افزونه Related Posts by AddThis

افزونه مطالب مرتبط ، افزونه وردپرسی است که می توان آن را برای نشان دادن مقالاتی که به هم مرتبط هستند بر روی سایت نصب کرد. هر افزونه ای کارکرد خاص خود را دارد. برخی از افزونه ها به شما اجازه می دهند ابزارکی را در سایدبار سایت نشان دهید. این در حالیست که برخی از افزونه ها، مطالب مرتبط را در انتهای هر پست به نمایش می گذارند.

استفاده از چنین افزونه هایی به کاربر کمک می کند بدون جستجوی سایت، مطالب مرتبط را مطالعه کند و زمان بیشتری را در سایت بماند. اگر هنوز افزونه مطالب مرتبط را بر روی سایت خود نصب نکرده اید ادامه مقاله را با ما همراه شوید تا برخی از این افزونه ها را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

افزونه Related Posts by AddThis:

قیمت: رایگان

این افزونه به خاطر دکمه فالوو و به اشتراک گذاریش در میان افراد محبوب و شناخته شده است. این تیم تلاش می کند افزونه ای را در اختیار افراد قرار دهد که به طور کامل در وردپرس قابل یکپارچه سازی است و مطالب مرتبط به روش های تعاملی متعدد نشان داده می شود.

بهترین قابلیت ها افزونه Related Posts by AddThis:

بهترین قابلیت این افزونه، طراحی مدرن و جذاب آن است که باعث می شود مطالب مرتبط شما از باقی محتوای موجود در سایت متمایز گردد. علاوه بر این، افزونه به شما اجازه می دهد مطالب مرتبط را با استایل های مختلفی نشان دهید.

مزایای افزونه افزونه Related Posts by AddThis:

طراحی های زیبایی که می توان از بین آن ها یکی را به دلخواه انتخاب کرد
موقعیت های مختلف برای قرار دادن ابزارک
آنالیتیکس برای شمارش تعداد اشتراک و مطالب مرتبط
نصب و سفارشی سازی آسان
معایب:

ممکن است کمی بر روی زمان بارگذاری سایت اثر بگذارد.
سفارشی سازی و آنالیتیکس به اکانت AddThis نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید