آموزش وردپرس

آموزش وردپرس برای مدیران وب سایت های وردپرس لازم می باشد . یادگیری و آموزش وردپرس می تواند شما را در جنبه های مختلف از جمله ارتقاء شغلی کمک کند.

این آموزش برای کسانی می باشد که قصد مدیریت وب سایت وردپرس را دارند ، آموزش های شامل مواردی چون تولید و مدیریت محتوای ، تنظیمات وردپرس ، مدیریت کاربراان  ، تنظیمات قالب و تم ، مدیریت فایل های چند رسانه ای ( تصاویر ، ویدئو  و … ) و … می باشد .

این آموزش برای کسانی که می خواهند یک برنامه نویس و توسعه دهنده وردپرس و طراحی سایت نیست ، البته می تواند مقدمه ای خوب آشنائی و شروع با وردپرس باشد .

شما در این آموزش احتیاج به کد نویسی و برنامه نویسی ندارید .

شما پس از گذراندن و یادگیری این مقاله آموزشی می توانید مباحث پیشرفته تری همچون امنیت ، سئو و بهینه سازی سایت ، کار با قالب و تم های وردپرس ، افزودن امکانات از طریق افزونه ها ، بالا بردن سرعت سایت را نیز دنبال کنید .

آیا به دنبال آموزش وردپرس و مدیریت وب سایت خود هستید؟ سهولت استفاده یکی از بهترین موارد در مورد وردپرس است که آن را به محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان تبدیل می کند.

آموزش وردپرس به زمان و هزینه زیادی احتیاج ندارد. می توانید این کار را به تنهایی و با سرعت خودتان انجام دهید و سپس هنگام کار بر روی آن کار کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وردپرس را به راحتی یاد بگیرید. هدف این است که به شما کمک کند با وردپرس آشنا شوید و بتوانید به تنهایی وب سایت خود را مدیریت کنید .

چرا وردپرس یاد بگیریم؟

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای متن باز جهان است. این روشی فانتزی است که می گوید به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را ایجاد کنید.

WordPress بیش از 36٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند. هزاران فرصت شغلی در سراسر جهان ایجاد می کند و میلیون ها وب سایت با استفاده از وردپرس کسب درآمد می کنند.

وردپرس به غیر از فرصت های اقتصادی ، مردم را قادر می سازد تا داستان ها ، ایده های خود را به اشتراک بگذارند ، جوامع ایجاد کنند و کارهای عالی انجام دهند.

برای حضور كسب و كارهای كوچك در اینترنت بسیار ایده آل است ، در عین حال از نظر اقتصادی از نظر بلاگرها می توانند اولین وبلاگ خود را راه اندازی كنند.

وردپرس همچنین محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیکی به نام WooCommerce را تأمین می کند. میلیون ها فروشگاه آنلاین کوچک و بزرگ از آن استفاده می کنند. برای راه اندازی فروشگاه آنلاین (بدون نوشتن کد) می توانید از وردپرس استفاده کنید.

گسترش وردپرس با تعداد زیادی افزونه و تم آسان است و به شما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را تصور کنید.

 

 

برای یادگیری وردپرس به چه مواردی نیاز دارم؟

یادگیری وردپرس آسان است به شرطی که بخواهید هر روز چند ساعت در یک هفته متعهد شوید.

شما به مهارتهای جستجوی بسیار اساسی (یعنی نحوه استفاده از موتورهای جستجو مانند Google) و توانایی پیروی از دستورالعمل ها نیاز دارید.

نه ، برای کدگذاری یک وب سایت نیازی به دانستن HTML یا سایر زبان های برنامه نویسی نیست. یادگیری آنها در آینده مفید خواهد بود ، اما نیازی به ایجاد وب سایت با استفاده از WordPress به عنوان مبتدی ندارید.

اکثر کاربران وردپرس مهارت برنامه نویسی یا برنامه نویسی ندارند و سالهاست که از وردپرس استفاده می کنند.

به همین ترتیب ، بسیاری از توسعه دهندگان موفق وردپرس دقیقاً مانند شما شروع به کار کردند و اکنون آنها وب سایت هایی را به عنوان توسعه دهندگان تمام وقت وب ایجاد می کنند.

 

اگر به کمک نیاز دارید ، آموزش نصب گام به گام وردپرس را دنبال کنید.

ما همچنین یک آموزش گام به گام در مورد:

نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس
نحوه ایجاد وب سایت با وردپرس
نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین با وردپرس
نحوه ایجاد یک سایت عضویت در وردپرس
نحوه شروع پادکست با وردپرس
برای سایر آموزشهای اختصاصی ، به راهنمای ما در مورد انواع مختلف وب سایتهایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنید ، مراجعه کنید.

اگر فقط می خواهید یک سایت آزمایشی بیاموزید و ایجاد کنید ، می توانید WordPress را روی رایانه Mac یا windows خود نصب کنید. اما به یاد داشته باشید ، وب سایت های محلی در اینترنت برای سایر کاربران قابل مشاهده نیستند. برای در دسترس قرار دادن آن برای همه ، باید WordPress را از رایانه خود (محلی) به یک سایت زنده منتقل کنید.

پس از نصب وردپرس ، به داشبورد وردپرس یا قسمت سرپرست خواهید رسید. دارای یک طرح زیبا با یک نوار ابزار در بالا و یک منوی نوار کناری مدیر در سمت چپ است.

آموزش اصول وردپرس

بعد از نصب وردپرس ، نوبت به آشنایی با سیستم می رسد. با مرور گزینه هایی در نوار سمت چپ می توانید این کار را انجام دهید.

موارد منوی مدیر وردپرس

با این حال ، شما ممکن است همچنان به راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از هر یک از مواردی که در داشبورد وردپرس مشاهده می کنید ، نیاز داشته باشید.

بهترین مکان برای شروع ، مجموعه فیلم های رایگان وردپرس برای مبتدیان است. این 34 فیلم شما را از طریق داشبورد وردپرس راهنمایی می کند ، به شما نحوه افزودن تصاویر ، فیلم ها ، صدا و غیره را نشان می دهد.

توصیه می کنیم هنگام کار در وب سایت خود ، از این فیلم ها استفاده کنید. اگر نمی توانید همه آنها را یک باره تماشا کنید نگران نباشید. شما همیشه می توانید برگردید و از همانجا که ترک کرده اید از سر بگیرید.

هنگامی که در وب سایت خود کار می کنید ، با اصطلاحاتی روبرو خواهید شد که ممکن است آنها را درک نکنید. ما یک فرهنگ لغت مفید وردپرس با لیستی از اصطلاحات معمول وردپرس همراه با توضیحات دقیق هر اصطلاح داریم.

در مرحله بعدی ، باید با ویرایشگر بلوک وردپرس آشنا شوید. اینجاست که بیشتر وقت خود را هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود می گذرانید.

در حالی که این کار را انجام می دهید ، اجازه دهید برخی از مفاهیم کلیدی وردپرس را در این راه مرور کنیم.

تفاوت بین ارسال ها و صفحات در وردپرس
تفاوت بین دسته بندی و برچسب ها
نحوه افزودن تصاویر در وردپرس
اگر امروز هنوز کمی وقت دارید ، باید بخش راهنمای مبتدیان را که پر از اطلاعات مفید است ، جستجو کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید