کسب درآمد با وردپرس

صنایع جدیدی از وردپرس جوانه زده اند. بسیاری از کسب و کارها را می توان دید که برمبنای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بنا شده اند . امروزه ، امکان کسب درآمد با وردپرس از راه اندازی یک فروشگاه آنلاین گرفته تا ساخت وب سایت برای مشتری گرفته تا مشاوره وردپرس را شامل می شود.

ساخت وب سایت های وردپرس برای مشتریان

اگر توسعه دهنده یا طراح وب هستید ، می توانید در وب سایت های وردپرس تخصص داشته باشید.

آموزش وردپرس :

از آنجا که استفاده از وردپرس بسیار آسان است ، آموزش مشتریان برای استفاده از وب سایت هایشان یک امتیاز ویژه در وردپرس است.

مدیریت سایت و تولید محتوا  :

ورود اطلاعات و تولید محتوا برای سایت های وردپرس می تواند کسب و کاری پر رونق باشد. نوشتن محتوا ، دانستن نحوه استفاده از وردپرس شما را به عنوان کاندیدایی جذاب در بسیاری از مشاغل مورد نیاز خدمات بازاریابی محتوا تبدیل می کند.

خدمات و پشتیبانی ،رنگهداری سایت :

اغلب صاحبان سایتهای وردپرسی وقت ندارند وب سایتهای خود را حفظ کنند. نگهداری وردپرس شامل کارهای مهم وب سایت مانند به روزرسانی نرم افزار ، پشتیبان گیری ، امنیت ، سئو و موارد دیگر است.

سئو وردپرس :

خدمات سئو وردپرس می تواند برای بسیاری از مشاغل مفید به امید ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک و پیشی گرفتن از رقبای خود مفید باشد. شما می توانید با ارائه ممیزی وب سایت ، تحقیقات کلمات کلیدی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر در سئو وردپرس تخصص داشته باشید.

مشاوره  :

برخی از مشاغل نیاز به راهنمایی در مورد نحوه طراحی ، ساخت ، رشد یا بهبود وب سایت خود دارند. مشاوران وردپرس از همه موارد بهینه سازی ، عملکرد ، ابزارها و ویژگی های وردپرس اطلاع دارند.

توسعه   :

شامل طراحی پوسته و قالب یا تولید افزونه ها برای کاربردهای مختلف

دیدگاهتان را بنویسید