آواتار چیست ؟

به طور کلی ، آواتار تجسم یک شخص یا ایده است. با این حال ، در دنیای کامپیوتر ، آواتار به طور خاص به کاراکتری اشاره دارد که نماینده یک کاربر آنلاین است. آواتارها معمولاً در بازی های چند نفره ، انجمن های آنلاین و انجمن های وب استفاده می شوند.

بازی های نقش آفرینی چند نفره آنلاین (MMORPG) مانند World of Warcraft و EverQuest به کاربران امکان می دهد شخصیت های سفارشی ایجاد کنند. این شخصیت ها به عنوان آواتار بازیکنان عمل می کنند. به عنوان مثال ، یک بازیکن World of Warcraft ممکن است یک Paladin با زره آبی را به عنوان آواتار خود انتخاب کند. همانطور که بازیکن در بازی پیشرفت می کند ، شخصیت او ممکن است موارد و تجربیاتی کسب کند که به این ترتیب آواتار می تواند با گذشت زمان پیشرفت کند.

از آواتارها در جوامع آنلاین مانند Second Life و The Sims Online نیز استفاده می شود. این آواتارها می توانند به صورت سفارشی طراحی شوند تا ظاهری منحصر به فرد برای هر بازیکن ایجاد کنند. هنگامی که کاربر آواتار ایجاد کرد ، عضوی از یک انجمن آنلاین می شود که با آواتار کاربران دیگر پر شده است. بازیکنان می توانند با آواتارهای دیگر ارتباط برقرار کنند و با استفاده از گفتگوی متنی یا گفتاری با آنها صحبت کنند. تعجب آور نیست که “زندگی دوم” به زندگی مجازی اشاره دارد که بازیکنان از طریق آواتار خود زندگی می کنند.

سرانجام ، آواتارها در انجمن های وب رایج هستند. تابلوهای گفتگوی آنلاین معمولاً کاربران را ملزم به ثبت نام و ارائه اطلاعات در مورد خود می کنند. بسیاری از این گزینه ها را به کاربران می دهند تا پرونده تصویری را انتخاب کنند که نشان دهنده شخصیت کاربر باشد. این تصویر ، همراه با یک نام کاربری ساخته شده ، به عنوان نماد یک شخص عمل می کند. به عنوان مثال ، یک کاربر ممکن است تصویری از Pac-Man را انتخاب کرده و نام “pac32” را برای آواتار خود انتخاب کند. این آواتار معمولاً در کنار هر پستی که کاربر در یک انجمن آنلاین مشارکت دارد ، ظاهر می شود.

صرف نظر از برنامه کاربردی ، آواتارها به مردم امکان می دهد از طریق اینترنت به هر روشی که می خواهند نمایندگی کنند. از آنجا که کاربران می توانند نویسه هایی را که کاملاً متفاوت از شخصیت واقعی آنها هستند ، شخصی سازی کنند ، ممکن است آنها را تغییر دهید. البته اگر همان واقعیت باشد ، داشتن “زندگی دوم” چه فایده ای دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید