بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس

تجارت الکترونیک آماده است تا به یکی از بازیگران اصلی بازار جهانی خرده فروشی تبدیل شود .
یکی از بهترین قسمت ها در مورد ورود به دنیای تجارت الکترونیکی این است که انجام آن آسان تر از همیشه است. مجموعه گسترده ای از خدمات وجود دارد که فقط با چند کلیک می تواند هر آنچه را که برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید به شما ارائه دهد. یک بستر تجارت الکترونیکی مناسب پیدا کنید ، شروع خوبی دارید!

چندین مورد از بهترین سیستم های مدیریت محتوای فروشگاه ساز وجود دارد .  ایجاد فروشگاه آنلاین با وردپرس ، یکی از محبوب ترین و انعطاف پذیرترین راه حل ها برای تجارت الکترونیکی است .

چرا از وردپرس برای ساخت فروشگاه آنلاین استفاده کنیم ؟

با استفاده از وردپرس با یک چشم به هم زدنی شما می توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را داشته باشید و با استفاده از رابط کاربری مدیریت وردپرس برای دسته بندی ، اضافه کردن و ویرایش محصولات خود استفاده کنید . کافی است یک درگاه بانکی اینترنتی به آن وصل کنید . حالا می توانید فروشگاه آنلاین خودتان را داشته باشید .

وجود قالب و افزونه های فروشگاه ساز وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب و متن باز OPEN SOURCE  است که هم توسط یک گروه اصلی از توسعه دهندگان اصلی و هم جامعه ای کاملاً متشکل از داوطلبان ساخته شده است. تقریباً یک چهارم از کل وب سایت های موجود در اینترنت وردپرس   است . مدیریت سایت در وردپرس بسیار ساده است . طراح های وب سایت زیادی هستند که با وردپرس استفاده می کنند و می تواند در ساخت سایت یا فروشگاه اینترنتی شما را همراهی کنند .از دیگر جنبه های مثبت وردپرس وجود  سیتم مدولار وردپرس است . بدین معنی که وجود افزونه ها به شما امکان آنرا می دهد که شما به راحتی امکانات و ویژگی های جدیدی به وب سایت خود اضافه کنید . تقریبا شما برای هر نیاز و درخواستی می توانید افزونه ای در وردپرس پیدا کنید . افزونه های فروشگاه ساز وردپرس به شما اجازه ساخت فروشگاه آنلاین می دهد .

امتیازات وردپرس برای ساخت سایت و فروشگاه آنلاین

از دیگر امتیاز های وردپرس منبع باز و مدیریت شده توسط جامعه وردپرس است . و این شما را مطمئن می کند که به صورت دوره ای به روز رسانی های در هست وردپرس داریم و مشکلات امنیتی در این به روز رسانی ها بر طرف می شود . و این شما را مطمئن می کند که شما از یک سیستم به روز  استفاده می کنید .. آموزش و اسناد لازم برای انجام هر کاری را نیز می توان در سراسر وب یافت – اگر در مورد وردپرس پرسشی  دارید ، مطمئناً قبلاً به آن پاسخ داده شده است.

وردپرس به ویژه هنگام ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی بسیار مفید است ، زیرا بسیاری از پوسته های مناسب برای  فروشگاه آنلاین وجود دارد. این برنامه همچنین از افزونه هایی استفاده می کند که از طریق نمایش محصول تا سبد خرید و پرداخت ، قابلیت تجارت الکترونیکی کاملی را به سایت اضافه می کنند.

سرانجام ، یکی از مهمترین دلایل استفاده از وردپرس این است که این یک پلت فرم انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد کنترل کاملی بر عملکرد وب سایت خود و نحوه نمایش آن داشته باشید. همراه  فروشگاه آنلاین خود می توانید یک وبلاگ ، یک تالار گفتمان و هر صفحه دیگری را که نیاز دارید داشته باشید .

آیا قصد ایجاد فروشگاه آنلاین با وردپرس را دارید؟

این نوشته وبلاگ به شما کمک می کند تا اطلاعات کاملی در مورد افزونه های فروشگاه ساز وردپرس را کسب کنید .

 

قالب وردپرس

قالب وردپرس ابزاری برای تغییر طرح  وب سایت شماست. قالب  ، ظاهر سایت شما را از جمله طرح ، تایپوگرافی ، رنگ و سایر عناصر طراحی سفارشی می کنند.

یک تم یک پوشه فشرده با گروهی از پرونده ها است ، از جمله مجموعه ای از الگوهای صفحه نوشته شده به زبان برنامه نویسی PHP همراه با برخی از سبک های CSS.

هنگامی که شما برای اولین بار یک سایت وردپرس ایجاد می کنید ، با یک پوسته  پیش فرض نصب می شود. می توانید پوسته خود را در وردپرس متناسب با نیاز و صنعت خود تغییر دهید.

انتخاب پوسته مناسب می تواند وب سایت شما را جذاب تر ، استفاده آسان تر کرده و تعامل بازدیدکنندگان را بهبود بخشد.

 

افزونه وردپرس

افزونه نوعی نرم افزار است که شامل گروهی از توابع است که می تواند به وب سایت وردپرس اضافه شود. آنها می توانند قابلیت ها را گسترش دهند یا ویژگی های جدیدی به وب سایت های وردپرس اضافه کنند.

افزونه های وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده اند و بصورت یکپارچه با وردپرس ادغام می شوند. در انجمن وردپرس جمله ای وجود دارد که می گوید: “افزونه ای برای آن وجود دارد”. آنها این امکان را برای کاربران فراهم می کنند.

هزاران افزونه وردپرس به صورت رایگان در فهرست رسمی افزونه های وردپرس موجود است.  گذشته از افزونه های رایگان ، تعداد زیادی مورد شگفت انگیز تجاری از شرکت های شخص ثالث و توسعه دهندگان موجود است.

 

افزونه فروشگاه ساز وردپرس

آیا می خواهید بدانید که بهترین افزونه های فروشگاه ساز  وردپرس کدام است؟

انتخاب افزونه تجارت الکترونیکی مناسب برای تجارت شما بسیار مهم است زیرا بستر بهتر به معنای فرصت بیشتر برای رشد است. اغلب کاربران در نتیجه ضرر می کنند زیرا در هنگام انتخاب بستر تجارت الکترونیکی برای راه اندازی فروشگاه خود ، تحقیق درستی نکرده اند.

در این مقاله ، ما  بهترین افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس را معرفی می کنیم . ما همچنین مزایا و معایب آنها را برای کمک به شما در یافتن کدام افزونه فروشگاه ساز برای تجارت شما توضیح می دهیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید