بهترین افزونه های انتقال وردپرس

افزونه های انتقال وردپرس برای انتقال سایت از یک میزبان به میزبان دیگر.

گاهی ممکن است شما بخواهید وب سایتی را که ایجاد کرده اید به یک هاست جدید یا حتی یک دامنه جدید انتقال بدهید . و برای انتقال وردپرس خود از یک سایت به سایت دیگر دنبال راه کار می گردید .

این مقاله در این مورد شما را کمک می کند

بدون دانش کافی وب سایت خود را انتقال ندهید

ساخت یک وب سایت وردپرس از ابتدا به اندازه کافی وقت گیر و پر دردسر است. با این حال ، انتقال آن به یک سرور دیگر دارای مجموعه ای از مشکلات بالقوه است که می تواند زحمات شما را از بین ببرد. هیچ کس نمی خواهد تمام تلاش خود را از دست بدهد ، بنابراین بهتر است بدون دانش فنی کافی انتقال وردپرس ، چنین کارهایی را خودتان  انجام ندهید و از یک متخصص کمک بگیرید .
خوشبختانه ، چند ابزار قابل اعتماد در بازار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تمام پرونده های سایت خود را به یک میزبان یا هاست جدید بدون مشکل  انتقال دهید.
اگر به طور حرفه ای سایت هایی را برای مشتری ایجاد می کنید ، یک افزونه انتقال وردپرس WordPress می تواند مفید باشد.
اگر یک وب سایت روی کامپیوتر و locally  ایجاد کرده اید این افزونه ها می تواند شما را کمک کند .

افزونه های انتقال وردپرس از یک سایت به سایت دیگر

در این مقاله ، مابه شما یک نمای کلی از پنج افزونه اصلی مهاجرت وردپرس خواهیم داد ، که بیشتر آنها به شما امکان می دهد یک سایت را به صورت رایگان مهاجرت کنید. این راه حل ها برای همه سطح تجربه مناسب هستند ، بنابراین می توانید وب سایت خود را جابجا کنید حتی اگر متخصص وردپرس نباشید.
اکنون که ما در مورد مفید بودن یک افزونه مهاجرت بحث کردیم ، بیایید چند گزینه عالی را بررسی کنیم. انتخاب یکی از موارد مناسب برای شما به مهارت فنی شما بستگی دارد .

  • افزونه وردپرس All-in-one WP Migration
  • افزونه وردپرس Duplicator
  • افزونه وردپرس Migrate Guru
  • افزونه وردپرس BackupBuddy
  • افزونه وردپرس UpdraftPlus

افزونه وردپرس All-in-one WP Migration

لینک دانلود و اطلاعات افزونه : https://wordpress.org/plugins/all-in-one-wp-migration

افزونه وردپرس All-in-one WP Migration

افزونه All-in-One WP Migration یکی از قدرتمندترین و ساده ترین افزونه های وردپرس برای انتقال سایت از یک هاست به هاست جدید یا لوکال هاست است. در این مقاله به آموزش این افزونه می پردازیم.

اگر دانش فنی در مورد نحوه کار این فرآیند نداشته باشید ، مهاجرت به سایت شما طاقت فرسا به نظر می رسد. اینجاست که افزونه All-in-One WP Migration به کار شما می آید. این ابزار مبتدی پسند ، شما را قادر می سازد تا تنها با چند کلیک تمام کارهای لازم را انجام دهید.

این افزونه به شما امکان می دهد کل سایت خود را به صورت یک فایل واحد انتقال دهید. سپس ، افزونه All-in-One WP Migration را در یک نصب جدید وردپرس در سرور مقصد خود نصب کرده ، آن فایل را بارگذاری کرده و سایت مهاجرت شده آماده استفاده است. همچنین می توانید از گزینه “پیدا کردن و جایگزینی” برای اطمینان از انتقال روان سایت خود و بدون مشکل  استفاده کنید.

علاوه بر این ، اگر از این افزونه استفاده می کنید دیگر نگران محدودیت های اندازه بارگذاری نخواهید بود ، زیرا باعث انتقال  سایت های بزرگتر در تکه های کوچکی با وزن کمتر از 2 مگابایت می شود.

بعلاوه ، All-in-One WP Migration با لیست طولانی ارائه دهندگان میزبانی سازگار است.

افزونه All-in-One WP Migration یکی از بهترین افزونه های انتقال سایت وردپرس است که نقطه قوت آن قابلیت اطمینان بالا و سادگی آن است. این افزونه با کسب امتیاز 4.7 از 5 و با بیش از دو میلیون نصب فعال یکی از افزونه های محبوب وردپرس است.

برخی ویژگی های افزونه All-in-One WP Migration :

  • رابط کاربری گویا و مناسب
  • پرونده های رسانه ای صادر می شوند
  • رابط کاربری سازگار با موبایل
  • سازگاری با ویندوز ، لینوکس و مک
  • پشتیبانی از تمام نسخه های PHP
  • ادغام با سرویس های ذخیره سازی ابری از جمله Google Drive ، Dropbox و موارد دیگر

افزونه وردپرس Duplicator

لینک دانلود و اطلاعات افزونه : https://wordpress.org/plugins/duplicator

افزونه وردپرس Duplicator

افزونه Duplicator  برای انتقال وردپرس از یک سایت به سایت دیگر می باشد . این افزونه کارآمد و کاربری آن آسان می باشد .

افزونه  Duplicator یکی دیگر از افزونه های محبوب انتقال وردپرس است که می تواند به شما در انتقال فایل های سایت خود به مکان جدید کمک کند. همچنین ، همانطور که از نام آن پیداست ، این ابزار به شما امکان می دهد وب سایت خود را کپی ، انتقال و شبیه سازی کنید.

افزونه  Duplicator به شما امکان می دهد تا نصب کامل خود را به صورت دو فایل جداگانه انتقال دهید . در مرحله دوم  ، فقط باید آنها را با استفاده از FTP یا cPanel File Manager در سایت جدید بارگذاری کنید. از آنجا ، می توانید برای مهاجرت کامل سایت خود ، مطابق روشی که هنگام اجرای فایل مورد نظر می باشد پیش بروید . همچنین  افزونه  Duplicator می تواند به شما کمک کند تا سایت جدیدی مشابه آنچه داشته اید در یک دامنه و هاست جدید راه اندازی کنید. در سایت جدید احتیاج به نصب وردپرس جدید ندارید .

به غیر از مهاجرت ، برای تهیه نسخه پشتیبان از سایت خود می توانید از افزونه   Duplicator نیز استفاده کنید.

از ویژگی های این افزونه راحتی استفاده و کارآمدی آن می باشد .

 

افزونه وردپرس Migrate Guru

لینک دانلود و اطلاعات افزونه : https://wordpress.org/plugins/migrate-guru

افزونه وردپرس Migrate Guru

افزونه وردپرس Migrate Guru  یک افزونه برای انتقال وردپرس از یک سایت به سایت دیگر استفاده می شود .

اگر سایت شما وردپرسی است و قصد دارید هاست خود را تغییر دهید و می خواهید این کار را به راحتی و با سرعت هر چه تمام تر انجام دهید ما به شما پلاگین Migrate GURU را پیشنهاد می کنیم.

این افزونه توسط شرکت BlogVault طراحی شده است و می توان به قاطعیت گفت خطرات انتقال را به صفر کاهش می دهد. این شرکت به وسیله سرورهای خاص خود و با استفاده از فرآینده های هوشمند و پیچیده خود انتقال را انجام می دهد ، URL ها را بازنویسی می کند و حتی داده های سریالی را نیز برای شما مدیریت می کند. همچنین اگر می خواهید یک وب سایت وردپرسی را کلون کنید باز هم این افزونه بهترین گزینه خواهد بود.

اگر می خواهید یک سایت بزرگ یا شبکه چند سایته را به یک سرور جدید منتقل کنید ، گزینه بسیار خوبی است.

این افزونه مهاجرت وردپرس روند کار را آسان کرده و به شما امکان می دهد حتی پرونده های بزرگی را که تا 200 گیگابایت وزن دارند انتقال دهید.

این افزونه سبک به شما نیاز ندارد که یک راه حل ذخیره سازی شخص ثالث داشته باشید زیرا روند کار از طریق سرورهای افزونه Migrate Guru تسهیل می شود. به این ترتیب ، به دلیل خراب شدن سایت خود ، نیازی به نگرانی در مورد توقف غیر منتظره یا انتقال ناموفق ندارید.

افزونه Migrate Guru به لطف ویژگی مهاجرت با یک کلیک ، همچنین مبتدی پسند است و استفاده از آن بسیار سریع است. این بدان معناست که شما می توانید حتی یک سایت پیچیده 1 گیگابایتی را در کمتر از نیم ساعت به یک میزبان جدید منتقل کنید. همچنین ، لازم نیست هیچ ابزار دیگری نصب کنید زیرا همه ارائه دهندگان اصلی از این افزونه پشتیبانی می کنند.

افزونه وردپرس BackupBuddy

لینک دانلود و اطلاعات افزونه : https://ithemes.com/backupbuddy

افزونه وردپرس BackupBuddy

هنگامی که بخواهید تغییرات نسبتا اساسی و بزرگی در وب‌سایت وردپرس خود انجام دهید و یا وب‌سایت خود را به سرور جدیدی منتقل کنید مسلما اولین چیزی که به ذهتان می‌رسد این است که قبل از هر چیز یک نسخه بکاپ و پشتیبان از وب‌سایت وردپرس خود ایجاد کنید. توسط این افزونه می توانید وب سایت خود را نیز جابجا کنید. افزونه  BackupBuddy می تواند راه حل بهینه برای شما باشد.

این افزونه به شما کمک می کند در صورت هک شدن سایت یا مشکلات دیگری در معرض خطر قرار گرفتن ، آخرین نسخه سایت خود را بازیابی کنید. به علاوه ، می تواند انتقال پرونده های وردپرس شما را تسهیل کند.

افزونه  BackupBuddy به شما امکان می دهد وب سایت خود را با استفاده از راه حل های ابری مانند Google Drive یا Dropbox بارگیری و ذخیره کنید. سپس می توانید با استفاده از ویژگی ImportBuddy ، تمام پرونده های خود را در همان سرور یا مکان دیگری بازیابی کنید.

افزونه  BackupBuddy  ابزاری کار آمد برای انتقال سایت وردپرس می باشد و به کمک  شما در تغییر میزبان وب ، تنظیم دامنه و جایگزینی آسان URL ها می آید .
علاوه بر این ، کاربران باتجربه تر همچنین می توانند فایل ها را کلون کنند و سایت های مرحله بندی وردپرس را برای استقرار راه اندازی کنند.

برخی ویژگی های افزونه  BackupBuddy :

  • داده های سریال سازی شده Serialized data
  • اسکن بدافزار : Malware scans
  • خدمات مشتری : Customer service
  • برنامه پشتیبان گیری برنامه ریزی شده : Scheduled backups
  • اعلان های ایمیل : Email notifications
  • امکان حذف یا بازیابی پرونده های منفرد : Email notifications
  • ویژگی های تعمیر پایگاه داده :  Database repair features

افزونه وردپرس UpdraftPlus

لینک دانلود و اطلاعات افزونه : https://wordpress.org/plugins/updraftplus

افزونه وردپرس UpdraftPlus

آخرین پیشنهاد ما افزونه UpdraftPlus است ، یک افزونه غنی از ویژگی با قابلیت پشتیبان گیری ، بازیابی و شبیه سازی قدرتمند. هدف اصلی این ابزار پشتیبان گیری از سایت وردپرس شماست ، بنابراین یک پلاگین معمولی برای انتقال وردپرس نیست.

افزونه  UpdraftPlus پشتیبان گیری از سایت شما را ساده می کند. به عنوان مثال ، می توانید بدون نیاز به ابزار اضافی ، از پرونده های خود محافظت کنید ، آنها را در همان مکان یا مکان جدید با یک کلیک محافظت کنید. به علاوه ، می توانید پشتیبان خود را در Google Drive ، Dropbox یا طیف وسیعی از سرویس های ذخیره سازی ابری ذخیره کنید.

علاوه بر این ، افزونه  UpdraftPlus می تواند به شما کمک کند فایل ها را از محلی به محیط های جدید انتقال دهید ، که اگر ویژگی های جدیدی را برای سایت خود آزمایش می کنید ، بسیار مفید است.

همچنین می توانید فایل های وردپرس خود را با استفاده از یک داشبورد بصری به یک نام دامنه دیگر منتقل کنید و حتی مبتدیان را قادر می سازد تا آدرس های وب خود را با موفقیت تغییر دهند.

 

معرفی مقاله : راهنما افزونه وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید