کلیدی هنوز مهم است. اما Hummingbird ، الگوریتم حاکم جستجو از سال 2013 ، به Google توانایی تشخیص زبان طبیعی و معناشناسی را اعطا کرد – و با هر پیشرفت بعدی هوشمندانه تر می شود.

 

گوگل Google اکنون می تواند موضوعات را “بخواند”.
به همین دلیل ، تکرار هر عبارت کلیدی برای یک ترتیب دقیق یا استفاده از کلمات خاص غیرضروری است.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی تحت اللفظی – به عنوان یک روش غیر طبیعی زیبا برای صحبت کردن . نه تنها منسوخ شده بلکه مجازات می شود. این بدان معنی است که رتبه بندی پایین تر است . و چشم های کمتری همیشه محتوای شما را پیدا می کنند.
اما همانطور که گفتم ، حجم و کلمات کلیدی فقط نوک کوه یخ هستند. در حقیقت ، چهار عامل مرتبط با محتوا نیز وجود دارد که موفقیت در سئو را کنترل می کنند.

فاکتور SEO 2: ارتباط برای سئو بسیار مهم است.

و استاندارد برای جلب آن سخت تر و سخت تر می شود.
از نقطه نظر مبحث ، ما می توانیم از نظر داخلی و خارجی ارتباط را بررسی کنیم.

ابتدا نشان داده شده است که گوگل Google به وب سایت هایی که ارتباط داخلی با موضوع بزرگتری دارند ، پاداش می دهد. بنابراین ، بهتر است شما به موضوع اصلی سایت پایبند باشد و محتواهای شما یک موضوع کلی داشته باشد . محتواهای پراکنده و غیر مرتبط جالب نیستند .

فاکتور 3 SEO: بازاریابی محتوای رتبه بندی جستجوی گوگل

به جای این که بتوانید مانند یک شخص بخوانید ، گوگل کیفیت را از طریق چند نشان قابل توجه رتبه بندی می کند.
بازاریابی محتوای رتبه بندی جستجوی گوگل
کاربرپسند بودن و جستجو در ربات خوشبختی دست به دست هم می دهند.
Google هنوز به طور قطعی نمی تواند تشخیص دهد که آیا قطعه در واقع از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر.

در اینجا چند عامل ذکر شده است:

آیا مقاله به گونه ای ساخته شده است که با اصل موضوع مطابقت داشته باشد؟

یک قطعه بلندتر (2000 کلمه ای) ممکن است دارای یک تصویر ، عنوان مربوطه ، زیرعنوان ها و اصطلاحات ضخیم یا مورب باشد (به عنوان مثال مفاهیم اصلی).
آیا عنوان های فرعی خاص و آموزنده هستند؟

هرچه عنوان فرعی خاص تر باشد ، این قطعه قابلیت اسکن بیشتری دارد و به کاربران کمک می کند تا سریع بخوانند و به اطراف بپردند.

آیا در حال پیوند دادن به یک منبع با اقتدار بالا (در مقابل بسیاری از منابع با اقتدار پایین) هستید؟
آیا این صفحه تجربه کاربری قدرتمندی را ارائه می دهد؟

نوشتاری که به طور منطقی جریان می یابد و بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد ، بیشتر از یک صفحه هرزنامه ، کاربر را به ترغیب می کند.
اساساً ، اگر به نظر می رسد محتوای شما توسط شخصی با درک دقیق موضوع و تمایل به انتقال دانش مفید به روشی جذاب نوشته شده است ، با ربات های Google موافقت خواهید کرد. از طرف دیگر ، اگر به نظر برسد که در عرض 15 دقیقه از بین رفته است یا مانند روبات نوشته شده است .

فاکتور 4 SEO: تعامل شامل ارائه قول قطعه به روشهای عینی و قابل اندازه گیری است.

آیا پست شما مخاطبان خود را پیدا می کند؟

آیا مردم آن را می خوانند ؟

و  آن را برای به اشتراک گذاشتن با ارزش می دانند؟

آیا آنها به دلیل پاسخگویی به یک نیاز اصلی در پست شما می مانند .

یا اینکه بخاطر این که احساس می کنند با عنوانی گمراه کننده گول خورده اند یا از محتوای واقعی ناامید شده اند ، در پست شما می مانند؟

آیا خوانندگان پست را به اشتراک می گذارند؟

آیا آنها آن را ذخیره و نشانه گذاری می کنند؟

اگر کاربر پس از کلیک بر روی سایت شما به جستجوی خود بازگردد ، در اصل به گوگل Google می گویید که محتوای شما به هر آنچه که آن شخص جستجو کرده مربوط نیست. و گوگل قصد دارد آن را به خاطر بسپارد.

یک تاکتیک بهتر؟

با استفاده از یک عنوان کاملا جالب – و اطمینان از ادامه مطالب خود.

فاکتور 5 SEO:

اگر همه این نکات را بزنید ، سایت شما با اقتدار کلی بالا می رود.
کیفیت نامزدی. ارتباط. کامل بودن

بسیاری از بازاریابان جستجو کلمه “اقتدار” را مترادف با بک لینک و اشتراک اجتماعی می دانند. ما گمان می کنیم این کاملا ساده شده است. در حالی که جزئیات چگونگی قضاوت گوگل درباره اقتدار (مانند هر چیز دیگری) شتابزدگی است ، ما این کلمه را به معنای واقعی آن می گیریم.

بنابراین چگونه می توانید اقتدار کسب کنید؟

پاسخ به همان اندازه که در زندگی واقعی وجود دارد درست است .

با دانستن چیزها و به اشتراک گذاشتن این دانش با دیگران. بنابراین ، یک محتوای معتبر محتوایی است که کاربران می خواهند بعداً به آن برگردند و به یکی از دوستان نیازمند توصیه کنند ، زیرا مفید است. یک وب سایت معتبر ، یک حجم جامع و خودمختار از خبرهای مفید را تشکیل می دهد که به وضوح ارائه شده و تمیز ارائه شده است.

اگر تمایل به انجام این کار را ندارند ، همچنان می توانید یک تماس عملی با هدف هدایت خوانندگان برای استخدام شرکت خود قرار دهید. اما محتوای شما اکنون چیزی فراتر از یک تبلیغ فراموش نشدنی است. Google نه تنها تشخیص خواهد داد که شما در زمینه تزئینات منزل مرجع معتبری هستید ، بلکه خوانندگان شما دفعه دیگر که فکر می کنند خانه آنها مستحق نوشیدن رنگ جدید است ، شما را به یاد خواهند آورد.

چگونه یک آژانس محتوا می تواند اطمینان حاصل کند که سئو SEO شرکت شما در رنک بالا ظاهر می شود .
به نظر می رسد کار زیاد است. و همینطور است. اما احتمالاً نیازی نیست که به شما بگوییم یافتن کسب و کار شما در جستجو چقدر مهم است -.و وقتی نوبت به ارائه محتوای با بالاترین کیفیت می رسد ، می توانیم به شما کمک کنیم.

همکاری با یک آژانس محتوا فشار تیم شما را برای تولید محتوای سازگار و سئو دوست کاهش می دهد. ما در MarketSmiths تخصص داریم که به عمق تجارت و صنعت شما می پردازیم تا بفهمیم چه چیزی بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد – و توجه Google را به خود جلب می کنیم. در اینجا چگونگی کمک به هر یک از عوامل مورد بحث در بالا آورده شده است:

1. حجم ما تیم های محتوایی ویژه ای را برای همه مشتری های محتوا ایجاد می کنیم. این تیم ها شامل نویسندگان و استراتژیست های محتوا با استعداد دقیق (در درجه اول از کارکنان خود ما) هستند که پهنای باند در دسترس دارند ، می توانند یکپارچگی هوا را هدایت کنند و پس از لایه معمول کنترل کیفیت استراتژیک (™) از ارائه مارک و استراتژی هیجان زده هستند. برای آزاد کردن وقت شما طراحی شده است – و شما را از هر گونه نگرانی خلاص می کند.

بنابراین می توانیم به SEO شرکت شما کمک کنیم؟ کاملا.

 

دیدگاهتان را بنویسید