10+ وبلاگ درباره وردپرس

یادگیری و استفاده از وردپرس آسان است . بله این شروع کار هست ، اما اگر بخواهی با وردپرس حرفه ای باشی باید دایم دنبال یادگیری و به روز رسانی دانش خود باشید . اگر هم وردپرس به عنوان یک حرفه  پی گیری می کنید با دانش بیشتر می توانید ارتقاء شغلی داشته باشید .

وبلاگ های درباره وردپرس می توانند در افزایش دانش و به روز بودن اطلاعات کمک مناسبی باشند.

مقاله مرتبط : درباره وردپرس

بدون شک وردپرس بهترین CMS در است .  به عنوان یک نتیجه مستقیم ، افراد بیشتر و بیشتر به دنبال مشاوره و آموزش وردپرس در مورد برخی موضوعات رایج مربوط وردپرس  هستند.

خوب وب سایتی های فارسی هستند که در باره وردپرس می نویسند . مطالب آموزشی دارند و در باره وردپرس ، افزونه و قالب های آن مطلب دارند .

اما شاید برایتان جالب باشد با چند وبلاگ انگلیسی که درباره وردپرس مطالب جدید و جالبی دارند آشنا شوید .

ما در این مقاله 10 وبلاگ درباره وردپرس البته به زبان انگلیسی هستند را معرفی می کنیم .

وب سایت WPBeginner

وب سایت WPBeginner

وب سایت WPBeginner در واقع مشهورترین وب سایت درباره وردپرس است .

این وبلاگ برای تازه کارهای وردپرس منبع عالی است . شما در این وب سایت می توانید  مطالب زیادی در مورد یادگیری وردپرس ببینید .مواردی مثل اضافه کردن تصویر به پست یا ایجاد منوهای سفارشی دارند. به طور خلاصه ، این وبلاگ بسیار محبوب است زیرا در واقع به همه کمک می کند تا وردپرس را یاد بگیرند.

علاوه بر راهنماهای مبتدیان ، WPBeginner همچنین شما را با جدیدترین داستان ها ، رویدادها ، قالب ها و پلاگین ها و سایر مواردی که با وردپرس ارتباط دارد ، آشنا می کند .

به علاوه ، وبلاگ روزانه به روز می شود.

 

وب سایت WPMU DEV

وب سایت WPMU DEV

به دنبال توصیه های متخصص و مشاوره عمیق هستید؟

وب سایت WPMU DEV یکی از قوی ترین وبلاگ ها برای وردپرس است. وب سایت   WPMU DEV موضوعات بسیار جالبی را پوشش می دهد و به نوعی موفق می شوند این کار را به روش  جالب انجام دهند.

در این وبلاگ ، می توانید پست های مربوط به وردپرس را از چندین دسته ، از موضوعات مبتدی تا پیشرفته ، پیدا کنید.

وب سایت WPMU DEV بهترین آموزش ها و نکات را درباره وردپرس به شما ارائه می دهد.

 

وب سایت WP Tavern

 

وب سایت WP Tavern

 

وب سایت WP Tavern اصلی ترین سایت خبری در انجمن وردپرس است.

برای به روز بودن در مورد آخرین نسخه ها ، اطلاعیه ها ، رویدادها ، پلاگین ها ، قالب ها ، برنامه های کاربردی عمومی و غیره ، آن را بررسی کنید. اگر اتفاقی در دنیای وردپرس رخ دهد ،وب سایت  WP Tavern آن را پوشش می دهد.

لینک وب سایت : https://wptavern.com

 

وب سایت ElegantThemes

وب سایت Elegant Themes

وبلاگ شرکت از تیم Elegant Themes ، اما خیلی بیشتر از این است. این وبلاگ نحوه کار در موضوعات مختلف وردپرس را با تمرکز بر توصیه های عملی که هرکسی می تواند اعمال کند ، شامل می شود.

البته ، این همچنین مکانی است که در آن موضوعات مرتبط با قالب  Divi و سایر محصولات این شرکت به اشتراک می گذارد.

وب سایت Elegant Themes  مکان بسیار خوبی برای شروع یادگیری اسرار وردپرس است.

لینک وب سایت : https://www.elegantthemes.com/blog

 

وب سایت CodeinWP

وب سایت CodeinWP

CodeinWP تعداد بی شماری از مطالب وردپرس را شامل می شود ، از آموزش در مورد استفاده از وردپرس ، تا گزارش شفافیت شرکت ، لیست های پلاگین ، لیست های برترین قالب ها  ، تا پست های تحقیقاتی عمیق.

اگر می خواهید درمورد وردپرس به طور کلی بیاموزید ، CodeinWP را بررسی کنید . مطالب این وب سایت را مطالعه کنید و از جنبه تجاری نیز اطلاعات کسب کنید.

هدف این است که اطلاعات عمیقی در مورد منابع مختلف وردپرس به شما ارائه کند . اما همچنین آنها را به شکل قابل فهم ارائه می کند .

 

لینک وبلاگ  : https://www.codeinwp.com/blog

 

وب سایت Chris Lema

وب سایت Chris Lema

 

 

Chris Lema یک توسعه دهنده ، نویسنده و سخنران است .همچنین یکی از بهترین وبلاگ های مرتبط با وردپرس را مدیریت می کند.

او نه تنها آموزش های وردپرس را پوشش می دهد ، بلکه مواردی مانند بازاریابی ، رسانه های اجتماعی ، توسعه قالب  ، پلاگین ها ، میزبانی و موارد دیگر را نیز شرح می دهد.

در یک جمله ، سایت او را بخوانید تا با هر چه جالب ترین موضوع در این هفته در وردپرس است ، به روز شوید.

لینک وبلاگ : https://chrislema.com/blog

 

وب سایت WP Mayor

 

وب سایت WP Mayor

WP Mayor یکی از شناخته شده ترین مارک ها در فضای وردپرس است. این به دلیل پوشش موضوعات مختلف مرتبط ، از آموزش ها ، تا قالب های وردپرس ، پلاگین ها ، معاملات انحصاری و حتی تجارت الکترونیکی برای وردپرس شناخته شده است.

وب سایت WP Mayor همچنین میزگردهایی را ارائه می دهد و بررسی محصولات را منتشر می کند.

لینک وب سایت : https://wpmayor.com/explore-topics

 

وب سایت WPKube

وب سایت WPKube

WPKube از بین دسته های مختلف ، از جمله راهنماهای مبتدی ، امنیت ، موضوعات ، پلاگین ها ، اخبار ، بررسی محصولات ، آموزش های پیشرفته ، نکات و ترفندهای سریع وردپرس ، بینش های بسیار خوبی را ارائه می دهد.

هدف اصلی سایت ارائه اطلاعات عمیق و بینش عالی در مورد همه موارد مرتبط با وردپرس است.

این وب سایت در باره خود می گوید :

WPKube یک منبع وردپرس آنلاین است که بر روی آموزشهای WordPress ، نحوه کارها ، راهنماها ، پلاگین ها ، اخبار و موارد دیگر تمرکز دارد. هدف ما ارائه جامع ترین راهنماهای مبتدیان برای هرگونه وردپرس است – از نصب افزونه ها ، قالب ها ، نصب  ، تا ایجاد و تنظیم صفحات برای وب سایت شما.

بیش از 500 آموزش ، راهنما ، بررسی محصول ، نکات و ترفندهایی درباره وردپرس داریم. هدف اصلی این سایت که توسط Devesh Sharma تاسیس شده است ، ارائه اطلاعات مفید در مورد هر وردپرس است.

لینک وب سایت :https://www.wpkube.com

 

وب سایت Torque

وب سایت Torque

Torque یک انتشارات WP Engine است ، و هم با آموزش و راهنماهای پیشرفته و مناسب برای مبتدیان ارائه می شود. علاوه بر این ، اخبار مختلف ، و مصاحبه با افرادی که با وردپرس کار می کنند را نیز پوشش می دهد.

محور نوشته های خود را در دسته بندی های کاملاً مشخص نگهداری می کند . به انواع مختلف خوانندگان: جامعه ، مبتدیان ، توسعه دهندگان و “یادگیری” (بخش نحوه ی کار آنها) توجه می کند. همچنین ، بخشهای جداگانه ای برای تم ها و پلاگین ها وجود دارد.

لینک وب سایت : https://torquemag.io

 

وب سایت BobWP

وب سایت BobWP

سایت BobWP مملو از آموزش های مبتدی بود که جنبه های مختلف کار با وردپرس را شامل می شود ، از جمله مضامین ، پلاگین ها ، ایجاد محتوا و WooCommerce. اما آنها اخیراً تمرکز خود را به وردپرس و تجارت الکترونیکی تغییر داده اند. می توانید پادکست های عالی را در این وبلاگ پیدا کنید.

باب به رویکرد صادقانه اش مشهور است و همانطور که خودش می گوید ، دلش برای تدریس است. وی همچنین دوره های آنلاین خود را دارد و مردم را با وردپرس و نحوه کار با آن به صورت روزانه آشنا می کند.

لینک وب سایت : https://bobwp.com/category/blog

 

وب سایت winningWP

 

وب سایت winningWP 

winningWP  وبلاگی است که مدتهاست توسط Brin Wilson اداره می شود.  می توانید تمام مباحث وردپرس مورد علاقه خود را در این وبلاگ وردپرس پیدا کنید ، شروع از راهنماهای فنی و پایان دادن به مشاوره بازاریابی و وبلاگ نویسی.

آنها نه تنها محتوای آموزشی و کاربردی ارائه می دهند ، بلکه WinningWP منبع معتبری از اخبار و به روزرسانی های وردپرس است. علاوه بر این ، در این وبلاگ ، می توانید پست های مهمان را ارسال کنید.

لینک وب سایت : https://winningwp.com

 

وب سایت ThemeIsle

وب سایت ThemeIsle

این وب سایت  آموزش های جامع ، راهنماها ، لیست بهترین افزونه ها برای یک هدف خاص ، و همچنین سایر موضوعات مرتبط مانند بازاریابی و رسانه های اجتماعی (برای سایت جدید وردپرس شما) است.

در یک جمله ، همه چیز برای کمک به شما در حفظ یک سایت عالی وردپرس.

لینک وب سایت : https://themeisle.com/blog

دیدگاهتان را بنویسید