چند سایت‌ آموزنده درباره استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا

در زمینه‌ی استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا، سایت و منابع آموزشی آنلاین کم نیست.

اما تنوع و تعدد آنها به حدی زیاد است که کسی که به تازگی با این حوزه آشنا می‌شود، ممکن است مدتها در میان انبوه منابع موجود سرگردان بماند.

به همین دلیل در اینجا برخی از معتبرترین منابع بین‌المللی را که در رسانه‌های روز جهان و کنفرانس‌های بین‌المللی این حوزه، به آنها ارجاع داده می‌شود در اینجا معرفی کرده‌ایم.

لطفاً در صورتی که منابع معتبر بین ‌المللی دیگری را می‌شناسید که مناسب است به فهرست زیر افزوده شوند،‌ آنها را در زیر همین مطلب برای ما بنویسید.

Brain Traffic

Brain Traffic یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه‌ استراتژی محتوا است که کریستینا هالورسون، یکی از بزرگان این حوزه مدیر و بنیان‌گذار آن است.

این شرکت، یک وبلاگ آموزشی در حوزه استراتژی محتوا هم دارد که مطالعه نوشته‌های آن می‌تواند بسیار مفید باشد.

Contently

بعید است کسی در حوزه استراتژی محتوا کار کرده باشد و سایت Contently را نشناسد. حتماً به آن سر بزنید و از تنوع فعالیت‌های این مجموعه در حوزه‌ی محتوا لذت ببرید.

Appropriate Inc

Appropriate Inc هم مجموعه‌ای است که در حوزه‌های مختلف مرتبط با استراتژی محتوا، مشاوره می‌دهد. این شرکت یک وبلاگ دارد که استراتژیست‌های آن، در حوزه‌های مختلف دنیای ارتباطات در آن ایده‌هایی را مطرح می‌کنند. قسمت مربوط به استراتژی محتوا می‌تواند ایده‌های خیلی خوبی به شما بدهد.

Content Marketing Institute

ContentMarketingInstitute هم یکی از مجموعه‌های قدرتمند در این حوزه در جهان است که در وبلاگ مجموعه آنها، می‌توان مطالب مفیدی را در خصوص بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا جستجو و مطالعه کرد.

Meet Content

ریک آلن و جورجیانا کوهن، سایتی دارند به نام MeetContent.

این سایت مرتب به روز می‌شود و محتوای آن ارزش پیگیری مستمر را دارد.

Intentional Design

راهل بیلی هم یک شرکت مشاوره به نام Intentional Design را در کانادا مدیریت می‌کند. در نوشته‌های وبلاگ این شرکت هم (در کنار مطالب خبری و تجاری) نکات آموزنده و تجربی زیادی ذکر شده است. ما از تعریف راهل بیلی در مجموعه تعاریف موجود از استراتژی محتوا هم استفاده کرده‌ایم.

وبلاگ‌های خلوت، گاهی قدیمی و با مطالب کم

اما ارزشمند و دارای محتوای الهام بخش و غنی

  • حیف است که به حوزه استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا علاقه داشته باشید و Contentini را نخوانید. این وبلاگ از سال ۲۰۱۱ به روز نشده. اما این واقعیت،‌ به هیچ وجه از ارزش محتوای موجود در آن نمی‌کاهد.
  • وبلاگ گالنر هم برای کسانی که می‌خواهند به حوزه‌های عمیق‌تر محتوا فکر کنند، می‌تواند بسیار آموزنده باشد. او خود را فیلسوف محتوا نامیده است!

 

این مقاله از سایت متمم وب سایت با مدیریت آقای شعبانعلی بازنشر شده است

لینک مقاله : سایت-استراتژی-بازاریابی-محتوا

 

دیدگاهتان را بنویسید