چگونه از وب سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه کنیم

چگونه از وب سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه کنیم ؟ تهیه نسخه پشتیبان امری واجب می باشد . شما از طریق وردپرس و افزونه های وردپرس نسخه پشتیبان تهیه کنید . تهیه بک آپ یا نسخه پشتیبان از طریق هاست نیز ممکن می باشد .

 

چرا از وب سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه می کنید؟

امروزه امنیت وب سایت یک صنعت عظیم است که میلیون ها نفر در آن شرکت دارند. از راه حل های فایروال گرفته تا اسکن فعال ، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و موارد زیادی برای استفاده وجود دارد. یکی از بهترین اقدامات امنیتی که می توانید انجام دهید پشتیبان گیری فروتنانه است.

پشتیبان گیری از وردپرس به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را در یک بازه زمانی که همه چیز خوب بود بازیابی کنید. بنابراین ، آنها نه تنها شما را در برابر مشکلات امنیتی مانند هکرها بلکه در برابر خرابی های سخت افزاری محافظت می کنند. در این مقاله ، من به شما نشان می دهم که چگونه از وب سایت وردپرس خود با تعدادی ابزار پشتیبان تهیه کنید.

 

از چه چیزی نسخه پشتیبان تهیه کنیم ؟

یک وب سایت وردپرس از سه بخش بزرگ تشکیل شده است:

  • هسته وردپرس
  • پوشه wp-content حاوی مضامین ، افزونه ها و آپلودها است
  • پایگاه داده شما

مهمترین آنها پایگاه داده شماست. این شامل تمام پست ها ، صفحات ، دسته ها ، کاربران شما است: هر داده ای که در ادمین وارد کرده اید.

دومین مورد مهم پوشه بارگذاری های شماست که شامل تمام تصاویر و سایر پرونده هایی است که بارگذاری کرده اید.

پوسته و افزونه ها به هر دو صورت ممکن است. اگر از طرح زمینه ها و پلاگین های اصلاح نشده استفاده می کنید ، می توانید بعداً دوباره آنها را بارگیری کنید. اگر محصولات سفارشی در آنجا داشته باشید از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند زیرا جایگزینی آنها سخت تر است.

سرانجام ، کد وردپرس مهم نیست زیرا شما به راحتی می توانید از طریق کپی فایل های وردپرس که دانلود می کنید ، این قسمت را داشته باشید .

در یک سناریوی ایده آل ، تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده کامل وردپرس و پوشه wp-content کامل فقط برای امنیت توصیه می کنم. به این ترتیب هر آنچه برای بازیابی راحت وب سایت کامل خود نیاز دارید را خواهید داشت.

 

 

منبع :

https://themeisle.com/blog/back-up-wordpress-website

 

دیدگاهتان را بنویسید