برای سئو وردپرس از افزونه استفاده کنید .

سئو ورپرس SEO (بهینه سازی موتور جستجو) برای موفقیت هر وب سایت بسیار مهم است. بدون سئو SEO ، سایت شما در نتایج جستجو رتبه بالایی نخواهد داشت – برای رشد مخاطبان ایده آل نیست! مگر اینکه یک حرفه ای واقعی فن آوری باشید ، و شاید حتی در آن زمان ، احتمالاً به یک سئو SEO کمک می کنید.

نصب یک افزونه SEO می تواند زندگی شما را بسیار راحت تر و سایت شما را بسیار موفق تر کند. این افزونه ها می توانند محتوا و کلمات کلیدی شما را تجزیه و تحلیل کنند و همه موارد فنی مانند نقشه سایت و robots.txt را برای شما مدیریت کنند.

کافیست به فهرست افزونه های وردپرس بروید و یک افزونه SEO مناسب خود پیدا کنید. ما می توانیم Yoast SEO را به  کنیم – بیش از 5 میلیون نصب فعال و بیش از 25000 بررسی پنج ستاره دارد. این مشتریان زیادی خوشحال هستند!

لینک فهرست افزونه های وردپرس در سایت رسمی وردپرس : https://wordpress.org/plugins

 

افزونه  Yoast SEO وردپرس

تصویر افزونه سئو وردپرس یواست

همان چیزی است که Josh Frisby متخصص SEO داخلی ما درباره پلاگین Yoast SEO گفته است:

“اکثر مردم فکر می کنند Yoast SEO از نیازهای اساسی SEO استفاده می کند ، اما کارهای بسیار بیشتری انجام می دهد. در حقیقت ، این کار پیاده سازی های فنی SEO را انجام می دهد و به سایت شما بهترین پایه ممکن را می دهد تا Google بتواند آن را بخزد و درک کند.

Yoast SEO شما را قادر می سازد تا مقادیر rel = canonical را تعیین کنید ، نقشه های سایت XML ایجاد کنید و از rel = next و rel = prev برای نامگذاری چند مورد استفاده کنید. همه این موارد آسان است ، به خصوص اگر شما یک مبتدی هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید. فقط اجازه دهید Yoast SEO کار را برای شما انجام دهد – به صورت رایگان! ”

راهنمای سئو سایت

تولید محتوای ارزنده – داشتن وب سایت با ساختار مناسب – لینک ها مناسب داخل صفحه – ناوبری یا منوبندی داخل سایت – بک لینک – صفحات اجتماعی – معماری وب سایت گزیده ای از عوامل سئو است . برای شروع می توانید روی محتوای وردپرس و سئو کردن آنها استفاده کنید .

می توانید مقاله ما را دی این مورد مطالعه کنید : راهنمای سئو وردپرس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید