افزونه وردپرس UpdraftPlus

لینک دانلود و اطلاعات افزونه : https://wordpress.org/plugins/updraftplus

افزونه وردپرس UpdraftPlus

در مدیریت یک وب‌سایت موارد زیادی هستند که مدیران سایت‌ها باید برای هریک از آن‌ها اهمیت زیادی قائل باشند. یکی از مواردی که در مدیریت وب‌سایت اهمیت زیادی دارد، مسئله پشتیبان گیری منظم از سایت است. در هر سایتی ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که شما را به استفاده از آخرین نسخه پشتیبان در سایت اجبار کند؛ پس باید بک آپ و بازگردانی در وردپرس را حتما در نظر بگیرید.

بک آپ و بازگردانی در وردپرس

تهیه نسخه پشتیبان از وظایف میزبان وب و مدیریت سرور است اما گاهی آن‌ها نیز در این مورد مسئولیت‌پذیری کافی را ندارند. در این مواقع مدیریت سایت باید به فکر تهیه نسخه پشتیبان از سایت باشد که ساده‌ترین راه بک آپ‌گیری به‌صورت دستی از هاست است که البته زمان زیادی را از شما می‌گیرید.

وجود افزونه‌های مختلف و حرفه‌ای در زمینه بک آپ و بازگردانی در وردپرس به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به‌صورت منظم و در کمترین زمان ممکن از سایت وردپرسی خود بک آپ تهیه نموده و در صورت نیاز آن را استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد معرفی افزونه‌ای را داریم که بسیار قدرتمند بوده و به شما در این زمینه کمک شایانی می کند.

 

افزونه UpdraftPlus

 

افزونه UpdraftPlus یک افزونه حرفه‌ای و کاربردی برای بک آپ و بازگردانی در وردپرس است که به شما کاربران وردپرسی قابلیت تهیه بک آپ به‌صورت منظم را می‌دهد. این افزونه توانسته است از میان یک میلیون نصب خود از طریق مخزن وردپرس امتیاز 4/8 از 5 را به خود اختصاص دهد. یکی از ضعف‌هایی که سایر افزونه‌های موجود دارند، عدم سازگاری آن‌ها با نسخه PHP هاست است اما این افزونه با تمامی نسخه‌های PHP وب سرور سازگاری کامل دارد.

آخرین پیشنهاد ما افزونه UpdraftPlus است ، یک افزونه غنی از ویژگی با قابلیت پشتیبان گیری ، بازیابی و شبیه سازی قدرتمند. هدف اصلی این ابزار پشتیبان گیری از سایت وردپرس شماست ، بنابراین یک پلاگین معمولی برای انتقال وردپرس نیست.

افزونه  UpdraftPlus پشتیبان گیری از سایت شما را ساده می کند. به عنوان مثال ، می توانید بدون نیاز به ابزار اضافی ، از پرونده های خود محافظت کنید ، آنها را در همان مکان یا مکان جدید با یک کلیک محافظت کنید. به علاوه ، می توانید پشتیبان خود را در Google Drive ، Dropbox یا طیف وسیعی از سرویس های ذخیره سازی ابری ذخیره کنید.

علاوه بر این ، افزونه  UpdraftPlus می تواند به شما کمک کند فایل ها را از محلی به محیط های جدید انتقال دهید ، که اگر ویژگی های جدیدی را برای سایت خود آزمایش می کنید ، بسیار مفید است.

همچنین می توانید فایل های وردپرس خود را با استفاده از یک داشبورد بصری به یک نام دامنه دیگر منتقل کنید و حتی مبتدیان را قادر می سازد تا آدرس های وب خود را با موفقیت تغییر دهند.

معرفی مقاله : راهنما افزونه وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید