بهترین افزونه های SMTP وردپرس

بهترین افزونه های WordPress SMTP به شما امکان می دهد با نرخ تحویل بهتر ایمیل ارسال کنید تا بتوانید با اطمینان با مشتریان یا کاربران وب سایت ارتباط برقرار کنید.
در این نوشته ، ما نگاهی خواهیم انداخت که چرا به افزونه  WordPress SMTP نیاز دارید و بهترین افزونه های WordPress STMP چیست. بیایید شروع کنیم!

به زبان ساده ، یک افزونه WordPress SMPT افزونه ای است که به شما امکان می دهد ایمیل های تولید شده از وب سایت خود را از طریق سرویس ارسال ایمیل اختصاصی (ESP) ، و نه از سرور وب سایت خود ، ارسال کنید.
به طور خاص ، اگر یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، یک سایت عضویت یا حتی فقط یک وبلاگ استاندارد اجرا کنید اما به کاربران امکان ثبت نام و ارسال نظرات را می دهید ، وب سایت شما ایمیل های معاملاتی زیادی ارسال می کند.
ایمیل های معاملاتی ایمیل هایی مانند بازنشانی رمز عبور ، فاکتورهای سفارش ، ایمیل های ثبت نام کاربر جدید و موارد دیگر هستند. معمولاً این ها توسط میزبان شما ارسال می شوند و مشکل از همین جا است. بسیاری از نامه های معاملاتی شما ممکن است در پوشه هرزنامه قرار بگیرند یا اصلا تحویل داده نشوند.
بهترین افزونه های SMTP وردپرس

سرویس ارسال ایمیل SMTP

از هر کسی که بپرسید “SMTP به چه معنی است؟” اولین چیزی که به ذهن آنها خطور می‌کند “پروتکل ساده ارسال ایمیل” است. حال می‌خواهیم فراتر از تعریف کلمه به کلمه، مفاهیم آن را دنبال کرده و متوجه شویم که SMTP و SMTP Server دقیقاً چیست؟ و چرا به آن احتیاج داریم؟ اگر با عملکرد ایمیل آشنایی داشته باشید، می‌توانید از طریق درگاه سرور SMTP ایمیل ارسال و دریافت کنید. تمام زبان‌های برنامه نویسی و مهارت‌های مختلفی که شما به‌عنوان یک توسعه دهنده فرا گرفته اید فقط روی کامپیوتر یا سرور لوکال اجرا می‌شود.
حال اگر بخواهید به شبکه خارجی متصل شده و یک email/ SMS/ notification ارسال کنید، به پروتکلی تحت عنوان SMTP نیاز دارید. اکثر سیستم‌های ایمیل از SMTP برای ارسال ایمیل از پورت یک سرور SMTP به سرور دیگری استفاده می‌کنند

ارسال ایمیل از سایت وردپرس

وردپرس به شما این امکان را می‎دهد که از سایت خود، ایمیل ارسال کنید. اما صاحبان بسیاری از وب سایت‎های وردپرسی در ارسال ایمیل‎های خود با تابع wp_mail با مشکل روبرو می‎شوند. برای رفع این مشکل، می‎توانید از سرور خارجی SMTP برای ارسال ایمیل استفاده کنید.
شما می‎توانید در مخزن رسمی وردپرس، تعدادی از افزونه های وردپرس را مشاهده کنید.

چرا به افزونه WordPress SMTP نیاز دارید؟

دلیل اصلی استفاده از افزونه WordPress SMTP بهبود قابلیت تحویل ایمیل های ارسالی از وب سایت وردپرس شماست.
وردپرس از عملکرد wp_mail استفاده می کند که در PHP Mail قرار دارد و به شما امکان می دهد با استفاده از آن ایمیل های استاندارد هاست  خود از طریق سایت وردپرس  ارسال کنید.
مشکل این است که قابلیت تحویل ایمیل شما توسط همسایگان پر سر و صدا و عدم مراقبت از طرف میزبان وب شما تأثیر می گذارد. این اغلب به همین دلیل است که شما ممکن است با عدم ارسال ایمیل توسط وردپرس روبرو شوید.
اکثر میزبانان مدیریت شده توسط وردپرس به دلیلی از طریق ایمیل کار نمی کنند … تحویل ایمیل سخت است!
قابلیت تحویل ایمیل تا حد زیادی به اعتبار سرور ارسال کننده همراه با دامنه بستگی دارد. به همین دلیل همیشه بهتر است که ایمیل های خود را از طریق یک سرویس دهنده ارسال ایمیل ویژه (که به آن ESP نیز می گویند) ارسال کنید.
برخی از نمونه های معروف ESP ها عبارتند از:

  • Amazon SES
  • Mailgun
  • SendGrid
  • Sendingblue

یک افزونه SMTP وردپرس با اتصال به عملکرد wp_mail کار می کند و سپس ایمیل ها را از طریق ارائه دهنده خدمات ایمیل SMTP انتخابی شما ارسال می کند.

بهترین پلاگین های SMTP وردپرس

برای کمک به شما در انتخاب بهترین افزونه SMTP وردپرس ، ما چندین افزونه یا پلاگین SMTP وردپرس را بررسی  کردیم تا ویژگی هایی را که هر پلاگین از ساده تا پیچیده ارائه می دهد ، برجسته کنیم.
ما هر دو گزینه افزونه های رایگان و پولی  را در نظر گرفته ایم ، بنابراین شما همچنین می توانید درباره میزان سرمایه گذاری خود تصمیم بگیرید. هر پلاگین شامل اطلاعاتی در مورد ویژگی ها ، جوانب مثبت ، معایب ، قیمت گذاری و حکم نهایی ما است.
قبل از اینکه به بهترین افزونه های SMTP وردپرس بپردازیم ، باید توجه داشته باشید که هیچ یک از افزونه ها (حتی اگر نسخه ممتازی هم داشته باشند) فرستنده اصلی ایمیل ها نیستند.
برخی از ESP افزونه های رسمی خود را ارائه می دهند. اما صرف نظر از اینکه چه کسی افزونه را ایجاد می کند ، شما به یک برنامه سرویس ارسال با ارائه دهنده SMTP انتخابی خود نیاز دارید. راه اندازی برخی از ارائه دهندگان ساده تر از بقیه است که در این پست بررسی خواهیم کرد.

افزونه WP Mail SMTP

WP Mail SMTP by WP Forms

WP Mail SMTP
WP Mail SMTP در ابتدا توسط Callum MacDonald توسعه داده شد و سپس توسط سید بلخی و تیمش در AwesomeMotive و WPForms در سال 2017 خریداری شد.
WP Mail SMTP قبلاً در بازار افزونه های WordPress SMTP نقش اصلی را داشت و مالکیت جدید این موضوع را تقویت کرد.
در اصل وقتی افزونه خریداری شد ، بیش از 600000 نصب فعال داشت. اکنون بیش از 2 میلیون نصب فعال داشته و دارای بیش از 1000+ بررسی 5 ستاره در WordPress.org است.
WP Mail SMTP توسط WPForms Pro
بدون شک ، این ویژگی غنی از ویژگی و به خوبی پشتیبانی شده از افزونه SMTP برای وردپرس است.
خارج از جعبه ، از تمام ارائه دهندگان عمده خدمات ایمیل SMTP پشتیبانی می کند از جمله:
SMTP.com
Sendinblue SMTP
Mailgun SMTP
SendGrid SMTP
Gmail SMTP
Microsoft SMTP (Outlook.com و Office 365) [نرم افزار]
Amazon SES SMTP [Pro]
Zoho Mail SMTP [Pro]
همه SMTP های دیگر
همانطور که می بینید ، برخی سرویس محبوب Amazon SES فقط به نسخه Pro  و پولی محدود شده اند. با این حال ، یک ویژگی خوب این است که این افزونه از تمام ارائه دهندگان خدمات STMP نیز پشتیبانی می کند.
به دلیل ماهیت یک افزونه SMTP ، آ. نسخه رایگان هر آنچه را که نیاز دارید انجام خواهد داد. وجود نسخه رایگان یکی از ویژگی های این افزونه می باشد .
نظر ما درباره WP Mail SMTP توسط WPForms
این افزونه بهترین  SMTP وردپرس است . این افزونه  برای هر وب سایت وردپرسی که از هر نوع ایمیل معاملاتی ارسال می کند ، ضروری است.
این افزونه ارسال و دریافت آن توسط کاربران  شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهدخیال شما را راحت می کند .این افزونه باعث می شود همه ایمیل های شما به درستی دریافت می گردد و در پوشه هرزنامه قرار نمی گیرد .
لینک دریافت افزونه  WP Mail SMTP در وردپرس https://wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه ، نصب و راه اندازی و تنظیم آن به مقاله افزونه WP Mail SMTP  مراجعه کنید .

افزونه Easy WP SMTP

افزونه Easy WP SMTP

 

افزونه با بیش از 500000 نصب فعال در WordPress.org ، همچنین دارای بیش از 150+ رتبه 5 ستاره است ، اما همچنین دارای تعداد نسبتاً بالایی از رتبه بندی 1 ستاره 39 نسبت به تعداد امتیازات کلی است.

جوانب مثبت Easy WP SMTP

استفاده از WP Easy SMTP ساده است و برای وارد کردن جزئیات SMTP شما یک صفحه تنظیم واحد ارائه می دهد. اگرچه به اندازه WP Mail SMTP توسط WPForms نرم و صاف نیست اما همچنان به همان خوبی کار می کند.

معایب Easy WP SMTP

یکی از اصلی ترین نکات منفی Easy WP SMTP این است که بر خلاف WP Mail SMTP هیچ گونه ادغام مستقیم با ارائه دهندگان خدمات ارسال نمی کند.

بنابراین در حالی که هنوز می توانید از همه ارائه دهندگان SMTP مورد علاقه خود استفاده کنید ، هیچ ادغام یا مسیری وجود ندارد که پیکربندی را آسان کند.

این نکته که هیچ نسخه یا راه اندازی در دسترس وجود ندارد ، بنابراین برای کاربران مبتدی بیشتر ، شروع کار و تنظیم صحیح همه موارد می تواند یک چالش باشد.

قیمت گذاری آسان WP SMTP

در اینجا هیچ سردرگمی وجود ندارد زیرا قیمت گذاری کاملاً ساده است … رایگان! نمی توان خیلی ساده تر از آن شد.

رایگان بودن این افزونه از ویژگی های مثبت آن است .

نظر ما درباره Easy WP SMTP

یک افزونه خوب که همانطور که از عنوان آن پیداست به راحتی قابل استفاده است. با این حال ، عدم وجود نسخه پولی و گزینه های راه اندازی پولی مانند WP Mail SMTP به این معنی است که WP Mail SMTP هنوز در صدر قرار دارد.

با این وجود ، همیشه داشتن پلاگین های جایگزین خوب است ، به خصوص اگر به هر دلیلی از Easy WP SMTP خوشتان نمی آید.

لینک دانلود افزونه Easy WP SMTP در وب سایت وردپرس  https://wordpress.org/plugins/easy-wp-smtp .

برای کسب اطلاعات بیشتر ، نصب و راه اندازی و تنظیمات افزونه  Easy WP SMTP  می توانید مقاله     افزونه Easy WP SMTP  را مطالعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید