بهترین افزونه های سئو وردپرس

بهترین افزونه های سئو وردپرس به شما در تقویت سئو (بهینه سازی موتور جستجو) کمک می کند و اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای موتورهای جستجو مهم قابل مشاهده است.

در این راهنما ، ما محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس SEO WordPress را معرفی خواهیم کرد. برای دیدن افزونه بهترین جستجوگر وردپرس که به صورت دستی انتخاب شده و در ادامه می خوانید ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام افزونه بیشتر با سایت شما متناسب است.

سئو چیست ؟

سئو یا  SEO مخفف Search Engine Optimization است که به معنای افزایش مقدار و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک ( غیر پولی ) است. یا سئو  SEO به معنای بهبود رتبه بندی یک سایت در بخش ارگانیک (غیرپرداخت) نتایج جستجو است.

در واقع سئو یا بهینه سازی سایت مجموعه فاکتورها یا اقداماتی است با باعث می شود در جستجوهای گوگل ( یا سایر موتورهای جستجو ) رتبه بهتری داشته باشند . این کار از طریق بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است . یعنی وب سایت را بهتر به گوگل معرفی کنیم و اعتبار ببخشیم .

سئو یکی از ارکان بازاریابی و تبلیغات اینترنتی است . در واقع بدون سئو خوب وب سایت ها در بین جستجوها و رقابت ها گم می شود و هیچ بازدیدی ندارند .

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است برای جذب ترافیک هدفمند به یک وب سایت از رتبه بندی ارگانیک موتور جستجو. کارهای معمول مرتبط با SEO شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، بهینه سازی محتوا در مورد کلمات کلیدی خاص و ایجاد بک لینک است.

 

هدف سئو چیست ؟

برای درک معنای واقعی سئو  SEO ، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک.

شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در جهان را به خود جلب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، این میزان بازدید با کیفیت نیست. درعوض شما می خواهید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

مقدار ترافیک.

هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کلیک کنید ، بازدید بیشتر بهتر خواهد بود.

نتایج ارگانیک

تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهد. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت آن نیستید.

 

سئو سایت چگونه کار می کند

شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی در نظر بگیرید که برای تایپ کردن (یا صحبت کردن) یک س intoال را در جعبه تایپ کنید و Google ، Yahoo! ، Bing یا هر موتور جستجوی دیگری که به طرز جادویی استفاده می کنید با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب پاسخ می دهد. می تواند به طور بالقوه به س yourال شما پاسخ دهد.

درست است. اما آیا شما هرگز متوقف شده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

نحوه کار آن به این صورت است: Google (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که خاموش می شود و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند. خزنده ها همه این 1 ها و 0 ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو بازمی گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند همه آن داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

فاکتورهای زیادی برای ورود به الگوریتم موتور جستجو وجود دارد و در اینجا چگونگی رتبه بندی گروهی از متخصصان برای اهمیت آنها آورده شده است:

اهمیت سئو وب سایت ؟

 

 

افزونه سئو وردپرس

افزونه های سئو وردپرس به وب سایت های وردپرس کمک می کنند تا بالاترین استانداردهای سئو را چه در سطح عملی و چه در سطح فنی رعایت کنند.
در حالی که وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا کاملاً مناسب SEO است ، یک افزونه یا  پلاگین WordPress SEO ابزارها و تنظیمات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای وب سایت خود را به بالاترین استانداردهای سئو SEO و خوانایی کلی برساند.

یکی از ساده ترین ، موثرترین و سریع ترین راه ها برای افزایش سئو سایت وردپرس شما استفاده از  افزونه سئو وردپرس SEO WordPress است. بسیاری از افزونه های مفید SEO با طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته و بهترین روش های جستجوگر سئو در بازار موجود است .

بهینه سازی توسط افزونه وردپرس

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) با هدف افزایش بازدید از وب سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو است. بنابراین ، این شامل بسیاری از وظایف و استراتژی ها است که ممکن است بدون کمک از پلاگین های SEO WordPress ، اجرای آنها دشوار باشد.

یک پلاگین مناسب سئو SEO باید به شما کمک کند برچسب ها و توضیحات متا را بر اساس کلمات کلیدی انتخابی خود ایجاد کنید. برخی از نامزدهای این لیست همچنین تجزیه و تحلیل محتوا را با نکات عملی برای بهبود ارائه می دهند. علاوه بر این ، ایجاد نقشه های سایت XML بسیار مهم است تا خزنده های موتور جستجو بتوانند سایت شما را فهرست بندی کنند.

افزونه های سئو وردپرس برای رتبه بندی بهتر

در این مقاله ،  مرور کلی بر چند افزونه که  از بهترین پلاگین های سئو وردپرس  SEO WordPress هست را در اختیار می گذاریم . استفاده از آنها بسیار ساده است و همگی رایگان و توسط پنل مدیریت قسمت افزونه ها قابل نصب می باشند .

بهترین افزونه های سئو وردپرس  SEO WordPress در سال 2021

اکنون که ما در مورد اینکه چرا شما باید از یک افزونه سئو SEO استفاده کنید بحث کردیم ، اجازه دهید چند  گزینه عالی را بررسی کنیم. اینکه شما از کدامیک استفاده می کند آن به استراتژی سئو شما بستگی دارید  ، اما همه آنها روشی مناسب برای اجرای استراتژی سئو  SEO به شما ارائه می دهند.

 

بهترین افزونه های سئو وردپرس : افزونه سئو Yoast

لینک افزونه در فهرست افزونه های وب سایت رسمی وردپرس :https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo

افزونه سئو Yoast

افزونه یواست Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس SEO WordPress است . وقتی از آن استفاده کنید  به راحتی می توانید دلیل آن را ببینید. این مجموعه از ویژگی های عالی برای کمک به سئو سایت در اختیار شما قرار می دهد . توسط افزونه یواست می توایند  محتوای مناسب موتور جستجو تهیه کنید که البته  خواندن آن نیز آسان است.

به عنوان مثال ، افزونه یواست  Yoast SEO یک جعبه متا به تمام نوشته و برگه ها در پنل ادمین وردپرس  اضافه می کند . این قسمت  به شما امکان می دهد به راحتی کلمه کلیدی شاخص ، توضیحات متا ، URL های متعارف و سایر موارد را تنظیم کنید. همچنین ، تجزیه و تحلیل خوانایی آن به شما کمک می کند پست های خود را با پیشنهادات عملی برای بهبود ببخشید .

برتری های افزونه

  • به روز رسانی افزونه
  • تست با نسخه های جدید وردپرس
  • میزان دانلود : بیش از 5 میلیون نصب
  • رنکینگ  بالای افزونه

ویژگی های افزونه یواست

  • نقشه های سایت پیشرفته XML –
  • نشانه گذاری طرحواره – Schema markup
  • کنترل Breadcrumbs
  • پشتیبانی از محتوای “noindex”
  • الگوهای عنوان و توضیحات متا
  • پشتیبانی از زبان
  • دسترسی به دوره های رایگان Yoast

راهنما و آموزش استفاده از افزونه یواست :آموزش افزونه یواست Yoast

بهترین افزونه های سئو وردپرس : افزونه سئو  All In One SEO Pack

لینک افزونه در فهرست افزونه های وب سایت رسمی وردپرس :https://wordpress.org/plugins/all-in-one-seo-pack/

افزونه سئو  All In One SEO Pack

بهترین افزونه های سئو وردپرس : افزونه سئو Google XML Sitemaps

لینک افزونه در فهرست افزونه های وب سایت رسمی وردپرس : https://wordpress.org/plugins/google-sitemap-generator/

افزونه سئو Google XML Sitemaps
بهترین افزونه های سئو وردپرس : افزونه سئو  Squirrly SEO

لینک افزونه در فهرست افزونه های وب سایت رسمی وردپرس : https://wordpress.org/plugins/squirrly-seo/

 

افزونه سئو  Squirrly SEO
بهترین افزونه های سئو وردپرس : افزونه سئو  SEOPress

لینک افزونه در فهرست افزونه های وب سایت رسمی وردپرس : https://wordpress.org/plugins/wp-seopress/

افزونه سئو  SEOPress
بهترین افزونه های سئو وردپرس  : افزونه سئو Rank Math

لینک افزونه در فهرست افزونه های وب سایت رسمی وردپرس : https://wordpress.org/plugins/seo-by-rank-math/افزونه سئو Rank Math

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید