افزونه وردپرس All-in-one WP Migration

لینک دانلود و اطلاعات افزونه : https://wordpress.org/plugins/all-in-one-wp-migration

افزونه وردپرس All-in-one WP Migration

افزونه All-in-One WP Migration یکی از قدرتمندترین و ساده ترین افزونه های وردپرس برای انتقال سایت از یک هاست به هاست جدید یا لوکال هاست است. در این مقاله به آموزش این افزونه می پردازیم.

اگر دانش فنی در مورد نحوه کار این فرآیند نداشته باشید ، مهاجرت به سایت شما طاقت فرسا به نظر می رسد. اینجاست که افزونه All-in-One WP Migration به کار شما می آید. این ابزار مبتدی پسند ، شما را قادر می سازد تا تنها با چند کلیک تمام کارهای لازم را انجام دهید.

این افزونه به شما امکان می دهد کل سایت خود را به صورت یک فایل واحد انتقال دهید. سپس ، افزونه All-in-One WP Migration را در یک نصب جدید وردپرس در سرور مقصد خود نصب کرده ، آن فایل را بارگذاری کرده و سایت مهاجرت شده آماده استفاده است. همچنین می توانید از گزینه “پیدا کردن و جایگزینی” برای اطمینان از انتقال روان سایت خود و بدون مشکل  استفاده کنید.

علاوه بر این ، اگر از این افزونه استفاده می کنید دیگر نگران محدودیت های اندازه بارگذاری نخواهید بود ، زیرا باعث انتقال  سایت های بزرگتر در تکه های کوچکی با وزن کمتر از 2 مگابایت می شود.

بعلاوه ، All-in-One WP Migration با لیست طولانی ارائه دهندگان میزبانی سازگار است.

افزونه All-in-One WP Migration یکی از بهترین افزونه های انتقال سایت وردپرس است که نقطه قوت آن قابلیت اطمینان بالا و سادگی آن است. این افزونه با کسب امتیاز 4.7 از 5 و با بیش از دو میلیون نصب فعال یکی از افزونه های محبوب وردپرس است.

برخی ویژگی های افزونه All-in-One WP Migration :

  • رابط کاربری گویا و مناسب
  • پرونده های رسانه ای صادر می شوند
  • رابط کاربری سازگار با موبایل
  • سازگاری با ویندوز ، لینوکس و مک
  • پشتیبانی از تمام نسخه های PHP
  • ادغام با سرویس های ذخیره سازی ابری از جمله Google Drive ، Dropbox و موارد دیگر

معرفی مقاله : راهنما افزونه وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید