چه وب سایت هایی می توانید با وردپرس ایجاد کنید

وب سایت وردپرس چیست؟
وب سایت وردپرس به هر وب سایتی گفته می شود که از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود (CMS) استفاده کند. وردپرس هم به قسمت پشتی وب سایت (رابط کاربری که کاربر برای ایجاد تغییرات یا افزودن محتوای جدید در آن وارد می شود) و هم قسمت جلو (قسمت قابل مشاهده وب سایت که بازدیدکنندگان شما در وب می بینند) قدرت می دهد.

در اینجا فقط چند نمونه از انواع وب سایت هایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنید وجود دارد:

بلاگ – وبلاگ نوع خاصی از وب سایت است که به اشتراک گذاری افکار ، عکس ها ، بررسی ها ، آموزش ها ، دستور العمل ها و موارد دیگر اختصاص دارد. بلاگ ها معمولاً ابتدا جدیدترین مطالب منتشر شده را نمایش می دهند.
وب سایت تجارت الکترونیکی – یک وب سایت تجارت الکترونیکی به شما امکان می دهد کالا یا خدمات را بصورت آنلاین بفروشید و از طریق سیستم پرداخت آنلاین ، هزینه را جمع آوری کنید. برای افزایش عملکرد پیش فرض وردپرس می توانید یک افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس را بارگیری و نصب کنید تا بتوانید یک فروشگاه آنلاین در وب سایت خود داشته باشید.
وب سایت مشاغل – بسیاری از مشاغل از حضور آنلاین در قالب وب سایت خود بهره مند خواهند شد. اگر تجارت شما به وب سایتی نیاز دارد تا مشتریان در مورد شرکت شما و آنچه شما ارائه می دهید بیاموزند ، وردپرس گزینه بسیار خوبی است. مشتریان می توانند با شما تماس بگیرند ، درخواست قیمت کنند ، قرار ملاقات بگذارند و موارد دیگر.
وب سایت عضویت – وب سایت عضویت به شما امکان می دهد محتوا را پشت دیوارپوش یا ورود به سیستم حساب قرار دهید. برای دسترسی به صفحات یا پست ها ، کاربران باید به محتوا وارد شوند یا هزینه آن را پرداخت کنند. وردپرس همچنین می تواند وب سایت های عضویت را با افزونه های اضافی اداره کند.
وب سایت نمونه کارها – با یک وب سایت نمونه کارها ساخته شده در وردپرس ، کارهای هنری ، مهارت های طراحی و موارد دیگر خود را به نمایش بگذارید.
وب سایت تالار گفتمان – وب سایت تالار گفتمان می تواند مکانی مفید برای س toال کاربران یا به اشتراک گذاشتن مشاوره باشد باور کنید یا نه ، بسیاری از وب سایت های انجمن با وردپرس کار می کنند.
وب سایت رویداد – میزبان رویدادی هستید؟ وردپرس اشتراک گذاری جزئیات رویداد و فروش بلیط را برای شما آسان می کند.
وب سایت آموزش الکترونیکی – دانش آموزان می توانند دوره های آنلاین بگذرانند ، پیشرفت خود را پیگیری کنند ، منابع را بارگیری کنند و موارد دیگر را از یک وب سایت آموزش الکترونیکی دریافت کنند. با یک نوع پلاگین خاص به نام پلاگین WordPress LMS ، می توانید دوره های آنلاین را از وب سایت وردپرس ارائه دهید.
وب سایت عروسی – جزئیات روز بزرگ خود را با یک وب سایت عروسی ساخته شده در وردپرس به اشتراک بگذارید. با مجموعه ای از تم های عروسی وردپرس ، می توانید وب سایت را به سرعت و به آسانی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید