طراحی قالب اختصاصی وردپرس

طراحی قالب اختصاصی وردپرس

طراحی قالب اختصاصی وردپرس شما را از رقبایتان متفاوت می کند .شما خدمات مشابه رقبای خود را ارائه می دهید، طراحی قالب اختصاصی برگه برند شماست . یک قالب اختصاصی مطابق سلیقه شما در راستای برند شما طراحی می گردد . طراحی قالب حرفه باید مطابق تجربه کاربری و بدین جهت باعث افزایش فروش خواهد شد .

آیا به استفاده از قالب اختصاصی وردپرس فکر می کنید؟

در این صورت ، یک قالب سفارشی عالی برای وب سایت کسب و کار شما مزیت محسوب می شود. امروزه ، داشتن یک وب سایت کافی نیست ، بلکه باید وب سایتی به روز  ، و با طراحی کاربر پسند باشد.

بله الان رقبای شما هم سایت دارند ، پس چرا مشتریان شما را انتخاب کنند . یکی از عوامل می تواند طراحی منحصر به فرد ، زیبا و مطابق تجربه کاربری و UI اختصاصی باشد .

شرکت هایی که از این قوانین پیروی نمی کنند ممکن است بسیاری از مشتریان خود را از دست بدهند . در صورت عدم جذابیت مطالب و  طرح بندی ، 38٪ از افراد دیدن  یک وب سایت را متوقف می کنند.

بنابراین چگونه می توانید یک گام جلوتر از رقبا قرار گرفته و یک وب سایت جذاب  ایجاد کنید؟

اولین قدم استفاده از قالب وردپرس سفارشی است.

در دنیای رقابتی امروز ، قالب وب سایت شما باید مطابق با الزامات یک نام تجاری باشد. قالب اختصاصی به دلیل مزایایی که برای شرکت شما به همراه دارد مانند یک سرمایه گذاری  طولانی مدت است.

خوب ، بیشتر مشتریان از ما می پرسند که چرا قالب وردپرس اختصاصی  را برای تجارت خود انتخاب کنیم؟ چگونه می تواند به نفع ما باشد ؟

این قالب ها باعث می شود که وقتی دیگران لباس یکدست می پوشند ، لباس های تک  و جذابی بپوشید.

قالب اختصاصی  مطابق با نیاز شما کد نویسی  می شوند و شما بدون دردسر قالب های دیگر می توانید به راحتی به اهداف خود برسید .

این قالب ها معمولا سرعت بالاتری دارند و بر سئو سایت شما هم تاثیر مثبت می گذارند .

طراحی قالب اختصاصی وردپرس ، مزایای قالب اختصاصی

طراحی قالب اختصاصی وردپرس  ، در رقابت برگه برنده شماست .

برای غلبه بر رقبا ، محتوای شما و به ویژه طراحی باید برجسته باشد.

شما خدمات مشابه رقبای خود را ارائه می دهید ، بنابراین طراحی وب سایت ممکن است یکی از معدود مواردی باشد که شما را در نظر مشتریان متمایز می کند .

درست است ، ثابت شده است که طراحی اعتماد بیشتری را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می کند. 94٪ از افراد دلیل عدم اعتماد به وب سایت های خاص را طراحی عنوان می کنند.

با استفاده از یک تم سفارشی ، بلافاصله یک تصویر حرفه ای برای مشتریان ایجاد می کنید و اولین برداشت ها واقعاً همه چیز هستند.

همچنین تضمین می کنید که سایت هیچ کس دیگری کاملاً شبیه سایت شما نخواهد بود.

قالب اختصاصی وردپرس قابل تنظیم  و به روزرسانی آسان تری دارد .

با قالب های استاندارد وردپرس ، شما با ویژگی هایی که به شما می دهد گیر کرده اید و افزودن ویژگی های جدید دشوار است.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما می خواهید یک نمایش اسلایدی تصویر را در صفحه اصلی اضافه کنید. اگر این ویژگی در وردپرس سنتی در الگوی شما نباشد ، احتمالاً افزودن آن دشوار خواهد بود. با این حال ، با استفاده از یک تم وردپرس سفارشی ، می توانید هر ویژگی را به دلخواه خود اضافه کنید ، تغییر دهید و حذف کنید .

تجارت شما دائما در حال رشد و تکامل است ، بنابراین وب سایت شما نیز باید همین کار را انجام دهد.

طراحی قالب اختصاصی وردپرس ، اجرای دقیق طراحی

تم سفارشی ابزاری عالی هستند که بدون اتلاف وقت ، تلاش و اتلاف منابع ، دقیقاً همان چیزی را که می خواهید یا برنامه ریزی شده را به شما ارائه می دهند.
تم سفارشی چیزی است که شما برای راه اندازی وب سایت خود به دقیق ترین ، شهودی و کارآمدترین روش آرزو می کنید.

طراحی قالب اختصاصی وردپرس ، استثنایی و فوق العاده

منحصر بفرد بودن شما را متفاوت می کند و کاربران شما متوجه این تغییر می شوند . این یک مزیت نسبت به رقبای شماست و همین می تواند بر جذب مشتریان شما تاثیر مثبت بگذارد .
قالب وردپرس سفارشی یک وب سایت منحصر به فرد برای تجارت آنلاین ایجاد می کند و به آن هویت تجاری می بخشد. یک چهره جدید و عالی یا یک صفحه فرود برجسته ، آرم ، وب سایت و چندین عنصر دیگر شما را از متفاوت می کند .

منحصر بفرد بودن عامل رقابت است .

یکنواختی Uniformity

در مورد قالب وردپرس اختصاصی، یک توسعه دهنده با در نظر گرفتن نیازهای خاص یک وب سایت برنامه ریزی شده . با سلیقه اختصاصی  ، یک قالب  جدید طراحی می شوند  ، بنابراین در نشانه گذاری CSS ، کد PHP ، ساختار HTML ، سازگاری وجود دارد. و غیره.

هماهنگی با نیاز و سلیقه شما

معمولا بعد از انتخاب یک قالب رایگان حتی پریمیوم زمان سفارشی سازی آن فرا می رسد . اول از همه محدودیت هایی وجود دارد . برای بعضی تغییرات هم باید زمان و کد های اضافه نوشت و همین منجربه کد نویسی در هم ریخته می شود . اجتناب ناپذیر هست .

اما در قالب های سفارشی شما کدهای تمیز را از ابتدا می نویسید و نیاز های سایت مد نظر قرار می گیرد و هر چیز به زیبائی و با کمترین کدی در اختیار است .

عدم نیاز به افزونه های عجیب ، غریب

معمولا برای آنکه در طراحی و استفاده از قالب شما می توانید به سلیقه خود دسترسی پیدا کنید مجبور هستید از افزونه های متعدد استفاده کنید . برای اسلایدشو ، گالری تصاویر ، نمایش وبلاگ و … . اما در قالب سفارشی شما به کمترین افزونه برای ساخت ظاهر بهتر نیاز دارید .

معمولا افزونه های اضافه عملکرد ، بازدهی و سرعت سایت شما را کاهش می دهند .

امنیت و ایمنی

تا آنجا که به موضوعات امنیتی مربوط می شود ، یک قالب وردپرس سفارشی گزینه بهتری نسبت به یک قالب  از پیش ساخته شده است که دارای مشکلات امنیتی و روزنه هایی است.
علاوه بر این ، ارائه دهنده خدمات با هر ابزار و عنصری که برای ایجاد یک وب سایت جدید استفاده شده است ، کاملاً آشنا خواهد بود. و این به امنیت سایت شما کمک می کند .

سازگاری Compatibility

بزرگترین مانعی که پیش روی یک توسعه دهنده قالب وردپرس است ، استفاده از افزونه ای است که با معیار قالب های از پیش ساخته شده مطابقت ندارد.

با رشد تجارت ، نیاز به افزونه های جدید نیز افزایش خواهد یافت و مشاهده شده است که توسعه دهندگان نمی توانند به راحتی افزونه های جدید را روی هر قالبی اجرا کنند .

 

سئو بهتر سایت

سئو SEO یکی از فناوری هایی است که می تواند در یک سناریوی رقابتی به شما نسبت به سایر رقبا برتری دهد.

برای نتایج بهتر در جستجوگرها ، یک قالب  وردپرس سفارشی می تواند از طریق کدهای مرتب ، برای شما موثر باشد.
در طرف دیگر ، نیاز به تعداد کمی پلاگین سازگاری با SEO دارید.

سرویس سفارشی سازی وردپرس بستر جذابی را تولید می کند که بر اساس کدگذاری حرفه ای  با حداقل ویژگی ها تدوین شده و از این طریق یک وب سایت سازگار با سئو ایجاد شود که می تواند حداکثر مخاطبان را هدف قرار دهد.

بدون اشکال است

چه کسب و کار شما بزرگ باشد و چه کوچک ، بسیار مهم است که وب سایت شما همیشه فعالیت کند.

وقتی یک قالب وردپرس سفارشی را انتخاب می کنید ، محصولی را انتخاب می کنید که توسط متخصصانی ساخته شده است که می دانند چه کاری انجام می دهند. یک قالب سفارشی دارای یک کد کاملاً مکتوب است که به شما اطمینان خواهد داد سایت شما هر از گاهی با اشکال روبرو نخواهد شد.

از طرف دیگر ، اگر شما با یک پوسته وردپرس رایگان  روبرو هستید ، به احتمال زیاد شما محصولی با کد را انتخاب کرده اید که به صورت کلی نوشته شده است.

ما مقاله در ارتباط به طراحی سایت شرکتی داریم ، مطالعه آنرا به شما پیشنهاد می دهیم .

خدمات طراحی قالب اختصاصی در وب برتر

قالب وردپرس سفارشی واقعاً بهترین گزینه برای تجارت شما است . و ما مطابق با نیاز و سلیقه شما و برای اعتبار بخشیدن به برند شما قالب اختصاصی وب سایت شما را طراحی می کنیم .

ما در وب برتر  در انواع خدمات وردپرس ، افزونه  وردپرس ، قالب های  وردپرس و پشتیبانی حرفه ای تخصص داریم.

دیدگاهتان را بنویسید