افزونه مطالب مرتبط Yet Another Related Posts Plugin

افزونه مطالب مرتبط Yet Another Related Posts Plugin جزء افزونه های مطالب مرتبط وردپرس می باشد .

افزونه مطالب مرتبط ، افزونه وردپرسی است که می توان آن را برای نشان دادن مقالاتی که به هم مرتبط هستند بر روی سایت نصب کرد. هر افزونه ای کارکرد خاص خود را دارد. برخی از افزونه ها به شما اجازه می دهند ابزارکی را در سایدبار سایت نشان دهید. این در حالیست که برخی از افزونه ها، مطالب مرتبط را در انتهای هر پست به نمایش می گذارند.

استفاده از چنین افزونه هایی به کاربر کمک می کند بدون جستجوی سایت، مطالب مرتبط را مطالعه کند و زمان بیشتری را در سایت بماند. اگر هنوز افزونه مطالب مرتبط را بر روی سایت خود نصب نکرده اید ادامه مقاله را با ما همراه شوید تا برخی از این افزونه ها را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

 

افزونه مطالب مرتبط Yet Another Related Posts Plugin:

قیمت : رایگان

این گزینه یکی از محبوب ترین افزونه های مطالب مرتبط با بیش از ۲۰۰۰۰۰ نصب است. این افزونه به خاطر الگوریتم پیشرفته ای که برای نمایش مطالب مرتبط بر اساس موضوع، عنوان پست، محتوا، برچسب ها و دسته بندی ها دارد مشهور و محبوب شده است.

بهترین قابلیت های افزونه مطالب مرتبط Yet Another Related Posts Plugin:

این افزونه به شمافزونه مطالب مرتبط Yet Another Related Posts Plugin جزء افزونه های مطالب مرتبط وردپرس می باشد .ا اجازه می دهد ابزارک مطالب مرتبط را زیر پست های وبلاگی به صورت لیستی از لینک یا به همراه thumbnail نشان دهید. اگرچه طراحی ابزارک قدیمی است اما الگوریتم پیشرفته آن باعث شده است یک افزونه واقعا منحصر به فرد باشد.

مزایای افزونه مطالب مرتبط Yet Another Related Posts Plugin:

الگوریتم پیشرفته برای نمایش محتوای مرتبط
طراحی سبک
قالب PHP سفارشی برای کاربران حرفه ای
معایب  افزونه مطالب مرتبط Yet Another Related Posts Plugin:

قالب یا گزینه سفارشی سازی ندارد
طراحی قدیمی دارد

 

دیدگاهتان را بنویسید