صفحه فرود

تمامی کسب‌ و کارها برای افزایش بازدید از سایت، افزایش فروش، کسب درآمد بیشتر، افزایش شهرت، محبوبیت و… نیاز به فراگیری و استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ دارند. برای بازاریابی اینترنتی ابزارهای مختلفی  موجود است، یکی از ضروری‌ترین آن‌ها استفاده از صفحه فرود یا  لندینگ پیج Landing Page  است.

صفحه فرود یا لندینگ پیج به نظر من باید جذابیت و زیبایی داشته باشد که در چند ثانیه اول بازدید کننده را مجذوب خود کند . استفاده از رنگ های شاد ، فونت ها و تصاویر زیبا . اجزای یک لندینگ پیج نباید خیلی درهم باشد و باید به فضای خالی بین آنها توجه نمود . سرعت لود صفحه فرود یا لندینگ پیج از اصول اولیه طراحی لندینگ پیج است . این ها فاکتورهای مهمی بود که به صورت خلاصه مطرح شد و در ادامه به شرح آنها می پردازیم .

یک صفحه فرود ، کاربران را به انجام برخی اقدامات ترغیب می کند ، بنابراین نرخ تبدیل شما  conversion rate را بهبود می بخشد و کاربران را در مسیر فروش خود حرکت می دهد.
صفحات فرود یا لندینگ صفحاتی هستند که معمولاً برای اهداف تبلیغاتی و افزایش فروش  استفاده می شوند. کاربران معمولاً پس از کلیک بر روی تبلیغات یا پیوند لینک با صفحه فرود هدایت می می شوند .  می توان این صفحه فرود یا لندینگ پیج  را بهینه سازی کرد تا کاربران را به انجام اقدامی خاص ترغیب کند (مانند خرید یا پر کردن فرم تماس) . صفحات فرود می تواند یک مولفه موثر در استراتژی دیجیتال مارکتینگ باشد.

 

چرا از صفحات فرود یا لیندینگ پیج  استفاده می شود؟

مشاغل از صفحات فرود برای افزایش فروش  استفاده می کنند. برخی کاربردهای لندینگ پیج :

افزایش آگاهی از محصولات و خدمات .
راهنمایی و ترغیب بازدید کننده به خرید .
افزایش فهرست ایمیل ها برای ارتباطات آینده .
ایجاد اعتبار و برندسازی.

دیدگاهتان را بنویسید