چه نکاتی را هنگام انتخاب شرکت سئو باید در نظر بگیریم

شرکت سئو باید تجربه مناسبی در زمینه کاری شما داشته باشد ، از سئو کلاه سفید برای افزایش بازدید استفاده کند و گزارشات منظم ارائه دهد.

همه می خواهند از ترافیک موتورهای جستجو بهره مند بشوند ،زیرا به طور گسترده ای شناخته شده است که ترافیک از موتورهای جستجو ارزش بسیار بیشتری نسبت به ترافیک از منابع دیگر دارد. سوال  این است که چگونه بازدیدکنندگان را از موتورهای جستجو دریافت می کنید؟

فقط 3 پاسخ برای این سوال وجود دارد:

وب سایت خود را سئو کنید  ، رتبه بالاتری کسب می کنید و بازدید بیشتری می کنید

از طریق تبلیغات کلیکی ترافیک سایت را افزایش دهید  (فکر کنید Google Adwords)

با یک شرکت سئو همکاری کنید تا کار سئو را برایتان انجام بدهند

اگرچه هدف ما از این وب سایت ارائه نکات و راهنمایی هایی است تا بتوانید خودتان وب سایت را سئو کنید  .

اما گاهی استخدام یک شرکت با تجربه سئو SEO بهترین راه برای انجام این کار است.

چرا با یک شرکت سئو همکاری کنیم و از خدمات آنها بهره مند شویم ؟

استخدام یک شرکت سئو  SEO خوب می تواند مزایایی به شما بدهد که فراتر از بازدید بیشتر از وب سایت شما است. به ویژه مشاغل یا شرکت های کوچک می توانند از استخدام سئو SEO بهره مند شوند:

در وقت ، پول و منابع خود صرفه جویی کنید:

از زمان و منابع خود عاقلانه استفاده کنید ، به آنها اجازه دهید با تجارت شما کار کنند و به کارشناسان اجازه دهید SEO را انجام دهند. برای به دست آوردن نتیجه با SEO شما باید دانش خوبی در مورد نحوه کار موتورهای جستجو داشته باشید و این چیزی است که می توانید از طریق تجربه ، آموزش و تخصص کسب کنید.

مشتریان خود را بهتر درک کنید :

یکی از خوبی های اینترنت این است که همه چیز قابل اندازه گیری است. متخصصان سئو سایت شما می توانند اطلاعات زیادی در مورد مشتری ، نیازها و رفتار وی به شما بدهند.

بازارهای جدید را کاوش کنید :

موتورهای جستجو تنها منبع ترافیک نیستند. با کمک بازاریابان اینترنتی می توانید بازارهای جدید و فرصت های تجاری را کشف کنید.

استراتژی بازاریابی اینترنتی :

شما باید یک استراتژی بازاریابی اینترنتی کامل داشته باشید که فراتر از بازاریابی جستجو باشد. یک شرکت SEO خوب استراتژی و برنامه عملیاتی شما را ایجاد می کند تا فرصت تجاری را از دست ندهید.

ایجاد یک وب سایت کاربر پسند :

یکی از مزایای سئو این است که قابلیت استفاده از یک وب سایت را افزایش می دهد. یک وب سایت کاربر پسند می تواند فروش بیشتری یا مشتریان بالقوه ایجاد کند.

در یک شرکت خوب و قابل اعتماد در جستجوگرها چه چیزی را جستجو کنیم؟

یکی از خطرات داشتن بازار باز جهانی مانند اینترنت وجود کلاهبرداران است و صنعت سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. متأسفانه اگر برای یافتن یک شرکت مشاوره SEO در اینترنت جستجو کنید ، بسیاری از شرکتهای جعلی یا متخصصان “SEO” را نیز می یابید که می توانند بیش از این که به وب سایت شما آسیب برسانند ، آسیب برساند.

نکات زیر می تواند به شما در یافتن و استخدام یک شرکت SEO خوب و قابل اعتماد کمک کند:

خیلی خوب است که وعده های واقعی باشد :

این یک قانون کلی در اینترنت است. وقتی چیزی برای درست بودن خیلی خوب است ، احتمالاً جعلی است.

مطالعات موردی یا داستان های موفقیت:

همه می توانند ادعا کنند که یک متخصص سئو SEO هستند. آنچه کسانی را که واقعاً متخصص سئو را از کلاهبرداران متمایز می کند ، سابقه و سابقه آنها است.

از خود شرکت سئو بخواهید تا نمونه کارهای سئو سایت خود را به شما ارائه دهد از جمله گزارش هایی که نشان دهنده افزایش بازدید از موتورهای جستجو است. به نمونه ها نگاه کنید و چند مورد جستجو در Google درباره وب سایت خاص انجام دهید.

آیا می توانید آنها را در نتایج جستجو در نقاطی که ادعا می کنند پیدا کنید؟

آنها از چه زمانی در وب سایت خاصی کار خود را شروع کرده اند و چقدر جایگاه رقابتی است؟

تجربه در صنعت – همانطور که در بالا ذکر کردم ، SEO یک صنعت است که به سرعت در حال تغییر است و برای اینکه بتوانید با تغییرات کنار بیایید و با آخرین پیشرفت ها هماهنگ باشید ، به متخصصان واقعی نیاز دارید که از دانش و تجربه لازم برخوردار هستند.

چه زمانی شروع به کار کرده اند ؟

آنها در کجا مستقر هستند ؟

چه تجربه ای دارند؟

اینها برخی از سوالاتی  است که باید قبل از تصمیم گیری از آنها بپرسید.

شیوه های کلاه سفید:

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شرکت هایی که شرکت های جعلی سئو به کار می برند،  این واقعیت است که این شرکت ها برای دستیابی به رتبه بندی از روش های کلاه سیاه استفاده می کنند. اگرچه ممکن است در ابتدا نتایج دلگرم کننده باشد ، اما خیلی زود وب سایت ها مجازات می شوند و از نتایج جستجو محو می شوند.

آنچه مهم است این است که شرکت سئو  فقط از روش های کلاه سفید استفاده می کند و مهمتر اینکه شما باید از آنها بخواهید گزارشی از پیشرفت و مراحل کار در اختیارتان قرار بدهند.

افزایش بازدید فقط از راه  سئو نیست  :

به نظر عجیب و غریب به نظر می رسد یک شرکت سئو معتبر نه تنها با بازاریابی جستجو سر و کار دارد بلکه با بهره گیری از همه بازارهای ممکن موجود در اینترنت ، یک برنامه بازاریابی اینترنتی ایجاد می کند.

چه کسی پشت این شرکت است؟

ماهیت این تجارت به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به بازدید در محل ، با مشتری با استفاده از اینترنت کار کنید. این بدان معنا نیست که شما نباید بدانید با چه کسی صحبت می کنید. مالک و کارمندان شرکت کیست؟ آیا شرکت در صنعت مورد احترام است؟ چگونه می توانید با آنها تماس بگیرید؟

 

شما می توانید از یک شرکت معتبر سئو SEO بهره مند شود

نکته در اینجا این است که شما باید شرکت سئو  را استخدام کنید که چشم انداز حضور اینترنتی شما را داشته باشد. به این معنی که تجربه کاری مشابه شما را داشته باشد .

خبر خوب این است که یک شرکت معتبر سئو SEO می تواند افق های جدیدی را برای تجارت یا وب سایت شما باز کند و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که عاقلانه انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید