ویژگی های وردپرس

وردپرس به عنوان یک پلت فرم ایجاد وب سایت و CMS ، دارای یک مجموعه ویژگی چشمگیر است. در اینجا فقط چند مورد از بسیاری از ویژگی های وردپرس آورده شده است.

سئو – بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در سطح فنی آغاز می شود و وردپرس پایگاه کد استثنایی را برای سئو ارائه می دهد. سئو اجازه می دهد تا محتوای وب سایت شما از طریق موتورهای جستجوی رایج مانند Google یا Bing پیدا شود. برای کسب اطلاعات بیشتر این فیلم های رایگان آموزش SEO WordPress را ببینید.
سرعت – وردپرس یک چارچوب وب سایت ناب است که دائما در تلاش است کد “bloat” را حذف کند که سرعت بارگذاری وب سایت را کاهش می دهد.
سازگار با موبایل – بیشتر تم های وردپرس اکنون برای موبایل دوستانه یا خارج از چارچوب پاسخگو هستند.
کتابخانه پرونده های رسانه ای – وردپرس شامل یک کتابخانه داخلی داخلی است که می توانید فایل های رسانه ای مانند تصاویر یا فیلم ها را در صفحات یا پست های خود بارگذاری و تعبیه کنید. حتی می توانید ویرایش های اساسی تصاویر خود را در وردپرس انجام دهید.
رابط کاربری آسان برای استفاده – استفاده از وردپرس بدون تنظیمات پیچیده بسیار آسان است. اگر می توانید از پردازنده وردپرس استفاده کنید ، می توانید از وردپرس استفاده کنید. وردپرس همچنین بر قابلیت دسترسی تمرکز دارد.
منوهای سفارشی – وردپرس ایجاد منوهای ناوبری با پیوند به صفحات یا پیوندهای سفارشی را آسان می کند.
وبلاگ داخلی – افزودن وبلاگ به وب سایت خود به سادگی انتشار پست است.
جدید در وردپرس 5.0: ویرایشگر بلوک وردپرس – وردپرس 5.0 ویرایشگر بلوک جدید را معرفی کرد ، همچنین به عنوان ویرایشگر وردپرس گوتنبرگ نیز شناخته می شود. ویرایشگر جدید نحوه ویرایش صفحات و پست های وردپرس را تغییر می دهد. اکنون می توانید محتوای خود را با رویکرد انعطاف پذیر “کشیدن و رها کردن” طراحی و ترتیب دهید.

دیدگاهتان را بنویسید