سرچ کنسول گوگل

سرچ کنسول گوگل Google Search Console یک سرویس رایگان است که توسط Google ارائه می شود و به شما کمک می کند حضور سایت خود را در نتایج جستجوی Google نظارت ، حفظ و عیب یابی کنید.

برای درج در نتایج جستجوی Google نیازی نیست که در سرچ کنسول گوگل Search Console ثبت نام کنید ، اما Search Console به شما کمک می کند نحوه مشاهده Google از سایت شما را درک کرده و بهبود ببخشید.

سرچ کنسول گوگل - Search Console - وب برتر

ابزارهای و گزارشات سرچ کنسول گوگل

سرچ کنسول گوگل Search Console ابزارها و گزارشاتی را برای اقدامات زیر ارائه می دهد:

 

  • تأیید کنید که Google می تواند سایت شما را پیدا کند و به آن بپردازد.
  • مشکلات نمایه سازی را برطرف کنید و مجدداً فهرست بندی کنید محتوای جدید یا به روز شده.
  • مشاهده داده های ترافیک جستجوی Google برای سایت خود: هر چند وقت یک بار سایت شما در جستجوی Google ظاهر
  • می شود ، پرسش های جستجو سایت شما را نشان می دهد ، جستجوگرها برای چه مواردی برای این درخواست ها کلیک می کنند و موارد دیگر
  • هنگامی که Google با نمایه سازی ، هرزنامه یا سایر موارد در سایت شما روبرو می شود ، هشدارها را دریافت کنید.
  • به شما نشان می دهد که کدام سایت ها به وب سایت شما پیوند دارند.
  • عیب یابی مشکلات مربوط به AMP ، قابلیت استفاده از تلفن همراه و سایر ویژگی های جستجو

 

چه کسی باید از سرچ کنسول گوگل Search Console استفاده کند؟

هر کسی با یک وب سایت! از  متخصص یا غیر متخصص ،  تازه وارد یا  پیشرفته ، سرچ کنسول گوگل Search Console می تواند به شما کمک کند.

صاحبان مشاغل و سرچ کنسول گوگل :

حتی اگر خودتان از سرچ کنسول گوگل Search Console استفاده نمی کنید ، باید از آن آگاه باشید ، با اصول بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو آشنا شوید و بدانید چه ویژگی هایی در جستجوی Google وجود دارد.

متخصصان یا بازاریابان سئو و سرچ کنسول گوگل:

همانطور که کسی روی بازاریابی آنلاین تمرکز کرده است ، سرچ کنسول گوگل Search Console به شما کمک می کند تا بازدید وب سایت خود را کنترل کنید . رتبه بندی خود را بهینه کنید و درباره ظاهر نتایج جستجوی سایت خود آگاهانه تصمیم بگیرید. شما می توانید از اطلاعات موجود در سرچ کنسول گوگل Search Console برای تأثیرگذاری بر تصمیمات فنی وب سایت و انجام تجزیه و تحلیل پیشرفته بازاریابی همراه با سایر ابزارهای Google مانند Analytics ، Google Trends و Google Ads استفاده کنید.

مدیران سایت و سرچ کنسول گوگل:

شما به عنوان مدیر سایت به عملکرد سالم سایت خود اهمیت می دهید. سرچ کنسول گوگل Search Console به شما امکان می دهد تا به راحتی خطاهای سرور ، مشکلات بارگذاری سایت و موارد امنیتی مانند هک و بدافزار را کنترل و برطرف کنید. همچنین می توانید از آن برای اطمینان از نگهداری سایت یا تنظیماتی که انجام می دهید با توجه به عملکرد جستجو اطمینان حاصل کنید.

توسعه دهندگان وب :

اگر در حال ایجاد نشانه گذاری و / یا کد واقعی برای سایت خود هستید ، Search Console به شما کمک می کند تا مشکلات رایج مربوط به نشانه گذاری مانند خطاهای داده های ساخت یافته را کنترل و برطرف کنید.

لینک آموزش سرچ کنسول گوگل : https://www.youtube.com/watch?v=ONr5Z7VhNFI

خلاصه آنکه سرچ کنسول ابزار مهمی است که می تواند مطابق عملکرد شما بر  سئو سایت مورد استفاده قرار بگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید