راهنمای راه اندازی وب سایت با وردپرس

راهنمای راه اندازی وب سایت با وردپرس
راهنمای راه اندازی وب سایت با وردپرس

راهنمای راه اندازی وب سایت با وردپرس : در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم که به راحتی بتوانید برای ساخت طراحی سایت خود استراتژی مناسبی انتخاب کنید .

دنیا تغییر کرده است

وقتی نوبت به راه اندازی یک وب سایت وردپرس می رسد ، شما تنها نیستید. اگر شما یکی از میلیون ها صاحب مشاغل کوچک هستید که به دلیل عواقب همه گیر COVID-19 مجبور شده اند عملیات خود را به دنیای مجازی انتقال دهند ، این راهنما برای شما مناسب است.

گزارش های مهم نشان می دهد که 800 تجارت کوچک در ایالات متحده هر روز به طور دائمی فعالیت خود را متوقف می کنند. و گرچه این مطمئناً یک آمار هوشیارانه است ، اما مهم است که اقداماتی انجام دهید که به شما امکان می دهد نیز جزء این ورشکستگان نباشید .

در ایران خودمان نیز شرایط بعد از کرونا تغییر کرده و اهمیت اینرنت و وب سایت ها را افزایش داده است . امروز شما باید با استفاده از امکانات فضای مجازی شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید .

شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید

حتی اگر شیوه تجارت ما به دلیل همه گیری جهانی تغییر کرده باشد ، فرصت های جدید برای رشد و سودهای جدید همچنان هر روز خود را به ما نشان می دهند. یکی از بزرگترین تغییرات ، تغییر عمده مصرف کنندگان از خرید حضوری به خرید آنلاین بوده است. و سال 2020 فقط آغاز کار بود.

چرا راه اندازی یک وب سایت جدید وردپرس در این شرایط بسیار مهم است

در حالی که هنوز آمار رسمی در حال جمع آوری است ، در هیچ کس تردیدی وجود ندارد که سال 2020 بزرگترین اقتصاد آنلاین در تمام دوران ها خواهد بود.

در واقع ، بر اساس داده های Adobe Analytics ، در جمعه سیاه سال 2020 ، خرید آنلاین با 22٪ افزایش نسبت به سال 2019 به رکورد 9 میلیارد دلار رسید.

این درست است: مصرف کنندگان 9 میلیارد دلار در وب صرف کردند ، همه در یک روز ، در روز بعد از شکرگذاری.

و اگرچه ممکن است به دلایل مختلف از انتقال تجارت خود در اینترنت تردید داشته باشید ، واقعیت این است که اگر حضور آنلاین خود را جدی نگیرید ، احتمالاً هرچه پیش برویم کار تجارت سخت تر خواهد شد.

طبق مرکز تحقیقات آنلاین فایننس ، فروش آنلاین در سراسر جهان در طی سال 2021 نزدیک به 5 تریلیون دلار است که با یک “T.” تریلیون دلار است.

و تا سال 2023 انتظار می رود که فروش آنلاین بالای 6.5 تریلیون دلار باشد. این تقریباً دو برابر کل فروش آنلاین در سال 2019 (3.5 تریلیون دلار) ، قبل از همه گیری است.

همانطور که به وضوح می بینید ، سال 2020 نحوه صرف پول مردم را به شدت تغییر داد. ما به سمتی می رویم که دو برابر بیشتر از آنچه که عادت کرده ایم در اینترنت هزینه می شود. این بدان معناست که تنها نیمی از آنچه به طور سنتی در تجارت آجر و ملات خرج می شود ، پس از همه گیری ادامه یافته است.

در ایران هم فروش ها به سمت اینترنت رفته است

در ایران نیز شرایط مطابق با دنیا پیش می رود . شگفت انگیز هست اما انواع تجارت ها برای خود در اینترنت جایگاهی باز کردند و از طریق وب سایت کسب درآمد می کنند .

کودکان ، نوجوانان ، جوانان و مابقی هر مایحتاجی را در اینترنت سرچ می کنند . حتی برای کوچک ترین کارها در اینترنت کسب و کارهای پر رونقی راه افتاده است .

مثلا خدمات که در منزل برای تعمیرات انواع لوازم خانگی نیاز دارید ، یا خدماتی که مربوط به تاسیسات و دیگر نیازمندیها در خانه است چنان رشد داشته است که ما را متعجب می کند .

این کسب و کارها برای خود وب سایت دارند . از طریق وب سایت ، مشتری جذب می کنند . بله منتظر تلفن هستند . مثلا ما چند روز پیش یک شیشه بر برای کار کوچکی در دفتر نیاز داشتیم در اینترنت جسجو کردیم ، تلفن زدیم و سفارش دادیم . یک سفارش 250 هزار تومان . چند سفارش در روز … خدا بده برکت . زحمت کمتر درآمد بیشتر این شعار اینترنت است .

 

الان وقتش ، سایت خود را طراحی کنید .

واضح تر می شود که شما به یک وب سایت قدرتمند نیاز دارید تا بتواند تجارت خود را مطابق با این تغییر عمده در هزینه های مصرف کننده هماهنگ کند.

اما از کجا باید شروع کرد؟ آیا برای داشتن یک وب سایت حرفه ای که توسط یک توسعه دهنده آموزش دیده ساخته شده ، نیاز به چند میلیون هزینه دارید؟

اما آیا راهی هست که شما بتوانید با هزینه مناسب تر وب سایت خود را راه اندازی کنید .

بله ، باید آستین ها را بالا بزنید .

شما می توانید برای راه اندازی و کارهای حرفه ای تر از یک طراح سایت کمک بگیرید . اما برای کارهای دیگر طراحی سایت خودتان دست به کار بشید .

بله حتی می تواند تجارت شما تک نفر یا خانوادگی باشد . معمولا خانم ها در منزل در زمینه وب سایت کمک می کنند .

خانم های خانه دار را در هیچ موردی نباید دست کم گرفت .

 

منبع : https://ithemes.com/launching-wordpress-website/

دیدگاهتان را بنویسید