افزونه وردپرس Migrate Guru

لینک دانلود و اطلاعات افزونه : https://wordpress.org/plugins/migrate-guru

افزونه وردپرس Migrate Guru

افزونه وردپرس Migrate Guru  یک افزونه برای انتقال وردپرس از یک سایت به سایت دیگر استفاده می شود .

اگر سایت شما وردپرسی است و قصد دارید هاست خود را تغییر دهید و می خواهید این کار را به راحتی و با سرعت هر چه تمام تر انجام دهید ما به شما افزونه Migrate GURU را پیشنهاد می کنیم.

این افزونه توسط شرکت BlogVault طراحی شده است و می توان به قاطعیت گفت خطرات انتقال را به صفر کاهش می دهد. این شرکت به وسیله سرورهای خاص خود و با استفاده از فرآینده های هوشمند و پیچیده خود انتقال را انجام می دهد ، URL ها را بازنویسی می کند و حتی داده های سریالی را نیز برای شما مدیریت می کند. همچنین اگر می خواهید یک وب سایت وردپرسی را کلون کنید باز هم این افزونه بهترین گزینه خواهد بود.

اگر می خواهید یک سایت بزرگ یا شبکه چند سایته را به یک سرور جدید منتقل کنید ، گزینه بسیار خوبی است.

این افزونه مهاجرت وردپرس روند کار را آسان کرده و به شما امکان می دهد حتی پرونده های بزرگی را که تا 200 گیگابایت وزن دارند انتقال دهید.

این افزونه سبک به شما نیاز ندارد که یک راه حل ذخیره سازی شخص ثالث داشته باشید زیرا روند کار از طریق سرورهای افزونه Migrate Guru تسهیل می شود. به این ترتیب ، به دلیل خراب شدن سایت خود ، نیازی به نگرانی در مورد توقف غیر منتظره یا انتقال ناموفق ندارید.

افزونه Migrate Guru به لطف ویژگی مهاجرت با یک کلیک ، همچنین مبتدی پسند است و استفاده از آن بسیار سریع است. این بدان معناست که شما می توانید حتی یک سایت پیچیده 1 گیگابایتی را در کمتر از نیم ساعت به یک میزبان جدید منتقل کنید. همچنین ، لازم نیست هیچ ابزار دیگری نصب کنید زیرا همه ارائه دهندگان اصلی از این افزونه پشتیبانی می کنند.

 

معرفی مقاله : راهنما افزونه وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید