8 اشتباه رایج سئو سایت

اشتباهات رایج سئو باعث می شود شما از فهرست های گوگل ناپدید شوید .این لیست همه جانبه نیست اما شامل بسیاری از روشهایی است که می تواند باعث شود سایت شما در نتایج جستجو به دفعات کم یا اصلاً نشان داده نشود

8 اشتباه رایج سئو سایت

خرید لینک

شاید شنیده باشید که اگر از وب سایت دیگری به سایت شما لینک داده شود  ، این برای سئو سایت شما مفید است . درست است. با این وجود ، چگونه آن لینک را دریافت کرده اید ؟ آیا آنجا قرار داده شده است زیرا شما در سایت خود چیز جالبی داشته اید و شخصی می خواهد به آن پیوند دهد؟ عالی است. اما اگر سایت لینک دهنده در ازای وجهی لینک به سایت شما داده شده است این از نظر موتورهای جستجو خوب نیست . بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت های بزرگ به دلیل خرید لینک مجازات شده اند. انجامش نده

 

سایت های پر از تبلیغات

اینکه بخواهید با داشتن تبلیغات در سایت خود کمی درآمد کسب کنید ، چیز بدی نیست. با این حال ، اگر جدایی تبلیغات از محتوا دشوار باشد و اگر تبلیغات بیش از اندازه باشد  تا آنچه گوگل فکر می کند برای کاربر “تجربه بد” است ، رتبه بندی جستجوی شما متزلزل خواهد شد.

 

 

متن پنهان

ارسال پیام به Googlebot برای من و شما مانند شکلات است. دوست دارد متن را پیدا کند ، آن را جمع کند و به پایگاه داده خود اضافه کند. روشی بد وجود دارد که برخی از دارندگان سایت و مدیران سایت از آن پیروی می کنند و این مخفی کردن این متن است بنابراین فقط ربات های جستجو می توانند آن را پیدا کنند. این کار با داشتن متن سفید روی پس زمینه سفید یا دستکاری کد صفحه وب برای پنهان کردن متن از شخصی که به سایت بازدید می کند ، انجام می شود اما یک خزنده موتور جستجو قادر است آن را بدون مشکل ببیند. اب زیر کاه بودن این یک روش عالی برای ممنوع کردن سایت شما از نتایج جستجوی گوگل است.

 

کسب و کار های کوچک

متأسفانه این امر با هر بروزرسانی الگوریتم بیشتر و بیشتر نمایان می شود. شاید متوجه شده باشید که صفحه اول نتایج جستجو بیشتر و بیشتر در انحصار مارک های بزرگ است. جستجوی یک مورد محبوب برای خرید ، به عنوان مثال ماشین ظرفشویی را انجام دهید ، آیا شرکت های کوچکی در نتایج جستجوی ارگانیک (پرداخت نشده) مشاهده می کنید؟ ما هم نداریم اگر تجارت شما فقط آنلاین باشد ، وقتی صحبت از رتبه بندی می شود ، رقابت با مارک های بزرگ دشوارتر می شود. شما ممکن است بهترین قیمت ها و خدمات درجه یک مشتری را داشته باشید اما از نظر گوگل ، اگر یک شرکت Fortune 500 نیستید ، برای رقابتی ترین عبارات جستجو در صفحه 1 نیستید. این یکی از دلایل داشتن یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو در سایت شما ، استفاده از تخصص و دانش آنها برای رتبه بندی سایت شما در آن پسران بزرگ است.

یکی از راه های نبرد با مارک های بزرگ ، شیک بودن است. ما دیده ایم که وب سایت های ویژه با تمرکز بر روی محصولات و دسته های خاص قادر به بالاتر از آمازون و سایر خرده فروشان بزرگ هستند. برای نتیجه بهتر خط تولید و محتوای خود را ارائه دهید.

 

محتوای کم در صفحه Thin Content

یک روش معمول در بین صاحبان سایت که سعی در دستکاری نتایج جستجو دارند ، ایجاد هزاران صفحه با هدف جستجوی کلمه کلیدی متفاوت و داشتن محتوای مفید بسیار اندک برای بازدیدکننده آن است. اگر محتوای یک صفحه وب متشکل از یک پاراگراف کوتاه از متن باشد که دارای یک عبارت جستجوگرانه است که به طور گسترده در متن استفاده شده است ، برای یک بازدید کننده بسیار مفید نیست و شایسته رتبه بندی خوبی نیست.

 

محتوای تکراری

گوگل به دنبال محتوای جدید و تازه برای افزودن به پایگاه داده عظیم خود است. اگر محتوای مشابهی را که در وب سایت دیگری پیدا کرده پیدا کند ، علاقه زیادی به آنچه شما ارائه می دهید نشان نخواهد داد. اگر سایت شما محصولی را به فروش می رساند و همان توضیح دقیق محصول ارائه شده توسط سازنده را دارد که هر وب سایت دیگری که آن محصول را می فروشد استفاده می کند ، این یک محتوای تکراری در نظر گرفته می شود. اگر مقاله ای را از یکی از آن سایت های مقاله رایگان که چندین وبلاگ دیگر قبلاً در وبلاگ خود ارسال کرده اید ، آن را نیز محتوای تکراری در نظر بگیرید. همه موارد موجود در سایت خود را اصیل و منحصر به فرد کنید و شاهد بهبود نتایج جستجو باشید.

 

متن در تصاویر یا انیمیشن ها

همانطور که قبلاً در این مقاله ذکر شد ، Google به دنبال متن است. تصاویر ، فلش و سایر انیمیشن های وب گاهی فراتر از آن چیزی است که می توان با HTML استاندارد انجام داد. ربات جستجوی گوگل که از آن استفاده می کند در خواندن این نوع پرونده ها چندان خوب نیست ، هرچند که در حال پیشرفت بوده است. گوگل اعلام کرده است که اکنون توانایی خواندن متن درون تصاویر را دارد ، اما از نظر ما ، ارزش آن متن هنوز از متن واقعی در وب سایت شما کم است. روحیه داستان؟ هر نوع محتوای با کیفیت را در تصاویر یا پرونده های غیرقابل خواندن دفن نکنید.

 

سایت های کند

Google عجله دارد و شما را هم می داند. این برنامه می خواهد وب سایت ها را در نتایج جستجو نشان دهد که بهترین تجربه کاربر را دارند. اگر صفحات وب شما آهسته تر از بقیه بارگیری شوند ، به همان نسبت سریع نیستند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با تصاویر فشرده ، کد ساده و یک وب سرور سریع برای سرعت بهینه شده است تا اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان شما از یک وب کم آزار نمی یابند.
این ما را به نتیجه گیری از آنچه Google از آن متنفر است ، می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی موتور جستجو از OuterBox ، حتماً دوباره برگردید. اگر برای رتبه بندی وب سایت خود در Google به کمک نیاز دارید ، ما در یک شرکت دارای رتبه برتر Google SEO قرار داریم. با تیم ما در مورد قرار دادن سایت خود در صفحه اول صحبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید